Jump to content

Three Leaf Clover


Bertje!!!!

Recommended Posts

Ben ik nu dom of wat,, de politie,, daar had ik geen probleem mee,, tot 2x toe,, maar ik ben nu al 2x omvergereden door een metro,, en ik zie het nu niet meer zitten om weeral opnieuw al die politie agenten te killen....

Link to comment
Delen op andere websites

Je moet gewoon goed uitkijken voor de metro. De politie, daar moet je gewoon door heen knallen. Als dat eenmaal lukt, staat alleen nog 3 sterren tussen jou en een hele hoop cash.

Link to comment
Delen op andere websites

Er zullen inderdaad diverse malen metro's door de tunnels rijden, maar als je in het midden blijft staan en tussen de rails doorloopt kun je beide kanten op springen (dan wel gebukt rollen). Kijk ook vaak achter je, zodat je ook de metro's die vanachter komen ziet aankomen. Het stuk tot aan de nooduitgang is niet ver, dus veel treinen zul je ook niet meemaken. Ik heb zelf gewacht tot de eerste trein die aan jouw kant langs rijdt, om vervolgens op de trein die aan de andere kant langs rijdt te letten. Als die eraan komt, ga je op de rechterrails lopen. Ren naar de uitgang en let op eventuele treinen. Schiet nog de laatste SWAT-agenten die nog achter je aan komen dood, en ren verder.

Bewerkt: door VWO-er
Link to comment
Delen op andere websites

Als je Packie en Derrick gewoon volgt kan er weinig gebeuren aangezien die niet omver gereden worden. Als je een beetje in het midden loopt zoals VWO-er al zei wordt het alleen nog maar simpeler. Maar ik raad je gewoon aan om 't nog een keer te proberen hoe erg je er ook tegenop ziet, want het is echt een erg leuke missie en de vuurgevechten met de politie zijn ook een goeie training voor de missies die na Three Leaf Clover volgen. Anders kan je ook nog een Savegame aanvraag doen. Veel succes ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ben ik nu dom of wat,, de politie,, daar had ik geen probleem mee,, tot 2x toe,, maar ik ben nu al 2x omvergereden door een metro,, en ik zie het nu niet meer zitten om weeral opnieuw al die politie agenten te killen....

Voordat je deze missie start moet je weer een net pak aantrekken met stropdas en een paar nette schoenen. Ook moet je deze missie starten tussen 6:00 en 19:00, anders zal Packie er niet zijn.

Als je binnenkomt bij Patrick zijn er nog 3 andere mannen, Patrick's broers Derrick en Gerald, en Michael is er ook. Gerald vertrouwt je niet echt. Daarna ga je met Derrick, Patrick en Michael naar buiten om een 4-deurs auto te zoeken. Je moet naar de bank in Chinatown rijden, onderweg verteld Patrick hoe jullie de bank gaan overvallen. Jij en Michael moeten de burgers rustig houden terwijl Derrick en Patrick hetzelfde bij de werknemers doen. Als iedereen rustig is blaast Derrick de kluis op en dien jij het geld te halen. Als je eenmaal aankomt in de bank begint een cutscene van de overval, daarin zie je hoe een gun club member denkt de overvallers uit te kunnen schakelen. Hij probeert dit ook (het alarm gaat af) en na een hevig vuurgevecht zijn er een aantal doden geval waaronder Michael. Op dit moment is de bank omsingeld door de politie, je dient je schietend een weg te banen door een paar steegjes, na een paar steegjes komt er een helicopter boven je hangen, vlucht met Derrick en Patrick in de metro. In de metro zijn ook agenten, schakel deze uit en spring op de metrolijn als Patrick het zegt, je wordt achtervolgd door politie, schakel deze uit. Op een begeven moment kom je bij het serviceluik, daar dien je naar boven te klimmen, eenmal boven heb je nog maar een 3 sterren wanted level, neem een auto en rij naar Patrick's huis, mijn advies is om eerst je wanted level kwijt te raken.

Tips

Zorg voor vol automatische geweren met genoeg munitie en armor.

Als je bijna beneden bij de metro bent komt er een N.O.O.S.E team de trap op rennen, houd afstand en dekking en schiet ze dood.

Blijf in de steegjes dekking houden

Bron: Wikigta.nl

Mijn tip: Blijf zo dicht mogelijk bij de rest en weet hoe je het richten snel kunt veranderen/gebruiken/toepassen

Link to comment
Delen op andere websites

Dit is misschien wel een van de beste missies gemaakt door Rockstar games voor GTA, maar goed ik heb hem een tijdje geleden gespeeld en binnen 3 keer gehaald. 1ste keer kwam ik metro hal en die 2 K*t agenten schoten me dood 2de keer boven bij het service station. De derde keer had ik het anders aangepakt. Ik heb me blut gekocht aan granaten en ammo.

Missie begonnen-> Schakel alles uit door middel van Assault Rifle maar hou kogels over voor het eind.

in metro hal was ik op mijn hoede schoot die 2 agenten dood en toen in ruimte met poortjes was kilde ik het swat team door middel van granaten en shotgun.

op het perron heb ik vlak voor dat een metro kwam een stuk of 5 granaten gegooid en toen de tunnel in gerent en de rest vermoord.

eenmaal weer boven heb ik met assault rifle een weg vrij geschoten en een politie wagen gejat.

de broers op ge pikt en geracet uit de wanted zone-> toen politie me niet meer zocht heb ik een normale auto ge"leend" en toen naar huis gereden.

