Mr.Bellic Geplaatst: 14 juli 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 14 juli 2008 in de telefoon lijst van contactpersonen. ja daar staat lawyers maar als ik die bel dan krijg je z'n automatische gesprek .....You have reached Goldberg etc etc Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
M4X Geplaatst: 14 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 14 juli 2008 in de telefoon lijst van contactpersonen. ja daar staat lawyers maar als ik die bel dan krijg je z'n automatische gesprek .....You have reached Goldberg etc etc Vaag probleem, ik denk dat je de missie beter even links kan laten liggen om een andere missie te doen. Probeer daarna weer naar het internetcafe te gaan voor een nieuwe afspraak, wellicht dat alles dan wel gaat zoals het hoor Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mr.Bellic Geplaatst: 15 juli 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 15 juli 2008 in de telefoon lijst van contactpersonen. ja daar staat lawyers maar als ik die bel dan krijg je z'n automatische gesprek .....You have reached Goldberg etc etc Vaag probleem, ik denk dat je de missie beter even links kan laten liggen om een andere missie te doen. Probeer daarna weer naar het internetcafe te gaan voor een nieuwe afspraak, wellicht dat alles dan wel gaat zoals het hoor dat is ook weer een probleem want ik kan voor de rest helemaal niks doen dan met vrienden uitgaan en dat is het Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 16 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 16 juli 2008 Heb je GTA IV op de PS3? Dan kan je eens proberen je savegame hier up te loaden (als je niet weet hoe dat moet, kijk dan hier). Zo kunnen wij eens naar je savegame kijken en vinden wij het probleem misschien. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
End Of The Riot Geplaatst: 16 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 16 juli 2008 is het nu al gelukt. je moet is bellen naar de lawyers over dag. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mr.Bellic Geplaatst: 16 juli 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 16 juli 2008 is het nu al gelukt.je moet is bellen naar de lawyers over dag. nee nog steeds niet en overdag krijg ik hetzelfde Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley331 Geplaatst: 18 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 18 juli 2008 Ben je toevallig niet tegelijkertijd bezig met een andere missie? Dat had ik, ik was tegelijk bezig met de holland play, toen kon ik die advocaten missie niet doen. Dinsdag 12:00 moet je er als goed is wezen bij dat advocatenbureau Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mr.Bellic Geplaatst: 19 juli 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 19 juli 2008 Ben je toevallig niet tegelijkertijd bezig met een andere missie?Dat had ik, ik was tegelijk bezig met de holland play, toen kon ik die advocaten missie niet doen. Dinsdag 12:00 moet je er als goed is wezen bij dat advocatenbureau ik heb alles geprobeerd maar ik ben nu maar overnieuw begonnen maakt mij niet zoveel uit maar toch bedankt voor de vele tips Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.