Jump to content

End Of The LIne


Mathiz

Recommended Posts

  • Reacties 33
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Spacecraft

    5

  • Mathiz

    3

  • The Godfather

    2

  • iLoveGta

    2

maar die brandweer missies zijn vet moeilijk (vind ik) heeft iemand daar ook nog een tip voor B)

en in welke stat kan ik da het beste doen (niet in los santos inverband met rellen)

Bewerkt: door Mathiz
Link to comment
Delen op andere websites

maar die brandweer missies zijn vet moeilijk (vind ik) heeft iemand daar ook  nog een tip voor B)

en in welke stat kan ik da het beste doen (niet in los santos inverband met rellen)

in angel pine kun je ze bijzonder goed doen de brandweermissie's

of je moet heel vaak de 2de wapencode doen

daar zit de brandblusser in

wat ik gedaan had was

  • de ambulance missies (150 healt)
  • politie missies (150 armor
  • brandweer missies (kan lopen door brand)

dit had ik gedaan dan hou je het langer vol met grote gevechten

Bewerkt: door vinewood
Link to comment
Delen op andere websites

@vinewood

waarom zou je die 2e wapen code doen terwijl er volgens mij 2 brandblusser zijn daar?

Ja klopt, er liggen daar blussers die onbeperkt kunnen blussen dus daar hoef je je niet druk om te maken.

Ik heb de missie zelf ook 2x moeten doen omdat ik de eerste keer tijd te kort kwam. Als je gewoon snel en efficient blust moet je het kunnen halen, en wat ik heb gedaan de 2e keer: ik zag dat ik nog 15 seconden op de klok had en dat mijn gezondheidsbalkje nog zo goed als vol was, dus toen ben ik gewoon doorgerent, gewoon door de branden heen, en ik heb het overleeft en had nog 3 seconden op de klok toen ik bij de uitgang was ;)

Edit: nog een tip, zonder NVG is het pikdonker, weet je wat je dan kan doen, de helderheid + contrast van je tv een stuk verhogen, dan wordt het licht en zie je tenminste makkelijk waar je heen moet ;) Dit is tevens een tip voor de andere missies waar je in het donker moet werken zoals Breaking the bank at Caligula's ;)

Bewerkt: door BMW
Link to comment
Delen op andere websites

Kun je niet gewoon beter Heel hard rennen door het vuur, en als je health en armor bijna leeg zijn, code doen voor health armor ;)

ja maar ik doe het spel zonder codes :rolleyes:

en als ik dan de missies heb gehaald doe ik codes voor de lol

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...