Jump to content

Stevies Cartheft & Most Wanted.


GtaSlave

Recommended Posts

Hey,

Ik ben nu bezig met de most wanted missies van de politie. En met Stevies Cartheft wanneer krijg ik er ''spel vordering'' voor? Want k heb nu wat auto's weggebracht maar heb er nog geen procent bij gekregen. Ik heb nooit gecheat.

Link to comment
Delen op andere websites

Wat is precies je vraag over de Most Wanted, van de politie? Ik kon er namelijk geen vraag in ontdekken. Ja, je krijgt een percentage voor de Car thefts. De Car thefts allemaal samen leveren je 2% op.

@ hieronder: i know.. Daarom zeg ik allemaal samen.

Link to comment
Delen op andere websites

Hey,

Ik ben nu bezig met de most wanted missies van de politie. En met Stevies Cartheft wanneer krijg ik er ''spel vordering'' voor? Want k heb nu wat auto's weggebracht maar heb er nog geen procent bij gekregen. Ik heb nooit gecheat.

Inderdaad denk ik dat je pas vordering krijgt als je ze allemaal hebt gedaan. Want hoe wou je ooit 2,5 procent delen door 30? Ik weet wel zeker dat je niet voor elke wagen/Most Wanted Patiënt procenten krijgt maar misschien dat als je de helft hebt gedaan dat je dan ook de helft van de procenten hebt en als je alles hebt gedaan dat je dan alle procenten er van hebt. Je hoeft je in ieder geval geen zorgen te maken over die procenten. ;)

@Dutchy3010: Bij de procenten krijg je nooit meer dan 3 getallen bijvoorbeeld 90,33% kan dus niet want dan zou het te onoverzichtelijk worden. :Y Daarom krijg je niet naar elke wagen procenten. :)

Bewerkt: door hackman
Link to comment
Delen op andere websites

je krijgt de procenten pas na je alls hebt gedaan dit is ook makkelijk vind ik zelf dan print hier gewoon dat 100% lijstje en ga aan de gang streep af wat je al gedaan hebt en het is ook makkelijker te zien in het spel dat als je iets niet afgemaakt hebt dat de procenten niet kriskras doormekaar staan

Link to comment
Delen op andere websites

je krijgt de procenten pas na je alls hebt gedaan dit is ook makkelijk vind ik zelf dan print hier gewoon dat 100% lijstje en ga aan de gang streep af wat je al gedaan hebt en het is ook makkelijker te zien in het spel dat als je iets niet afgemaakt hebt dat de procenten niet kriskras doormekaar staan

Oke bedankt voor de antwoorden (y)

Waar kan ik dat lijstje vinden ? :$

Bewerkt: door GtaSlave
Link to comment
Delen op andere websites

je krijgt de procenten pas na je alls hebt gedaan dit is ook makkelijk vind ik zelf dan print hier gewoon dat 100% lijstje en ga aan de gang streep af wat je al gedaan hebt en het is ook makkelijker te zien in het spel dat als je iets niet afgemaakt hebt dat de procenten niet kriskras doormekaar staan

Oke bedankt voor de antwoorden (y)

Waar kan ik dat lijstje vinden ? :$

Dit is het 100% cheklijstje uit mijn GTA IV guide van Bradygames

Categorie Details aantal %
Missies Alle storyline missie's en de assasins, races, drug delivery's en exotic export. 68%
Car Thefts Breng alle 30 auto's naar Stevie's garage 2%
Vrienden Open alle special abilities van alle vrienden en doe alle activiteiten (behalve die van Dwayne en Roman) 10%
Activiteiten Versla de computer of een vriend bij alle activiteiten (bowling, darts, ...) 5%
Random Characters Vind alle RC's en doe hun missie's (behalve die van Jeff, Cherise, Clarence en Ivan) 5%
Most Wanted Vermoord alle 30 criminelen van de Most Wanted-lijst 2,5%
Vigilante Vermoord 20 criminelen van de On going-lijst (dit hoeft niet aan één stuk doorgebeuren) 2,5%
Flying Rats Vind alle 200 duiven en schiet ze kapot 2,5%
Unique Stunt Jumps Vind en doe alle USJ's 2,5%

>>> Door Dutchy3010: Bron: klik.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Dit is het 100% cheklijstje uit mijn GTA IV guide van Bradygames

Zeg d'r wel bij van waar je hem hebt gekopieerd, want dit is laf. Hanneswasco heeft heeft hem hier zitten uitwerken, en jij kopieert hem gewoonweg. Quote dan de post of iets dergelijks, want dit is gewoonweg rippen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb al een paar auto's gebracht voor die Stevie. 2 das alles. Maar ik kan niet verder doen omdat ik geen berichten meer ontvang van hem en hij staat plotseling niet meer in mijn phonebook

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb al een paar auto's gebracht voor die Stevie. 2 das alles. Maar ik kan niet verder doen omdat ik geen berichten meer ontvang van hem en hij staat plotseling niet meer in mijn phonebook

Hij zal ook nooit erin staan dus je hoeft je geen zorgen te maken dat je hem kwijt bent. Kijk goed tussen je SMS'jes of er een van Stevie bij zit want veel mensen zien zijn SMS'jes over het hoofd. Als je net een auto naar hem toe hebt gebracht moet je ook 6 in-game uren wachten dus het kan ook daar door komen dat je even geen een hebt. Anders kan het zijn dat je geen nieuwe krijgt omdat je de oude nog niet hebt gedaan of nog niet voltooid dus ook daar moet je even op letten. In iedere geval veel succes met de CarThefts!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb al een paar auto's gebracht voor die Stevie. 2 das alles. Maar ik kan niet verder doen omdat ik geen berichten meer ontvang van hem en hij staat plotseling niet meer in mijn phonebook

Ga nadat je een auto hebt afgeleverd even naar je savehuis in Bohan,

even pitten, als je wakker wordt heb je vast en zeker wel een smsje.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...