Jump to content

Beste game ontwikkelaar

Game ontikkelaar  

12 leden hebben gestemd

1. 1. Welke is de beste Game onwikkelaar?

• Rockstar (algemeen)
      8
    • EA games
      0
    • UBISOFT
      0
    • Reflections
      0
    • CapCom
      0
    • Crystal Dynamics
      0
    • Infinity ward
      1
    • DICE
      0
    • Anders......... namelijk:
      1

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hey

Welke game ontwikkelaar(s) vinden jullie het beste

er zijn er veel ..hier heb je een paar

ik Rockstar en game : GTA4

Rockstar(algemeen) makers van bijv GTA4

EA games makers van bijv FIFA 08

UBISOFT makers van bijv Ride or Die 187

Reflections makers van bijv Driver 3

AcTiVision makers van bijv True crim NY

CapCom makers van bijv Resident Evil

Crystal Dynamics makers van bijv TOMRAIDER: anniversary

Infinity ward makers van bijv CoD 4

DICE makers van bijv Battlefield BAD COMPANY

Anders......... namelijk:

Enzeg ook meteen welke spel je het leukste vond ervan

:dans::dans::dans::dans::dans::dans::dans::dans::dans:

Bewerkt: door rjravi1
Geplaatst:

Rockstar games natuurlijk, GTA SA, GTA IV

Geplaatst: (bewerkt)

Rockstar Games. Niet alleen voor GTA maar ook voor spellen die ik nog wel beter vind dat GTA. Zoals Red Dead Revolver en Midnight club.

Bewerkt: door warrock_123_321
Geplaatst:

Ik vind Infinity Ward een fatastische game ontwikkelaar. Infinity Ward heeft een pracht spel op de markt gebracht 'Call of Duty 4'. Dit is werkelijk een fantastisch spel, zonder bugs, glitches en andere problemen. Call of Duty 4 is ongelovelijk 'echt' nagemaakt. Elk detail hebben ze opgelet. Rockstar Games is natuurlijk ook een verukkelijke game ontwikkelaar. Maar aan Rockstar Games heeft altijd wel wat minpunten. Zoals de GTA Serie. San Andreas was niet bugloos sommigen mensen hadden last van traagheid en stotterbeeld. Ook had Rockstar een gigantische fout gemaakt. De 'Hot Coffee Mod' heeft Rockstar ten schande gezet. Ook toen GTA IV op de markt werd gebracht waren er veel problemen. "GTA IV viel opeens uit", "Huh ? Waarom loopt GTA IV vast ?" dit waren de twee meest gestelde vragen. Ook dit was een fout van Rockstar. Deze fout werd voor sommige mensen fataal want door deze fout waren sommige Playstation 3's 'gechrast'. Later werd de GTA IV 'Patch' uitgebracht en dit zal alle problemen verhelpen. Maar ondanks de Patch hadden veel mensen nog problemen. Infinity Ward heeft ook genoeg problemen gehad, maar die van Rockstar waren toch wel wat erger.;) (Eigen mening)...

DSgregor:cya:

Geplaatst:

Uiteraad Rockstar Games! :) Zij weten namelijk wat gamen echt is.

De beste Free-roaming games komen alltijd wel van Rockstar Games af. Dit jaar is het beste en meest verkochte spel GTA IV geworden. ( Dat blijft ook nog wel voorlopig zo) Ook van Rockstar.. Ik zou geen enkel ander bedrijf kunnen bedenken die weten wat 'Free-roaming' gamers zouden willen hebben. Maarja, zo heeft ieder zijn smaak. 0_0

Geplaatst:

Ik heb deze vraag toegevoegd aan het Favorieten-topic. Zo behouden we het overzicht wat favorieten betreft. Ik vraag jullie ook vriendelijk vrolijk daar je keuze aan te geven. Dan zet ik hier een slotje op :slotje: .

Niet eens met slotje? -> stuur een PB!

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...