-Omar- Geplaatst: 2 juli 2008 Rapport Geplaatst: 2 juli 2008 Hallo Ik wil in meerdre mappen werken. Zoals ik neem een schans uit Noord Los Santos dan wil ik hem in Zuid Los Santos neerzetten. Ik heb dan wel die maps alleen hoe ga ik dan naar de andere map. Ik heb hem wel aangevingt maar als ik erop klik gebeurt er niks of de map gaat zegmaar "weg". Wie kan me helpen? -OmarM Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 2 juli 2008 Rapport Geplaatst: 2 juli 2008 Kijk dan eens rond je heen, dan zie je als het goed is de andere map weer. Dus als je bijvoorbeeld Noord Los Santos als eerst hebt aangevinkt, en daarna Zuid Los Santos, Dan gaat hij naar Zuid Los Santos, omdat je die als laatst hebt geladen. Kijk even rond je heen in de zwarte ruimte, en dan zie je ergens een keer Noord Los Santos Reageren
-Omar- Geplaatst: 2 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 2 juli 2008 Bedankt Tijmen! Is er trouwens ook een lijst wat alles betekent? Welke namen welke stukken zijn? Alvast bedankt! Omar Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 2 juli 2008 Rapport Geplaatst: 2 juli 2008 Nee, die zijn er niet. Je zal ze gewoon uit je hoofd moeten 'leren'. Reageren
Timske Geplaatst: 2 juli 2008 Rapport Geplaatst: 2 juli 2008 Voor de namen van de steden staan ook altijd vakjes, je moet die vakjes aanvinken en dan op [ben naam vergeten] klikken dan dan moet die laden en dan zie je de mappen in je beeld... Reageren
-Omar- Geplaatst: 2 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 2 juli 2008 Ik zie dat ook dat soms dingen onzichtbaar worden. Hoe kan je dit fixen? Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 3 juli 2008 Rapport Geplaatst: 3 juli 2008 Kun je even wat duidelijker zijn? Als je dubbelklik op een gebouw doet, en dan cancel, en dan is het gebouw weg? Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 5 juli 2008 Rapport Geplaatst: 5 juli 2008 Ik denk dat hij bedoelt dat als hij een nieuwe map erbij laadt, de oude verdwijnt of zelfs niets te zien is. Tja, ik had dit probleem zelf ook op mijn oude PC, het enige wat je kon doen was MED afsluiten en simpelweg meteen alle maps aanvinken en laden. Het duurt misschien iets langer maar opzich is het te doen. Met vriendelijke groeten, NeoSyp Reageren
Timske Geplaatst: 5 juli 2008 Rapport Geplaatst: 5 juli 2008 Nee, hij bedoelt als die een gebouw etc. neerzet en dat die dan op ok klikt en dat die dan niet verschijnt. Je hebt dan vergeten IPL ofso te save, ik weet niet precies hoe dat weet want ik heb geen MEd op me laptop.. Volg > Deze < tutorial die ik veel mensen aanraad.. Groeten Tim Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.