Jump to content

pool


diamond

Recommended Posts

ik snap de regels niet van het pool spelletje wat je kan doen als je met je vrienden een avondje gaat stappen ik verlies namelijk steeds en er staat dat ik alls fout doe maar ik ken de regels niet kan iemand mij dit duidelijk maken

Link to comment
Delen op andere websites

Je kunt Pool met een vriend of tegen de computer doen. Als je een potje Pool begint dan kon je in Sa altijd kiezen hoeveel je inzette maar in deze GTA kan dat niet, je speelt gewoon voor de lol. Als je begint staat er welke ballen jij in de gaten moet doen. Er zijn 2 soorten ballen, gekleurde en gestreepte (als ik me niet vergis). Jij moet bijvoorbeeld de gekleurde ballen in de gaten doen. Je moet dan proberen om alle gekleurde ballen in de gaten te doen, niet de gestreepte want dan help je je vijand. Als je alle gekleurde ballen in de gaten hebt gedaan moet je de zwarte 8-ball in een van de gaten krijgen, dit moet pas als je alle gekleurde ballen erin hebt anders heb je verloren. Als je alle gekleurde ballen erin hebt en het lukt je om de zwarte 8-ball erin te krijgen heb je het gewonnen.

Overige regels:

  • Als je de witte bal in een van de gaten doet dan is automatisch je tegenstander
  • Als je een bal van de tegenstander in een van de gaten krijgt is de tegenstander
  • Als je met de witte bal (waar je met dat stokkie tegen aan slaat :puh:) tegen een van de tegenstanders zijn gestreepte aan komt terwijl je nog geen een van je zelf hebt aangeraakt is de vijand ook.
  • Wanneer je de zwarte 8-ball in een van de gaten krijgt en je hebt nog niet alle gekleurde ballen erin dan heb je automatisch verloren. (dit geldt ook andersom)
  • Wanneer er ballen van het veld afvallen dan is de tegenstander
  • Wanneer de tegenstander eerder al zijn gestreepte ballen en de zwarte 8-ball erin heeft gedaan heb je ook verloren

Ik hoop dat je de regels van Pool nu een beetje begrijpt. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Je kunt Pool met een vriend of tegen de computer doen. Als je een potje Pool begint dan kon je in Sa altijd kiezen hoeveel je inzette maar in deze GTA kan dat niet, je speelt gewoon voor de lol. Als je begint staat er welke ballen jij in de gaten moet doen. Er zijn 2 soorten ballen, gekleurde en gestreepte (als ik me niet vergis). Jij moet bijvoorbeeld de gekleurde ballen in de gaten doen. Je moet dan proberen om alle gekleurde ballen in de gaten te doen, niet de gestreepte want dan help je je vijand. Als je alle gekleurde ballen in de gaten hebt gedaan moet je de zwarte 8-ball in een van de gaten krijgen, dit moet pas als je alle gekleurde ballen erin hebt anders heb je verloren. Als je alle gekleurde ballen erin hebt en het lukt je om de zwarte 8-ball erin te krijgen heb je het gewonnen.

Overige regels:

  • Als je de witte bal in een van de gaten doet dan is automatisch je tegenstander
  • Als je een bal van de tegenstander in een van de gaten krijgt is de tegenstander
  • Als je met de witte bal (waar je met dat stokkie tegen aan slaat :puh:) tegen een van de tegenstanders zijn gestreepte aan komt terwijl je nog geen een van je zelf hebt aangeraakt is de vijand ook.
  • Wanneer je de zwarte 8-ball in een van de gaten krijgt en je hebt nog niet alle gekleurde ballen erin dan heb je automatisch verloren. (dit geldt ook andersom)
  • Wanneer er ballen van het veld afvallen dan is de tegenstander
  • Wanneer de tegenstander eerder al zijn gestreepte ballen en de zwarte 8-ball erin heeft gedaan heb je ook verloren

Ik hoop dat je de regels van Pool nu een beetje begrijpt. :Y

Bijna goed. Even als aanvulling, het soort bal je als eerste door een gat schiet bepaald of je volgekleurde (solid) of gestreepte (striped) ballen erin moet gaan mikken. Dit staat ook linksboven in beeld of je solid of striped moet doen.

Link to comment
Delen op andere websites

Bijna goed. Even als aanvulling, het soort bal je als eerste door een gat schiet bepaald of je volgekleurde (solid) of gestreepte (striped) ballen erin moet gaan mikken. Dit staat ook linksboven in beeld of je solid of striped moet doen.

Bedankt voor het aanvullen. Ik heb Pool nog maar 1 keer gespeeld omdat het nodig is voor de 100% verder niet dus ik wist niet alles uit mijn hoofd. :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Ik heb dat poolen nu al 1000 maal geprobeerd en ik blijf verliezen. Sorry hoor, maar die computer wint steeds. Enige tips? Want dit slaat nergens op. Zaad-spel.

Edit; het is al gelukt. Ik doe nu gewoon de 'voorgeprogrammeerde shots'. Win ik bijna altijd.

Daarvoor zat ik zelf een beetje te pielen met richten enzo. :7

Bewerkt: door ThomasDiaz
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb dat poolen nu al 1000 maal geprobeerd en ik blijf verliezen. Sorry hoor, maar die computer wint steeds. Enige tips? Want dit slaat nergens op. Zaad-spel.

Altijd doen wat de PC zegt.. dus als ie al ergens op richt, zou ik die zeker doen. En niet altijd heel hard schieten.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb dat poolen nu al 1000 maal geprobeerd en ik blijf verliezen. Sorry hoor, maar die computer wint steeds. Enige tips? Want dit slaat nergens op. Zaad-spel.

Altijd doen wat de PC zegt.. dus als ie al ergens op richt, zou ik die zeker doen. En niet altijd heel hard schieten.

Yup, ik denk laat ik dat eens proberen. En het werkt inderdaad! :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

En nog iets, als je alle ballen erin hebt geschoten, en je moet de Zwarte bal doen, en je hebt die erin, maar je witte bal rolt ook in een gat, dan heb je alsnog verloren.

En wat nou als je zwart pot en wit van de tafel af laat

stuiteren? :$

Link to comment
Delen op andere websites

En nog iets, als je alle ballen erin hebt geschoten, en je moet de Zwarte bal doen, en je hebt die erin, maar je witte bal rolt ook in een gat, dan heb je alsnog verloren.

En wat nou als je zwart pot en wit van de tafel af laat

stuiteren? :$

dan ben je heel erg dom

Houtworm bedoeld te zeggen dat je dan ook verloren hebt... :schater:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...