Jump to content

End Of The LIne

Mathiz

Recommended Posts

• Reacties 33
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Spacecraft

5

• Mathiz

3

• The Godfather

2

• iLoveGta

2

je moet 35% hebben veroverd. En als je toch wil blussen in het gebouw hoef je maar een gedeelte van de vuurhaard te blussen en dan kun je er rustig langs lopen dat scheelt ook tijd. zo heb ik het gedaan.

Delen op andere websites

• 2 weken later...

Als die brandweerwagen van die brug afvalt dan word erna bij mij het beeld zwart :angry:

Ik heb net gelezen in een wat ouder topic over The end of line dat het bij nog iemand gebeurde.. alleen ik gebruik geen cheats :huh:

Ook hoorde je de hele tijd zon piepgeluid.. best vaag..

*EDIT*

Ik heb m nog een keer gespeeld en nu deed tie het wel :D

Bewerkt: door >ThomaS<
Delen op andere websites

• 3 weken later...

:D ik weet een :puh: cheat :puh: dat je door het vuur kan lopen zonder je pijn te doen(als je deze cheat inschakelt en je hebt armor dan gaat je armor weg maar blijft je health)hier is de cheat :) :

Oneindig gezondheid

Bij deze cheat kan je niet dood gaan door kogels, vuur en messen. Wel kan je nog steeds dood gaan door explosies, vallen van gebouwen, verdrinken en overreden worden.

Down, X, Right, Left, Right, R1, Right, Down, Up, Triangle

bij mij is het gelukt met deze cheat door het vuur en de rest vond ik wel makkelijker

:rolleyes: gtrz iLoveGta :rolleyes:

Delen op andere websites

Wat doen jullie moeilijk ;)

Hoe ik het heb gedaan is:

Eerst met combat shotgun BS vermoorden (daar hebben jullie geen problemen mee)

Dan iedere Balla en Vagos' in het gebouw vermoorden , terwijl je niet op het vuur let maar er gewoon doorheen rent , er liggen zowat overal body armor in het gebouw ^_^

Delen op andere websites

• 3 weken later...
Mij lukt het gedeelte in het brandende huis de hele tijd wel, maar bij die achtervolging raak ik hem de hele tijd kwijt...

Tsja, daar kunnen wij ook weinig aan doen. Oefenen dan he. Die achtervolging ging bij mij juist in 1x goed, gewoon goed doortrappen en uitkijken dat je geen ongelukken maakt, dan moet het wel te doen zijn. Beetje stuurvaardigheid is wel nodig ;)

Delen op andere websites

Ik ging anders als een dwaas rijden en viel zelf een paar keer over de kop.

Ik moest die missie gewoon halen ik had namelijk echt geen zin om het over te doen.

En ik was doodsbang voor die molotov's ik d8 egt dat ik die dingen moest ontwijken. ;) :lol:

Delen op andere websites

big smoke vermoorden is niet moeilijk he, het gebouw uitrennen valt ook mee want er zijn idd veel body armors, maar die achtervolging moet je goed opletten. ik vind het een zeer goede auto want hij slipt niet maar je moet zorgen dat je echt op elke flik schiet want dat balke loopt snel leeg vond ik. gwn non-stop schieten.

Bewerkt: door david
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...