Jump to content

Politie database


Robin B

Recommended Posts

Hoi.Ik heb een vraagje.

Voor de 100% moet je in de politie database zoeken.Maar ik heb geen foto,s of namen.Heeft iemand tips?

Nee je moet 'view most wanted' of 'local crimes' (zoiets tenminste). Bij Most Wanted dan moet je een crimineel opzoeken en dan uitroeien. Suc7.

Link to comment
Delen op andere websites

Hoi.Ik heb een vraagje.

Voor de 100% moet je in de politie database zoeken.Maar ik heb geen foto,s of namen.Heeft iemand tips?

Nee je moet 'view most wanted' of 'local crimes' (zoiets tenminste). Bij Most Wanted dan moet je een crimineel opzoeken en dan uitroeien. Suc7.

Inderdaad, je krijgt dan een 'Enemy' logo op je radar om vervolgens daar een kijkje te nemen. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Je moet inderdaad kiezen tussen Criminelen bij jou in de buurt en de Most Wanted.

Most Wanted:

In elke stad (3) moet je 10 mensen vermoorden van de Most Wanted lijst. Je zit in een Politiewagen en je drukt op L1 terwijl je stil staat. Dan zit je in de politiecomputer en ga je naar Most Wanted. Daar zie je een hele lijst met mensen. De namen staan erbij en ook waarom ze erop staan. Je kiest iemand uit en je drukt op Cross.gif. Dan zal er een marker komen op de radar en moet je hem doden. Neem wel wapens en armor mee want die zal je niet automatisch krijgen! In elke stad (3) iedereen van de Most Wanted hebt vermoord dan ben je er klaar mee. Als je hier nog vragen over hebt of het is niet helemaal duidelijk dan moet je het maar zeggen.

Criminelen in de buurt:

Deze hoef je niet in een bepaald gebied te doen zoals bij de Most Wanted. Deze kun je gewoon overal doen wanneer je maar wil, maar je hebt natuurlijk wel een politiewagen nodig en wat wapens en eventueel armor. Als je eenmaal op de Criminelen in de buurt hebt geklikt dan zie je daar een paar dingen staan zoals: Crimineel te voet of Gang Activiteit. Zoek daar een van uit en druk op Cross.gif. De Crimine(e)l(en) zullen op de radar verschijnen en je moet ze vermoorden. Dit wel binnen de tijd anders ontsnappen ze! Als je hier 20 (weet ik niet 100% zeker) van hebt gedaan staat er: You are a Vigilante (of iets wat erop lijkt) en dan heb je ze gehaald!

Database:

De Database heb je alleen maar nodig in bepaalde missies en buiten die missies heb je er weinig aan. Wel staan er bekende mensen in zoals Little Jacob omdat hij illegaal wapens handelt[/font]. Ook staan er wel meer van je vrienden in dus ga daar maar eens kijken. Ook op de website van de politie (www.libertycitypolice.com) kun je ook wat vrienden vinden en ook Lola die je kunt zien op laadschermen! Het is leuk om hier even in te kijken als je niks te doen hebt.

Ik hoop dat ik je zo een beetje heb geholpen. :Y Als je nog vragen hebt dan hoor ik ze graag. :bier:

Bewerkt: door hackman
Link to comment
Delen op andere websites

Dan moet je in de politie-auto gaan zitten en op L1 drukken (op de PS3 dan). Vervolgens staat er "view current crimes", letterlijk vertaalt met "bekijk huidige misdaden".

Ik heb een screentje voor je genomen, het is niet de beste kwaliteit die ik kan maken, want heb het maar even snel gedaan. Het is wel duidelijk. ;)

post-33831-1215258637_thumb.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Dan moet je in de politie-auto gaan zitten en op L1 drukken (op de PS3 dan). Vervolgens staat er "view current crimes", letterlijk vertaalt met "bekijk huidige misdaden".

Ik heb een screentje voor je genomen, het is niet de beste kwaliteit die ik kan maken, want heb het maar even snel gedaan. Het is wel duidelijk. ;)

post-33831-1215258637_thumb.jpg

Ok nu snap ik het helemaal :tu: !

Dank jullie wel :cya: .

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...