Mathiz Geplaatst: 6 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 maart 2005 (bewerkt) weet iemand mischin hoe je makkelijk ui het gebouw komt als hij in de fik staat of moet dat puur geluk ?? :wacko: Bewerkt: 6 maart 2005 door Mathiz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Spacecraft Geplaatst: 6 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 maart 2005 Eerst de brandweermissies doen zodat je vuurvast bent, dan kun je gewoon doorlopen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Godfather Geplaatst: 6 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 maart 2005 je kan de brandweermissie doen (als je die heb gedaan ben je vuurbestendig) je moet ook de nightvision af doen....dan zie je het vuur beter Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mathiz Geplaatst: 6 maart 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 6 maart 2005 (bewerkt) maar die brandweer missies zijn vet moeilijk (vind ik) heeft iemand daar ook nog een tip voor B) en in welke stat kan ik da het beste doen (niet in los santos inverband met rellen) Bewerkt: 6 maart 2005 door Mathiz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Vinewood Geplaatst: 6 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 maart 2005 (bewerkt) maar die brandweer missies zijn vet moeilijk (vind ik) heeft iemand daar ook nog een tip voor B)en in welke stat kan ik da het beste doen (niet in los santos inverband met rellen) in angel pine kun je ze bijzonder goed doen de brandweermissie's of je moet heel vaak de 2de wapencode doen daar zit de brandblusser in wat ik gedaan had was de ambulance missies (150 healt) politie missies (150 armor brandweer missies (kan lopen door brand) dit had ik gedaan dan hou je het langer vol met grote gevechten Bewerkt: 6 maart 2005 door vinewood Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mister Fuji Geplaatst: 6 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 maart 2005 over de brandhaarden heen springen is ook heel nuttig als je de brandweermissies niet gedaan hebt. Als je er over heen springt vlieg je ook niet in de fik Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Timotees Geplaatst: 6 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 maart 2005 @vinewood waarom zou je die 2e wapen code doen terwijl er volgens mij 2 brandblusser zijn daar? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Spacecraft Geplaatst: 6 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 maart 2005 (bewerkt) @vinewoodwaarom zou je die 2e wapen code doen terwijl er volgens mij 2 brandblusser zijn daar? Ja klopt, er liggen daar blussers die onbeperkt kunnen blussen dus daar hoef je je niet druk om te maken. Ik heb de missie zelf ook 2x moeten doen omdat ik de eerste keer tijd te kort kwam. Als je gewoon snel en efficient blust moet je het kunnen halen, en wat ik heb gedaan de 2e keer: ik zag dat ik nog 15 seconden op de klok had en dat mijn gezondheidsbalkje nog zo goed als vol was, dus toen ben ik gewoon doorgerent, gewoon door de branden heen, en ik heb het overleeft en had nog 3 seconden op de klok toen ik bij de uitgang was Edit: nog een tip, zonder NVG is het pikdonker, weet je wat je dan kan doen, de helderheid + contrast van je tv een stuk verhogen, dan wordt het licht en zie je tenminste makkelijk waar je heen moet Dit is tevens een tip voor de andere missies waar je in het donker moet werken zoals Breaking the bank at Caligula's Bewerkt: 6 maart 2005 door BMW Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tmzom Geplaatst: 6 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 maart 2005 Kun je niet gewoon beter Heel hard rennen door het vuur, en als je health en armor bijna leeg zijn, code doen voor health armor Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mathiz Geplaatst: 6 maart 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 6 maart 2005 Kun je niet gewoon beter Heel hard rennen door het vuur, en als je health en armor bijna leeg zijn, code doen voor health armor ja maar ik doe het spel zonder codes :rolleyes: en als ik dan de missies heb gehaald doe ik codes voor de lol Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jojogta3 Geplaatst: 7 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 maart 2005 zoals iedereen zegt brandweer misiies en een body armer en een goed wapen is ook niet verkeerd :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Giel Geplaatst: 7 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 maart 2005 wat betekend: rellen ??? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Spacecraft Geplaatst: 7 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 maart 2005 (bewerkt) wat betekend:rellen ??? Rellen m Kwaadwillige actie(s) om opschudding te veroorzaken. Bewerkt: 7 maart 2005 door BMW Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mania-92 Geplaatst: 7 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 maart 2005 dat zijn mensen die vechten mag ik vragen hoe oud je bent giel Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
barto Geplaatst: 8 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 maart 2005 (bewerkt) Moet ge bijna heel los santos hebben veroverd om end of the line te doen ? En komt dat er te staan als ge genoeg gebieden hebt veroverd ? Bewerkt: 8 maart 2005 door barto Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.