Jump to content

Advocaten missie

Mr.Bellic

Recommended Posts

in de telefoon lijst van contactpersonen. :Y

ja daar staat lawyers maar als ik die bel dan krijg je z'n automatische gesprek .....You have reached Goldberg etc etc

Vaag probleem, ik denk dat je de missie beter even links kan laten liggen om een andere missie te doen. Probeer daarna weer naar het internetcafe te gaan voor een nieuwe afspraak, wellicht dat alles dan wel gaat zoals het hoor ;)

Delen op andere websites

in de telefoon lijst van contactpersonen. :Y

ja daar staat lawyers maar als ik die bel dan krijg je z'n automatische gesprek .....You have reached Goldberg etc etc

Vaag probleem, ik denk dat je de missie beter even links kan laten liggen om een andere missie te doen. Probeer daarna weer naar het internetcafe te gaan voor een nieuwe afspraak, wellicht dat alles dan wel gaat zoals het hoor ;)

dat is ook weer een probleem want ik kan voor de rest helemaal niks doen dan met vrienden uitgaan en dat is het :D

Delen op andere websites

Ben je toevallig niet tegelijkertijd bezig met een andere missie?

Dat had ik, ik was tegelijk bezig met de holland play, toen kon ik die advocaten missie niet doen.

Dinsdag 12:00 moet je er als goed is wezen bij dat advocatenbureau

Delen op andere websites

Ben je toevallig niet tegelijkertijd bezig met een andere missie?

Dat had ik, ik was tegelijk bezig met de holland play, toen kon ik die advocaten missie niet doen.

Dinsdag 12:00 moet je er als goed is wezen bij dat advocatenbureau

ik heb alles geprobeerd maar ik ben nu maar overnieuw begonnen :D maakt mij niet zoveel uit maar toch bedankt voor de vele tips

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...