Suc6 en het is een leuke missie en het geld is sowieso leuk en het derde eiland ook:P

26-Patrick-Three%20Leaf--article_image.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Als je telkens word overgereden door de Metro, zou je het beste aan de kant kunnen lopen.

En dus niet op het spoor wat Packie en Derricck ook niet doen. (Gewoon volgen dan komt alles goed)

Tip: Als je moet vluchten voor de politie ga dan naar de dichtsbijzijnde Pay'n Spray.

Maar zorg er wel voor dat de politie je niet naar binnen ziet gaan, dan lukt het niet.

Je hebt dus moeite met het laatste deel van de missie en de rest gaat makkelijk, neem ik aan. :clown:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb deze missie nog niet gedaan, maar van wat ik hier en daar lees moet ie zowel tof als pittig zijn. Laten we zeggen op een normale manier hard. Niet frustrerend. Ben me al helemaal aan het oppompen voor deze missie :7

Andere missies die zo hier en daar als moeilijk werden ervaren, vond ik tot nu toe nog niet zo lastig. Ik hoop dat deze mij ook geen problemen zal geven.

Trouwens die pay 'n spray is zwaar irritant inderdaad als de cops je zien binnenrijden. Zeker als je veel sterren hebt :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Je zult het misschien niet geloven, maar toen ik uit de metro kwam (waar je nog 3 sterren over hebt) belde ik Kiki. Ik had haar net voor de missie even goed ehhh tja behandeld en die 3 sterren gingen ALLEMAAL weg. Dus van daar kon ik echt zwaar relaxed terug naar Packie rijden.

Ik weet niet of meer mensen dat hebben gehad, maar daten met Kiki loont dus wel degelijk. Als je het goed doet!

Heerlijk gevoel dat ik em gehaald heb! :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb hem al iets van 20x ofzo geprobeerd maar het lukt telkens niet. Dan zat ik in de auto werd ik er in doodgeschoten door de politie dan had ik weer te weinig kogels. En dan weer dat en dan weer dit. Maar ik kom steeds weer dichterbij en het word steed makelijker. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb hem al iets van 20x ofzo geprobeerd maar het lukt telkens niet. Dan zat ik in de auto werd ik er in doodgeschoten door de politie dan had ik weer te weinig kogels. En dan weer dat en dan weer dit. Maar ik kom steeds weer dichterbij en het word steed makelijker. :)

Ga (zoals ThomasDiaz al zei) met Kiki daten, tot de volle 100%, en tijdens de missie moet je haar bellen om je wanted level te clearen. Dan ben je meteen die 3 sterren kwijt! Echt keihandig!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb hem al iets van 20x ofzo geprobeerd maar het lukt telkens niet. Dan zat ik in de auto werd ik er in doodgeschoten door de politie dan had ik weer te weinig kogels. En dan weer dat en dan weer dit. Maar ik kom steeds weer dichterbij en het word steed makelijker. :)

Ga (zoals ThomasDiaz al zei) met Kiki daten, tot de volle 100%, en tijdens de missie moet je haar bellen om je wanted level te clearen. Dan ben je meteen die 3 sterren kwijt! Echt keihandig!

Ik heb nu iets van 60% met haar. Nog even en dan kan ik de missie weer proberen...

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb nu iets van 60% met haar. Nog even en dan kan ik de missie weer proberen...

Naar het cabaret of een potje bowlen doet haar fondness-level sneller omhoog gaan!

En neem haar mee in een luxe (geen sport) auto met kleding van Perseus. Heb je in no time 100%

Zorg er ook voor dat je niet te lang wacht met Three Leaf Clover nadat je 100% bij Kiki hebt gehaald!

Succes!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb nu iets van 60% met haar. Nog even en dan kan ik de missie weer proberen...

Ik weet niet of dit ook helpt bij vriendinnen maar als ik met Lj iets ga doen dan doe ik 3 dingen. Bijvoorbeeld ik bel hem om te darten dan ga ik in plaats van darten eerst eten en bier drinken en dan pas darten. Dan heb je 3 dingen met hem gedaan en krijg je veel procenten erbij. Een goede tip als je wat te weinig procenten bij vrienden hebt!

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
Ik heb hem al iets van 20x ofzo geprobeerd maar het lukt telkens niet. Dan zat ik in de auto werd ik er in doodgeschoten door de politie dan had ik weer te weinig kogels. En dan weer dat en dan weer dit. Maar ik kom steeds weer dichterbij en het word steed makelijker. :)

Ga (zoals ThomasDiaz al zei) met Kiki daten, tot de volle 100%, en tijdens de missie moet je haar bellen om je wanted level te clearen. Dan ben je meteen die 3 sterren kwijt! Echt keihandig!

Je kan als het goed is ook je wanted sterren laten verwijderen om Francis te bellen

maar ik weet niet of dat bij dit level al kan, maar je kan het in ieder geval proberen

en als je hem gehaald heb dan ben je gelijk rijk!

Bewerkt: door wesley331
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...