Pablo Geplaatst: 5 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 maart 2005 de namen van de 3d gta zijn verwijzingen naar de echte steden: Liberty City statue of liberty staat in New York Liberty City = new york Vice City Miami Vice vice city = miami maar welke link kan je leggen naar San Andreas??? Staat californie + nervada, dus dat kan al niet. AUB geen onzin berichten, R*North verwijst veel, dus San Andreas zal ook niet de eerste de beste naam zijn. Denk mee en we hebben weer een mystery opgelost B) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
martijnn Geplaatst: 5 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 maart 2005 san andreas was toch de 3e stad van GTA 1 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lantyz Geplaatst: 6 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 maart 2005 Zoals Martijnn al zegt; GTA III, GTA VC en GTA SA spelen zich af in de levels van GTA1. Dit is overigens geen misterie, dit is al vaker besproken. Terzijde: New York werd ook wel 'the City of Liberty' (de stad van de vrijheid)genoemd, aangezien de immigranten vroeger per schip in New York aankwamen wanneer ze in het vrije Amerika een nieuw leven wilde beginnen. San Andreas is de bijnaam van San Francisco. De beroemde plaatbreuk waar de stad op ligt heet ook de Andreasbreuk. GTA SA bestaat uit drie steden die verwijzingen zijn naar drie bestaande steden: Los Santos - Los Angeles San Fierro - San Francisco San Venturas - Las Vegas Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Aloyz Geplaatst: 6 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 maart 2005 het heeft te maken met de San Andreas breuk, dat was een grote aardbeving in het gebied wwar San An afspeelt (california dus) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Godfather Geplaatst: 6 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 maart 2005 niet alles is mysterieus pablo Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mathiz Geplaatst: 6 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 maart 2005 ja die san andreas breuk loopt achter LA door en en voor san frencisco en ik zag bij aardrijkskunde dat LA over 1000 jaar langs san frensisco ligt :lol: maar wat las vegas er mee te maken heeft weet ik niet mischien omdat dat de enige groote stat is die er in de buurt licht??? :huh: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
lunatic_gamer Geplaatst: 6 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 maart 2005 los santos san fierro las venturas samen gevoegd werd het san andraes Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
X-Zero Geplaatst: 6 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 maart 2005 ik kan daar geen gta san andreas van maken... :o Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mathiz Geplaatst: 6 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 maart 2005 ik kan daar geen gta san andreas van maken... :o ik oook niet ik mis de D Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
THUNDER Geplaatst: 6 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 maart 2005 LOL ik leez net een topic over die onodige topics wrom zoeken jullie tog altijd er dingen agter//??? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
martijnn Geplaatst: 6 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 maart 2005 LOL ik leez net een topic over die onodige topics wrom zoeken jullie tog altijd er dingen agter//??? dit was gewoon een vraag van iemand, zou misschien volgende keer in algemene kleine vragen kunnen..... maar wat een Br34ZahTaal zeg........ :unsure: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
THUNDER Geplaatst: 6 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 maart 2005 ok sorry voor de breezer taal Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pablo Geplaatst: 6 maart 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 6 maart 2005 niet alles is mysterieus pablo voor mij is zelfs het lampje in de ijskast een mysterie maar zonder gekheid, nu weet ik wel de overeenkomst. San Andreas is de bijnaam van San Francisco. De beroemde plaatbreuk waar de stad op ligt heet ook de Andreasbreuk. ik kon er maar niet achter komen waarom het zo heete. en als dit al besproken was .. sorry dan thnx voor de uitleg Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.