Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb nou een spacaile mod op me san andreas.

En die mod gebruikkt aleen de data (main.cmd)

en ik wil ook een anderen mod op san andreas hebben

dus ik wil 2 mods op me sana ndreas krijgen

weet iemand hoe

Geplaatst:

Bedoel je dat je 2x je Main.SCM wilt overschrijden? Trouwens dit hoort bij Modding Hulp ;)

Geplaatst: (bewerkt)

'Haastige spoed is zelden goed...', hoor ik m'n oude oma nog zeggen; dit blijkt maar weer, want door de haast vergeet je dingen te vertellen waardoor het alleen maar langer duurt.

Hoe dan ook, je wilt twee 'main.scm' modificaties in elkaar stoppen, zodat je beide modificaties kan spelen. Hiervoor moet je weten wat er veranderd is, want zonder dat weet je ook niet wat je in elkaar moet stoppen. Als het gewoon een stripped code (een 'lege' 'main.scm') is, zou je zo zien wat er is toegevoegd. Ik weet niet of je bij de Superman mod (bleek uit je vorige topic) nog de normale missies kunt spelen, maar als dat niet zo is kun je in feite die code gewoon overplaatsen. Als je het zelf wilt doen, moet je SannyBuilder of MissionBuilder gebruiken. Met die programma's kun je missies maken (en dus ook wijzigen en de 'main.scm' op andere manieren wijzigen. In het SCM-Modding forum kun je daar vragen over stellen (of vragen of een ander het wilt doen) en in het Tutorial forum kun je tutorials vinden over SCM-modding.

@ Unmountable Tijmen hieronder: Sinds wanneer bevestigt 'cavorpa' dat hij ze wilt overschrijden?

@ Unmountable Tijmen hieronder again: Sinds wanneer is dat een bevestiging? Zie jij 'Ja, dat wil ik' staan?

Bewerkt: door VWO-er
Geplaatst: (bewerkt)

Nou, ik kan je vertellen: Dat kan niet. Hij wordt dan weer overschreden en dan wordt wat er voor in 'zit' Weer verwijdert..

Voor jullie allebei:

Bedoel je dat je 2x je Main.SCM wilt overschrijden? Trouwens dit hoort bij Modding Hulp ;)

Antwoord:

sorry maar ik wil het snel hebben ik let er de volgende keer op
Bewerkt: door Unmountable Tijmen
Geplaatst:
Nou, ik kan je vertellen: Dat kan niet. Hij wordt dan weer overschreden en dan wordt wat er voor in 'zit' Weer verwijdert..

Tenzij je kijkt wat er bij beiden veranderd is. Als ze niet de zelfde delen van main.scm veranderen zou je ze moeten kunnen samenvoegen... toch? :puh:

Geplaatst:

Tenzij je kijkt wat er bij beiden veranderd is. Als ze niet de zelfde delen van main.scm veranderen zou je ze moeten kunnen samenvoegen... toch? :puh:

Kijk eens naar mijn bericht hierboven ^_^ En ja, dat zou kunnen.

Geplaatst:

ik snap erg niks van

ik heb

1 - main.scm + script - deze mod geeft je wapens en pickups achter ryder zijn huis.

en ik wil ook anderen mod derbij

en deze mod gebruikt aleen de data main.scm

maar san andreas leest maar een van die 2

----------------------------------------------------------------------------

En raad ik wat voor antwoord ik krijg

'Haastige spoed is zelden goed...', hoor ik m'n oude oma nog zeggen;

Geplaatst:
ik snap erg niks van

ik heb

1 - main.scm + script - deze mod geeft je wapens en pickups achter ryder zijn huis.

en ik wil ook anderen mod derbij

en deze mod gebruikt aleen de data main.scm

maar san andreas leest maar een van die 2

----------------------------------------------------------------------------

En raad ik wat voor antwoord ik krijg

'Haastige spoed is zelden goed...', hoor ik m'n oude oma nog zeggen;

Als je verder leest/las/had gelezen/wilt lezen, zie je dat ik zeg dat je ze kunt samenvoegen of laten samenvoegen door een andere modder. Op het moment heb ik even geen SannyBuilder, maar vanmiddag (of als ik thuis ben en in het bezit ben van SannyBuilder) wil ik best even kijken of ik ze kan samenvoegen zodat GTA San Andreas ze beide leest.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...