Jump to content

Pest Control..


Scarface92

Recommended Posts

Hey leden!

Ik vind de missie 'Pest Control..' van Mr. Pegorino erg lastig.

Je moet Ray vermoorden die in een auto zit. Ook heeft hij nog een auto met bodyguards.

Zij hebben sterke geweren en Ray rijdt alltijd erg snel weg. Onderweg gaan ze nog tanken maar zelf dan lukt het me nog niet om hem te vermoorden. Heeft iemand misschien nog tips? Dat zou ik graag op prijs stellen. ^_^

Mvg,

GTTO

Link to comment
Delen op andere websites

Je moet niet boven op ze gaan rijden want dan heb je geen schijn van kans. Koop een SMG met genoeg minutie en blijf op een afstandje zodat ze jou niet kunnen beschieten maar zorg er wel voor dat je ze niet kwijtraakt. Probeer bij de bodyguards ook vooral op het achterste raam te schieten, dan gaan ze vanzelf wel dood. En daarna zijn de autoá aan de beurt. Je kunt ze ook gaan volgen tot het tankstation en dan met een RPG op het tankstation schieten. Het gevolg is dat Ray en zijn vriendjes de lucht in gaan. Misschien dat je dan wel een wanted hebt dus wees daar op voorbereid, neem anders voor de zekerheid volle health en armor mee. Ik hoop dat ik je genoeg tips heb gegeven voor de missie. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Je moet niet boven op ze gaan rijden want dan heb je geen schijn van kans. Koop een SMG met genoeg minutie en blijf op een afstandje zodat ze jou niet kunnen beschieten maar zorg er wel voor dat je ze niet kwijtraakt. Probeer bij de bodyguards ook vooral op het achterste raam te schieten, dan gaan ze vanzelf wel dood. En daarna zijn de autoá aan de beurt. Je kunt ze ook gaan volgen tot het tankstation en dan met een RPG op het tankstation schieten. Het gevolg is dat Ray en zijn vriendjes de lucht in gaan. Misschien dat je dan wel een wanted hebt dus wees daar op voorbereid, neem anders voor de zekerheid volle health en armor mee. Ik hoop dat ik je genoeg tips heb gegeven voor de missie. :Y

Bedankt, maar ik heb al een keer op het tankstation geschoten en toen ontplofte alleen de auto van de bodyguard.

Maarja, ik zal nog wel een keer proberen. Alvast bedankt in iedergeval. ;)

Mvg,

GTTO

Link to comment
Delen op andere websites

Hmm,

ik moet nog beginnen met Jimmy, ook al heb ik de

J wel al op mijn mapje staan..

Ik neem aan dat je de auto moet achtervolgen,

en Ray dus gewoon simpel moet afmaken terwijl ie

achter het stuur zit, terwijl er ook nog een auto met

bodyguards achter rijdt.

Dan lijkt het me verstandig om - als die bodyguards

echt een bedreiging vormen - eerst die mennekes af

te maken, end aarna verder te gaan met Ray.

Tip: neem een snelle auto en genoeg munitie.

Probeer de missie een paar keer om te weten welke

kant hij op gaat :)

Link to comment
Delen op andere websites

Hey leden!

Ik vind de missie 'Pest Control..' van Mr. Pegorino erg lastig.

Je moet Ray vermoorden die in een auto zit. Ook heeft hij nog een auto met bodyguards.

Zij hebben sterke geweren en Ray rijdt alltijd erg snel weg. Onderweg gaan ze nog tanken maar zelf dan lukt het me nog niet om hem te vermoorden. Heeft iemand misschien nog tips? Dat zou ik graag op prijs stellen. ^_^

Mvg,

GTTO

tip je moet de voorste wagen met een rpg neerknallen bij die bezine station...zodat die achterste wagen niet verder kan rijden dus kan je die ook makkelijk neerknallen

k hoop dat het gaat lukken :tu::D

Link to comment
Delen op andere websites

Pest Control @ WikiGTA

Oftwel:

Volg de twee auto's totdat ze moeten tanken. Stap uit en selecteer je RPG. Richt op de voorste auto en geef hem een enkeletje naar de schroothoop. Rich dan snel op de achterste, en schiet ook deze aan gort. Er zit een kans in dat er nog een of twee bodyguards de ontploffing hebben overleefd, gebruik je auto als dekking en dood ook hen.

Parkeer je auto loodrecht op die van hun, midden op de straat. Pak dan je RPG. Niet op het tankstation richten, maar op de voorste auto en schieten. De achterste zal proberen er vandoor te gaan, maar deze kun je ook nog gemakkelijk neer knallen met een granaat van je RPG. Wanneer het ze toch lukt er vandoor te gaan stap je snel in je eigen auto, en ga je achter ze aan. Schiet ze dan gewoon verrot met een Micro Uzi vanuit je auto. :)

Wat je ook kan proberen, is Packie bellen voor een bom. Plant deze, voordat je in de marker rijdt onder de voorste auto. Rij dan in de marker en doe de missie als normaal. Bij het tankstation schiet je de achterste auto kapot met je RPG, en belt dan snel Packie voor de bom te laten ontploffen. Ik heb deze manier nog niet zelf getest, maar je zou het eens kunnen proberen.

Succes. :)

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb dit (geloof ik) op afstand met een rocket launcher gedaan :tu: klus zo geklaard

juist! gewoon wapen cheat 1 doen of 2 en dan met een rocket launcher bij het tankstation er 2 afschieten ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb ze uitgeschakelt door door 1 granaat en niet door een rpg granaat maar door een normale ik zal wel zeggen hoe. rij met een cavalcade of ongeveer zo'n auto voor bescherming natuurlijk.

Rij naar ze toe stop voor ze ze zullen als het goed is schieten (dat deden ze bij mij wel) blijf in de auto en doe een drive-by door een granaat houd de granaat tot je de 1ste piep hoort en gooi naar de auto van ray als het goed is ontploft de granaat bij de auto en heel misschien zullen er mensen overleven incl. RAY (was bij mij wel zo :duh: ga met een volle vaart naar hem toe en beuk hem naar een muur toe (als er een muur dichtbij is tenminste) om hem in 1 x dood te maken zo heb ik hem dood gemaakt eigenlijk door hem te beuken tegen een muur. De andere bodygaurds moet je gwn laten als je het leuk vindt om ze te doden doe je dat anders ga je weg en heb je de missie gehaald.

ZO HEB IK GEDAAN

veel succes ermee

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb het zo gedaan,:

Zoals meeste bij het tankstation, ben ik doorgereden, heb de auto op de middenberm aan de linkerzijkant

van het tankstatio gezet, de rocket-launcher gepakt de eerste auto (die van Pegorino) geschoten, direct naar de achterste auto geswitched, gewacht en de smg gepakt of de AK47 (weet ik niet meer zeker) en de laatste kapot geschoten.

een beetje dus wat de meeste hierboven geschreven heeft.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...