nickverstraaten Geplaatst: 3 juli 2008 Rapport Geplaatst: 3 juli 2008 Ik heb nu de sa speedometer gedowload, Ik heb alles precies gedaan via de readme. Als ik nu gta sa opstart en ik stap in een auto zie ik geen speedometer. Hoe kan dit? alvast bedankt Reageren
ceejee Geplaatst: 3 juli 2008 Rapport Geplaatst: 3 juli 2008 je moet dat met een speciaal programma doen !!! Reageren
nickverstraaten Geplaatst: 3 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 3 juli 2008 welk programma? Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 3 juli 2008 Rapport Geplaatst: 3 juli 2008 Toch maar even een citaat uit de readme en de vertaling: Usage:------ 1. Extract d3d9.dll and SpedSets.exe to your San Andreas root directory. e.g. C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas\ 2. Run SpedSets.exe and choose your settings. 3. Click "Save Settings", then "Exit". 4. Start and play the game as normal. Gebruik------- 1. Pak d3d9.dll en SpedSets.exe uit en plaats ze in jouw San Andreas hoofdmap. bijvoorbeeld C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas\ 2. Start SpedSets.exe en kies jouw instellingen. 3. Klik "Save Settings" (bewaar instellingen), en daarna op "Exit". 4. Start en speel het spel zoals normaal. Dus kijk even goed of je geen enkele stap hebt overgeslagen. Reageren
nickverstraaten Geplaatst: 4 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 4 juli 2008 Maar als ik die d3d9.dll in mijn map plak dan doet het spel het niet. Reageren
J-star Geplaatst: 4 juli 2008 Rapport Geplaatst: 4 juli 2008 Al moet je hem vervangen moet je dat doen Reageren
K.O. Geplaatst: 4 juli 2008 Rapport Geplaatst: 4 juli 2008 Al moet je hem vervangen moet je dat doenIn C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas\ staat normaal gesproken helemaal geen d3d9.dll, dus je hoeft niks te veranderen. In je system32 map staat wel d3d8.dll en d3dx9.dll, maar ook geen d3d9.dll voor zover ik weet. Als het goed is hoef je dus helemaal geen bestanden te vervangen.Je hebt de bestanden wel eerst uitgepakt neem ik aan? (Ik ga er van uit dat de SpeedOMeter gearchiveerd is.) Dan kun je het DLL bestandje gewoon kopieren/plakken (of ctrl+slepen) naar je GTA SA map. Dus niet je (SA) Userfiles of je system32 map, maar gewoon de doellocatie van gta_sa.exe, oftewel C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas als jij daar SA hebt geïnstalleerd. Op dezelfde plaats zet je op dezelde manier SpedSets.exe neer. Nu zou het toch gewoon moeten werken. Reageren
CjThaBest Geplaatst: 21 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2008 Al moet je hem vervangen moet je dat doenIn C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas\ staat normaal gesproken helemaal geen d3d9.dll, dus je hoeft niks te veranderen. In je system32 map staat wel d3d8.dll en d3dx9.dll, maar ook geen d3d9.dll voor zover ik weet. Als het goed is hoef je dus helemaal geen bestanden te vervangen.Je hebt de bestanden wel eerst uitgepakt neem ik aan? (Ik ga er van uit dat de SpeedOMeter gearchiveerd is.) Dan kun je het DLL bestandje gewoon kopieren/plakken (of ctrl+slepen) naar je GTA SA map. Dus niet je (SA) Userfiles of je system32 map, maar gewoon de doellocatie van gta_sa.exe, oftewel C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas als jij daar SA hebt geïnstalleerd. Op dezelfde plaats zet je op dezelde manier SpedSets.exe neer. Nu zou het toch gewoon moeten werken. Waar kan je SpedSets.exe vinden? Reageren
K.O. Geplaatst: 21 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2008 Waar kan je SpedSets.exe vinden?Dat bestand is onderdeel van de SA Speedometer. Hiermee kun je ingame je 'snelheid' aflezen, net zoals in een gewone auto. Als je het hele topic had doorgelezen had je dit gemakkelijk zelf kunnen concluderen, alvorens een topic van bijna 4 maandan geleden te bumpen. Zoek met Google dus even naar zo'n speedometer. Er zijn er echter meerdere in de omloop en ze maken natuurlijk niet gebruik van dezelfde bestanden. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.