Jump to content

Three Leaf Clover


Bertje!!!!

Recommended Posts

Ik heb hem al iets van 20x ofzo geprobeerd maar het lukt telkens niet. Dan zat ik in de auto werd ik er in doodgeschoten door de politie dan had ik weer te weinig kogels. En dan weer dat en dan weer dit. Maar ik kom steeds weer dichterbij en het word steed makelijker. :)

Ga (zoals ThomasDiaz al zei) met Kiki daten, tot de volle 100%, en tijdens de missie moet je haar bellen om je wanted level te clearen. Dan ben je meteen die 3 sterren kwijt! Echt keihandig!

Je kan als het goed is ook je wanted sterren laten verwijderen om Francis te bellen

maar ik weet niet of dat bij dit level al kan, maar je kan het in ieder geval proberen

en als je hem gehaald heb dan ben je gelijk rijk!

Nee, Francis is dan nog niet beschikbaar. Wel als je de missie 'Blood Brothers' hebt gedaan, daarna zal Francis je bellen om te zeggen dat je bij hem je wanted level kan laten verdwijnen. Dit kan echter alleen tot aan het einde van de storyline. Zie ook het missieoverzicht, waarin je ziet dat Three Leaf Clover uiteindelijk ook benodigd is om 'Blood Brothers' te kunnen spelen.

Kiki Jenkins kun je daarentegen altijd bellen, zij is namelijk één van de vriendinnen van Niko en die zullen dus ook altijd blijven.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind dit tot op dit moment echt de moeilijkste missie die er is.. Met de rest had ik geen probleem en haal ik ook in 1 of 2 keer... maar deze heb ik misschien al wel 10x gedaan en nog haal ik hem niet....

Ik lees hier al wel wat tips: Kiki lijkt me nu de beste optie om te gebruiken... (ff kijken of ik ze al kan gebruiken.)

Maar ook granaten gebruiken.....

Toch maar weer eens gaan proberen dan....

Bedankt... :dans:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...

Zeker een moeilijke missie heb het 2 x geprobeerd nog niet gehaald, ik heb bij de eerste x per ongeluk een van mijn mensen gedood :7 omdat die voor net voor mij stond, en de 2 x was toen ik helemaal klaar was, ik kwam uit de metrosation via die serviceluik na buiten, pikte een auto en toen reed ik zo hard als ik kon, toch lukte het me niet, ik zal de volgende x Kiki bellen :D Moet je 100 % hebben om de 3 sterren wanted level te verwijderen ?

Link to comment
Delen op andere websites

@Supermann:

Nee 60% om wanted te verwijderen en bij 100% intieme foto's

Weet je dat zeker? Ik heb namelijk maar één keer een foto van haar achterste gekregen maar daar hield het toch wel mee op om een of andere reden. :N Ik had Kiki ook als vriendin maar zij helpt me maar heel zelden tot bijna nooit dus heb je niet veel aan haar en ook Francis wordt uiteindelijk opgepakt waardoor je ook hem niet meer kunt bellen. Het is iig veel makkelijker om zelf even 1 of 2 sterren kwijt te raken door te vluchten vind ik zelf, wat ik namelijk een keer heb gehad is dat ze tijdens het bellen op me begonnen te schieten en dat schoot dus ook nooit wat op aangezien hij daardoor steeds zijn mobiel weer wegdeed en met een mobiel in je hand kun je naar mijn weten ook niet sprinten.

Link to comment
Delen op andere websites

@Supermann:

Nee 60% om wanted te verwijderen en bij 100% intieme foto's

Weet je dat zeker? Ik heb namelijk maar één keer een foto van haar achterste gekregen maar daar hield het toch wel mee op om een of andere reden. :N Ik had Kiki ook als vriendin maar zij helpt me maar heel zelden tot bijna nooit dus heb je niet veel aan haar en ook Francis wordt uiteindelijk opgepakt waardoor je ook hem niet meer kunt bellen. Het is iig veel makkelijker om zelf even 1 of 2 sterren kwijt te raken door te vluchten vind ik zelf, wat ik namelijk een keer heb gehad is dat ze tijdens het bellen op me begonnen te schieten en dat schoot dus ook nooit wat op aangezien hij daardoor steeds zijn mobiel weer wegdeed en met een mobiel in je hand kun je naar mijn weten ook niet sprinten.

Ik ben het niet zeker of het meerdere intieme foto's zijn die je toegestuurd krijgt, maar ik denk toch eerder dat je er meerdere krijgt dan maar ééntje hoor. Overigens zal je meer dan 60% nodig hebben om je Wanted Level te laten verwijderen door Kiki. Na 60% zal Kiki je haar telefoonnummer geven. Pas na seks te hebben met haar kan je je Wanted Level laten verwijderen door haar. Dit kan spijtig genoeg wel maar tot en met 3 sterren.

Dat je telefoon altijd weggaat als ze op je schieten is inderdaad heel irritant, maar als je in een auto zit kan je even wat snelheid nemen en snel je telefoon nemen en Francis/Kiki bellen. De politie kan je dan namelijk moeilijker raken.

Link to comment
Delen op andere websites

Wat ik meestal doe als ik politie achter me aan heb ga ik of in een auto zitten, wegrijden, en onder het rijden Kiki/Francis bellen om je wanted level te verwijderen of ga gwn om een hoekje staan.

En wat betreft die foto's van je dates daar weet ik zelf niks vanaf heb het zelf ook nooit gehad.

Succes, LJ

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Het telt niet mee voor de 100%, maar het kan wel handig zijn voor als je de 100% wilt halen. Volgens mij zijn dit gewoon de hulpmiddelen in het spel. Hier kan je de dingen zien die je nodig het voor de 100%:

  • Missies
  • Alle
    Zijmissies
  • 10 Drug Deliverys Little Jacob
  • 10 voertuigen Brucie's Exotic Exports
  • 30 voertuigen Stevie's Car Theft
  • 9 Races
  • 9 Assasin missies
  • 10 Random Characters
    Voertuigen Missies
  • 20 Criminelen van Current Crimes
  • Most Wanted lijst
    Vrienden
  • Special Ability Brucie
  • Special Ability Little Jacob
  • Special Ability Packie
  • Helikopter en boottocht met Brucie
  • Drinken met Brucie, Little Jacob en Packie
  • Stripclub met Brucie, Little Jacob en Packie
  • Show met Brucie, Little Jacob en Packie
  • Eten met Little Jacob en Brucie
    Minigames
  • Highscore QUB3D
  • Win een spel Darts
  • Win een spel biljart
  • Win een Bowlingspel
    Collectables
  • 200 Flying Rats
  • 50 Stunt jumps

Hier is de volledige 100% checklist.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...