Jump to content

Stevies theft en Brucies export.


Robin B

Recommended Posts

Weten jullie wat de locaties zijn van stevie's theft en brucies export???

Alvast bedankt :cya: !

Dat weet ik niet uit mijn hoofd, maar je kan op internet googlen of je gaat ingame, of GTA IV, naar www.whattheydonotwantyoutoknow.com en dan staat daar volgens mij ook de lijst met auto's.

Link to comment
Delen op andere websites

Stevie zal je de Car Thefts via SMS sturen na de missie Smackdown van Derrick McReary en No. 1 van Brucie Kibbutz. In de SMS vertelt jou waar de auto is en er zit altijd een foto bij van de auto die je moet stelen. Je krijgt geen icoontje op je radar dus je zult het zelf met de aanwijzingen van Stevie moeten doen. Je kunt natuurlijk ook nog altijd hier kijken, daar staan alle auto's op. Als je je muis daar even op een bolletje houdt kun je zien welke auto je daar kunt vinden. Als je eenmaal een auto hebt gevonden moet je de auto naar de garage van Stevie brengen met zo min mogelijk schade, want hoe mooier hij is hoe meer je er voor krijgt dus bij een klein deukje kun je even langs Pay 'n Spray gaan. Als je een auto hebt gebracht moet je 6 in-game uren wachten tot het volgende SMS'je dus je kunt het beste even saven dan zijn die uren zo voorbij en kun je vlot door met de volgende. Als je alle auto's hebt gebracht kun je voortaan alle auto's die jr vind of steelt bij hem brengen en hij zal die dan van je kopen. Brucie stuurt je e-mails en als je die positief reageert krijg je een icoontje op de radar en moet je die stelen. Soms hebben de eigenaar(s) wapens dus pas goed op. Het kan ook zijn dat ze gaan vluchten dus dan is een voertuig ook handig. ;) Als je de auto hebt komt er weer een icoontje op je radar en dan ben je klaar. Je hoeft niet te wachten voor de volgende opdracht zoals bij Stevie je kunt de hele tijd door. Veel succes ermee!

@hierboven: Daar kun je de auto's van Stevie ook vinden alleen op WikiGTA is het makkelijker omdat je dan niet iedere keer in-game naar de site hoeft.

@hieronder: Dat stond toch ook in mijn bericht?

Je krijgt geen icoontje op je radar dus je zult het zelf met de aanwijzingen van Stevie moeten doen.

En het plaatje van de auto zit bij mij altijd onder de SMS. Ik weet niet hoe het bij jou zit. :puh:

Bewerkt: door hackman
Link to comment
Delen op andere websites

Stevie zal je de Car Thefts via SMS sturen na de missie Smackdown van Derrick McReary en No. 1 van Brucie Kibbutz. In de SMS vertelt jou waar de auto is en er zit altijd een foto bij van de auto die je moet stelen. Je krijgt geen icoontje op je radar dus je zult het zelf met de aanwijzingen van Stevie moeten doen. Je kunt natuurlijk ook nog altijd hier kijken, daar staan alle auto's op. Als je je muis daar even op een bolletje houdt kun je zien welke auto je daar kunt vinden. Als je eenmaal een auto hebt gevonden moet je de auto naar de garage van Stevie brengen met zo min mogelijk schade, want hoe mooier hij is hoe meer je er voor krijgt dus bij een klein deukje kun je even langs Pay 'n Spray gaan. Als je een auto hebt gebracht moet je 6 in-game uren wachten tot het volgende SMS'je dus je kunt het beste even saven dan zijn die uren zo voorbij en kun je vlot door met de volgende. Als je alle auto's hebt gebracht kun je voortaan alle auto's die jr vind of steelt bij hem brengen en hij zal die dan van je kopen. Brucie stuurt je e-mails en als je die positief reageert krijg je een icoontje op de radar en moet je die stelen. Soms hebben de eigenaar(s) wapens dus pas goed op. Het kan ook zijn dat ze gaan vluchten dus dan is een voertuig ook handig. ;) Als je de auto hebt komt er weer een icoontje op je radar en dan ben je klaar. Je hoeft niet te wachten voor de volgende opdracht zoals bij Stevie je kunt de hele tijd door. Veel succes ermee!

@hierboven: Daar kun je de auto's van Stevie ook vinden alleen op WikiGTA is het makkelijker omdat je dan niet iedere keer in-game naar de site hoeft.

Over die SMS. Je krijgt een SMS bericht met daarin de foto van het voertuig en met wat tekst eronder. Stevie verteld niet echt waar hij staat in die SMS je moet het van de foto aflezen en de omgeving gaan zoeken waar het voertuig staat.

Link to comment
Delen op andere websites

http://nl.wikigta.org/wiki/Stevie%27s_Car_Theft_(GTA_IV)

De preciese link voor Stevies Cartheft.

Damn dat wordt weer uitprinten.Anders moet ik steeds de trap op en neer.

Die link wilde ik ook noemen :puh:

Uitprinten? das klote[/font] voor je :$

Ik heb me pc gewoon op me kamer staan, net als

mijn Playstation 2, Playstation 3, tv, bed...

Dus ikkan gewoon liggend spelen, checken en

min of meer valsspelen :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...