Wauzie Geplaatst: 6 maart 2005 Rapport Geplaatst: 6 maart 2005 Ik ben de laatste tijd een beetje bezig geweest met de 3Ds max en heb het een en het ander gemaakt. Dit heb ik geëxporteerd in de extensie .3ds en deze geïmporteerd in de Z-modeler. Dan exporteer ik hem als .X. Vervolgens maak ik met de Colmaker er een col-file van en dan blijkt dat er maar 1 object in de col zit. En ik weet niet hoe ik alle objecten moet samensmelten, weet iemand anders dit misschien? Reageren
PatrickW Geplaatst: 6 maart 2005 Rapport Geplaatst: 6 maart 2005 Objecten samenvoegen: * Ga naar object mode * Selecteer alle objecten die je samen wil voegen * kies uit het rechter-menu: Create->Object->UniteSelect Voila Reageren
Wauzie Geplaatst: 7 maart 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 7 maart 2005 Ok, het is gelukt, hardstikke bedankt Reageren
Bradley H. Geplaatst: 16 maart 2005 Rapport Geplaatst: 16 maart 2005 sorry dat ik dit topic weer naar boven haal, maar mij lukt het niet, ik doe precies zoals patrickW zei, en dan gebeurdt er niks..., hoort dit zo ? Reageren
PatrickW Geplaatst: 16 maart 2005 Rapport Geplaatst: 16 maart 2005 Dat licht eraan, als je voordien meerdere objecten had ( zie rechtsonder in beeld), dan zul je daarna nog maar 1 object hebben. Als je uberhaubt maar 1 object had, ja dan veranderd er niet veel... Reageren
Bradley H. Geplaatst: 17 maart 2005 Rapport Geplaatst: 17 maart 2005 Dat licht eraan, als je voordien meerdere objecten had ( zie rechtsonder in beeld), dan zul je daarna nog maar 1 object hebben. Als je uberhaubt maar 1 object had, ja dan veranderd er niet veel... ik blijf gewoon met al die objeckten zitten... wat moet ik doen dat eerst aanvinken en dan pas de mods erin gooien ? Reageren
Bradley H. Geplaatst: 17 maart 2005 Rapport Geplaatst: 17 maart 2005 Objecten samenvoegen:* Ga naar object mode * Selecteer alle objecten die je samen wil voegen * kies uit het rechter-menu: Create->Object->UniteSelect Voila ik zie nu pas dat ik de eerste 2 sterretjes heb overgeslagen, waar staat objeckt-mode trouwens ? Reageren
PatrickW Geplaatst: 17 maart 2005 Rapport Geplaatst: 17 maart 2005 Zo uit m'n blote hoofd: In het midden van de toolbar bovenaan heb je buttons waarmee je kynt kiezen uit verschillende modes: hoekpunten, zijden, vlakken of objecten: Die laatste moet je dus hebben.... Reageren
Bradley H. Geplaatst: 17 maart 2005 Rapport Geplaatst: 17 maart 2005 Zo uit m'n blote hoofd:In het midden van de toolbar bovenaan heb je buttons waarmee je kynt kiezen uit verschillende modes: hoekpunten, zijden, vlakken of objecten: Die laatste moet je dus hebben.... welke "button" bedoel je precies ? Reageren
Eclipse Geplaatst: 17 maart 2005 Rapport Geplaatst: 17 maart 2005 Boven die 4 kubussen naast elkaar...je moet daarvan de 4e hebben Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.