listige larsje Geplaatst: 6 maart 2005 Rapport Geplaatst: 6 maart 2005 'k ben nu bezig met die graffiti overspuiten maar hij zegt dat ik er 40 gedaan heb terwijl ik er 41 gedaan heb (ben ze allemaal nog even langsgereden) weet iemand hoe dat komt? :huh: als hier al een topic over is: sorry Reageren
Bobbiescie Geplaatst: 6 maart 2005 Rapport Geplaatst: 6 maart 2005 (bewerkt) 'k ben nu bezig met die graffiti overspuiten maar hij zegt dat ik er 40 gedaan heb terwijl ik er 41 gedaan heb (ben ze allemaal nog even langsgereden)weet iemand hoe dat komt? :huh: als hier al een topic over is: sorry Misschien komt dit omdat Sweet tijdens die missie -( Tagging Up Turf )- waarin je leert tags over te spuiten, ook een tag over spuit... En @ Bjorn, dit was de vraag niet... Bewerkt: 6 maart 2005 door Bobbiescie Reageren
bjorn13 Geplaatst: 6 maart 2005 Rapport Geplaatst: 6 maart 2005 mss kun je in de walktroug kijken daar staat ook van die grafitie dinngen waar die op elke plek staan Reageren
The Godfather Geplaatst: 6 maart 2005 Rapport Geplaatst: 6 maart 2005 Dan heb je 1 spray over het hoofd gezien....kan niet anders. Reageren
listige larsje Geplaatst: 6 maart 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 6 maart 2005 Dan heb je 1 spray over het hoofd gezien....kan niet anders. ja, lijkt mij ook maar ik ben 1 t/m 40 allemaal nog een keer langs gereden Reageren
Mathiz Geplaatst: 6 maart 2005 Rapport Geplaatst: 6 maart 2005 mischie als je er nog een overspuit dat er dan weer 42 komt te staan Reageren
listige larsje Geplaatst: 6 maart 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 6 maart 2005 mischie als je er nog een overspuit dat er dan weer 42 komt te staan zal ik proberen Reageren
Spacecraft Geplaatst: 6 maart 2005 Rapport Geplaatst: 6 maart 2005 mischie als je er nog een overspuit dat er dan weer 42 komt te staan zal ik proberen Dat zou ik inderdaad doen omdat dat het enige is dat je kunt doen. Gewoon proberen of ze allemaal goed overgesprayed zijn, misschien is er 1 maar half gesprayed en dan telt die niet natuurlijk. Het is wel behoorlijk irritant kan ik je zeggen, ik had het met die oysters <_< Ik had er 50 afgekruist, maar ik had er maar 49.. kon ik ook alles weer langs <_< Reageren
listige larsje Geplaatst: 6 maart 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 6 maart 2005 heb ik ook een keertje met die horseshoes gehad Reageren
THUNDER Geplaatst: 6 maart 2005 Rapport Geplaatst: 6 maart 2005 volgens mij klopt dat wel dat je op zoek moet gaan naar die halve tag en ik heb dat ook gehad met tags dus suc6 Reageren
diehard Geplaatst: 6 maart 2005 Rapport Geplaatst: 6 maart 2005 'k ben nu bezig met die graffiti overspuiten maar hij zegt dat ik er 40 gedaan heb terwijl ik er 41 gedaan heb (ben ze allemaal nog even langsgereden)weet iemand hoe dat komt? :huh: als hier al een topic over is: sorry Misschien komt dit omdat Sweet tijdens die missie -( Tagging Up Turf )- waarin je leert tags over te spuiten, ook een tag over spuit... En @ Bjorn, dit was de vraag niet... neej dat is het niet die word meegeteld Reageren
Bobbiescie Geplaatst: 6 maart 2005 Rapport Geplaatst: 6 maart 2005 'k ben nu bezig met die graffiti overspuiten maar hij zegt dat ik er 40 gedaan heb terwijl ik er 41 gedaan heb (ben ze allemaal nog even langsgereden)weet iemand hoe dat komt? :huh: als hier al een topic over is: sorry Misschien komt dit omdat Sweet tijdens die missie -( Tagging Up Turf )- waarin je leert tags over te spuiten, ook een tag over spuit... En @ Bjorn, dit was de vraag niet... neej dat is het niet die word meegeteld Oké, had ik 't mis Maar denk dan ik ook, net wat de andere zeggen, dat je ze allemaal nog een keertje af moet gaan Reageren
Mathiz Geplaatst: 6 maart 2005 Rapport Geplaatst: 6 maart 2005 eigen lijk wel want als je er eentje net niet goed heb gesprayd dan telt hij niet mee Reageren
hey dude Geplaatst: 6 maart 2005 Rapport Geplaatst: 6 maart 2005 ene is moeilijk die kunt ge niet goed zien dat is over anders gravitti dus die moet ge ook hebbe Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.