Becec049 Geplaatst: 2 juli 2008 Rapport Geplaatst: 2 juli 2008 Beste Hoe kan ik de tekst op bestaande wegwijzers wijzigen of hoe kan ik tekst op een nieuwe wegwijzer zetten? MVG, Becec049 Reageren
T@rget Geplaatst: 2 juli 2008 Rapport Geplaatst: 2 juli 2008 Ik weet zelf niet echt veel van modden enzo, maar ik weet wel hoe je dat zou moeten doen Namelijk door de textures van die borden te veranderen, hoe dat moet kun je in deze tutorial van Puma-mans leren Reageren
Becec049 Geplaatst: 2 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 2 juli 2008 Ik weet zelf niet echt veel van modden enzo, maar ik weet wel hoe je dat zou moeten doen Namelijk door de textures van die borden te veranderen, hoe dat moet kun je in deze tutorial van Puma-mans leren Ik weet niet of dat gaat helpen. Ik krijg zo de indruk dat die tekst ervoor hangt en niet op de texturen van de borden zelf staat. Ik gebruik voor die aanpassingen MEdv032 en daar zijn de textures van die borden geladen (denk ik toch) en daar zijn ze allemaal gewoon groen (of blauw). MVG, Becec049 Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 2 juli 2008 Rapport Geplaatst: 2 juli 2008 Grappig, daar had ik het vanmiddag nog met een ander lid (Neosyp) over. Deze zijn hardcoded, wat er op staat althans. De tekst hangt er inderdaad "voor". Hierover is niets terug te vinden in de SCM, en ook niet in de data-files. Daaruit kan geconcludeerd worden dat hij hardcoded is. Iets wat hardcoded is valt ook wel te wijzigen, maar dan moet je erg goed zijn in programmeren e.d. en doe je niet gemakkelijk. Reageren
wesley123 Geplaatst: 3 juli 2008 Rapport Geplaatst: 3 juli 2008 In Vice City staat het wel gewoon op de textures, misschien staat het wel in de .gxt files Reageren
Becec049 Geplaatst: 3 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 3 juli 2008 Ik heb zelf eens geprobeerd de tekst te veranderen door de texture aan te passen en dit was het resultaat. MVG, Becec049 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.