Sprunk Geplaatst: 2 juli 2008 Rapport Geplaatst: 2 juli 2008 Beste lid! Mijn SM Buscontroler is niet geinstaleerd op mijn Winhoos XP. Weet iemand waar ik de driver voor de SM buscontroler kan vinden. Ik weet men god niet welk mobo ik heb ik heb namelijk een Acer PC. Het model is Acer Power M8. Hoe kun je zien welk mobo ik heb? Ik vraag het hiet even want die Acer website, nou, die zuigt!
FerryN Geplaatst: 2 juli 2008 Rapport Geplaatst: 2 juli 2008 (bewerkt) Beste lid!Mijn SM Buscontroler is niet geinstaleerd op mijn Winhoos XP. Weet iemand waar ik de driver voor de SM buscontroler kan vinden. Ik weet men god niet welk mobo ik heb ik heb namelijk een Acer PC. Het model is Acer Power M8. Hoe kun je zien welk mobo ik heb? Ik vraag het hiet even want die Acer website, nou, die zuigt! Met het programma 'Everest' kun je kijken welke mobo je erin hebt. Als je dat programmatje hebt, druk dan op 'Motherboard' en dan weer op 'Motherboard' dan zie je staan 'Motherboard Name' en daar achter je mobo naam, in mijn geval de 'ASUSTek Computer Inc. A8V-X'. Dus de mijne is een Asus A8V-X. Dat eerste weet ik zo even niet, sorry. Later, Bewerkt: 2 juli 2008 door FerryN
Sprunk Geplaatst: 7 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 7 juli 2008 (bewerkt) Bij mij staat mijn naam van me mobo er niet, er staat alleen dit: Wat nu??? EDIT. Als ik dat wat bij moederbord ID staat overtyp op google vind hij niets. EDIT: Ik heb de Chipset drivers gevonden en gedownload! Er mag een slotje op . Bewerkt: 7 juli 2008 door tommatje
Recommended Posts