Gta-Alien Geplaatst: 3 juli 2008 Rapport Geplaatst: 3 juli 2008 heb jij een gta 4 t shirt te koop neem dan contact op want ik wil al tijden een t-shirt met gta iv logo of die burger shot of heb jij nog rockstar t shirt over te koop dan praten we over een prijsje Reageren
Jacky-2007 Geplaatst: 3 juli 2008 Rapport Geplaatst: 3 juli 2008 heb jij een gta 4 t shirt te koop neem dan contact op want ik wil al tijden een t-shirt met gta iv logo of die burger shot of heb jij nog rockstar t shirt over te koop dan praten we over een prijsje Ik moet je helaas teleurstellen, ik heb er geen meer... Maarre, als ik er nog één had, hadden we niet gepraat over een prijsje maar over de prijs Reageren
delano08 Geplaatst: 3 juli 2008 Rapport Geplaatst: 3 juli 2008 heb je al ebay, marktplaats en dat soort site's gekeken Reageren
ikt Geplaatst: 3 juli 2008 Rapport Geplaatst: 3 juli 2008 Gewoon een T-Shirt naar de Kruidvat brengen of een andere winkel waar je foto's kunt laten ontwikkelen en een plaatje meebrengen en zeggen hoe alles erop moet Reageren
Carl-J Geplaatst: 3 juli 2008 Rapport Geplaatst: 3 juli 2008 Gewoon een T-Shirt naar de Kruidvat brengen of een andere winkel waar je foto's kunt laten ontwikkelen en een plaatje meebrengen en zeggen hoe alles erop moet kan dat serieus of maak je een grapje Reageren
battle1970 Geplaatst: 3 juli 2008 Rapport Geplaatst: 3 juli 2008 Gewoon een T-Shirt naar de Kruidvat brengen of een andere winkel waar je foto's kunt laten ontwikkelen en een plaatje meebrengen en zeggen hoe alles erop moet kan dat serieus of maak je een grapje dat kan serieus heb ik ook gedaan .waarom moeilijk doen als het ook makkelijk+goedkoper kan Reageren
Fuffie Geplaatst: 3 juli 2008 Rapport Geplaatst: 3 juli 2008 Ik zelf heb het ook wel eens een keer geprobeerd, je kan het zelf ook doen. Reageren
joppie Geplaatst: 3 juli 2008 Rapport Geplaatst: 3 juli 2008 Laatst stond er op marktplaats nog een brgersot Tshirt, maat L. Maar inderdaad de kruidvat is echtvoor alles handig. Ik heb een werkstuk gedaan en daarbij heb ik ontwikkelde plaatjes van internet bij geplakt. Gewoon via de site, gaat heel gemakkelijk en is goedkoop. Reageren
Gta-Alien Geplaatst: 3 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 3 juli 2008 heb je al ebay, marktplaats en dat soort site's gekeken ja maar 2hits en die koste40 euro Reageren
denven Geplaatst: 3 juli 2008 Rapport Geplaatst: 3 juli 2008 als je wat engels kent http://www.thegtaplace.com/forums/index.php?showtopic=16502 Reageren
Gta-Alien Geplaatst: 3 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 3 juli 2008 als je wat engels kenthttp://www.thegtaplace.com/forums/index.php?showtopic=16502 i no how to speak english and als you think you are better in it. Reageren
denven Geplaatst: 3 juli 2008 Rapport Geplaatst: 3 juli 2008 (bewerkt) als je wat engels kenthttp://www.thegtaplace.com/forums/index.php?showtopic=16502 i no how to speak english and als you think you are better in it. i know how to speak english, and if u think u are better then me , was vast een grapje xD Bewerkt: 3 juli 2008 door denven Reageren
LangeDraak Geplaatst: 3 juli 2008 Rapport Geplaatst: 3 juli 2008 (bewerkt) als je wat engels kenthttp://www.thegtaplace.com/forums/index.php?showtopic=16502 i no how to speak english and als you think you are better in it. Je bedoeld vast: I Know how to speak english and if you think Sorry maar ik snap je reactie niet zo goed ?? Het ging er toch om wie nog een shirt te koop had of mis ik het nu volledig Edit: een [/b] te weinig Edit2: En ik was weer eens ontzettend traag..... Sorry Bewerkt: 3 juli 2008 door LangeDraak Reageren
Wienish Geplaatst: 3 juli 2008 Rapport Geplaatst: 3 juli 2008 1. Je bent wel gek om gebruikte t-shirts te kopen.. Zou ik tenminste nooit doen 2. Kruidvat helpt, niet alleen voor menstruatie- hulpmiddeltjes voor lage prijzen, maar ook voor zooi als dit :$ Reageren
Carl-J Geplaatst: 3 juli 2008 Rapport Geplaatst: 3 juli 2008 Gewoon een T-Shirt naar de Kruidvat brengen of een andere winkel waar je foto's kunt laten ontwikkelen en een plaatje meebrengen en zeggen hoe alles erop moet kan dat serieus of maak je een grapje dat kan serieus heb ik ook gedaan .waarom moeilijk doen als het ook makkelijk+goedkoper kan oke chill ga ik doen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.