koenraadsix Geplaatst: 3 juli 2008 Rapport Geplaatst: 3 juli 2008 (bewerkt) kan er mij iemand vertellen hoe je een mod moet downloaden ik heb mod installer gedownload maar hij zegt altijd can not reading script information hoe download je nu een simpele mod??? :schater: koenraad.six@scarlet.be Bewerkt: 3 juli 2008 door koenraadsix Reageren
wesley123 Geplaatst: 3 juli 2008 Rapport Geplaatst: 3 juli 2008 Allereerst welkom bij gtaforum.nl, Ik zal alles ff uitleggen voor je. 1. Dit is in het foute forum, het hoort in overige hulp 2. Je mag geen e-mail addressen in je posts doen, alleen via pb 3. Om te modden moet je eerst kijken of je v1 hebt van je gta san andreas. Hoe zie ik welke versie ik heb? V1: Je ziet rechtsonder in het startmenu van SA niks. V1.1: Je ziet rechtsonder in het startmenu V1.1 staan. V2: Je ziet rechtsonder in het startmenu V2 staan. </P> Als je V2 hebt kun je niet modden, dan moet je deze downgrader downloaden en SA patchen. Daarna moet het modden wel lukken. Ik raad je af om een mod installer te gebruiken zoals sami of gami, installers veroorzaken vaak bugs die niks met het veranderde onderdeel te maken heeft. Je kunt beter deze Tool gebruiken en het handmatig installeren. Hoe gebruik ik IMG Tool? Zoek de bestanden op die jouw download gebruikt in gta3.img verwijder deze bestanden 1 voor 1. voeg de nieuwe bestanden toe en rebuild archive als hij klaar is kan je gta sa opstarten. de tutorial is hier Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.