PiekeTheCat Geplaatst: 3 juli 2008 Rapport Geplaatst: 3 juli 2008 (bewerkt) Yu, Kan iemand mij vertellen hoe ik alle lagen kan samenvoegen,want ik alle lagen niet selecteren? Ik heb NL versie van photoshop 7.0. Alvast bedankt! @Hieronder: Bedankt! Bewerkt: 3 juli 2008 door PiekeTheCat Reageren
Froodooo Geplaatst: 3 juli 2008 Rapport Geplaatst: 3 juli 2008 Je zou alle lagen moeten kunnen selecteren door de Ctrl-toets ingedruk te houden, en dan met je linkermuisknop op de layers klikken die je wilt samenvoegen. Als je alles geselecteerd hebt, druk dan op Ctrl+E om de geselecteerde layers samen te voegen. Je kunt ook een layer selecteren en dan meteen op Ctrl+E drukken. In dat geval wordt die ene layer samengevoegd met de layer die eronder staat. Reageren
PiekeTheCat Geplaatst: 3 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 3 juli 2008 Andere vraag: Hoe kan ik een border maken? Want ik weet niet hoe het moet in een NL photoshop. Alvast bedankt! Reageren
KJF Geplaatst: 3 juli 2008 Rapport Geplaatst: 3 juli 2008 Andere vraag:Hoe kan ik een border maken? Want ik weet niet hoe het moet in een NL photoshop. Alvast bedankt! Maak een nieuwe layer aan, selecteer alles Ctrl + A dan ga je naar bewerk>stroke of iets in die richting, en voeg daar je gewenste settings in, ik heb zelf engels PS dus ik hoop dat het zo werkt bij je : sigaar : Reageren
Jay; Geplaatst: 3 juli 2008 Rapport Geplaatst: 3 juli 2008 Hoe kan ik een border maken?Want ik weet niet hoe het moet in een NL photoshop. Een border maken is zeker niet moeilijk, het is zelfs een van de makkelijkste dingen van een signature maken. Hier op het forum hebben we we veel tutorials over hoe je nou eigenlijk een border moet maken maar ook hebben we tutorials hoe je een hele signature moet maken. Ik heb twee handige border tutorials bij elkaar gezocht. De eerste is van M4X waarbij hij je leert een dubbele border te maken op een makkelijke en simpele manier. Hier kun je de tutorial vinden. De tweede is van Timos waarbij hij je leert een 3 pixel border te maken, ook dit op een makkelijke manier aan de hand van screens. Hier kun je de tutorial vinden. Veel succes verder! Reageren
.Levi. Geplaatst: 3 juli 2008 Rapport Geplaatst: 3 juli 2008 De Nederlandse vertaling is als volgt: 1. Nieuwe layer aanmaken: Laag > Nieuw > Laag... sneltoets: ctrl+shift+N 2. Document selecteren: Selecteren > Alles... sneltoets: ctrl+A 3. Border toevoegen: Bewerken > Omlijnen... Reageren
PiekeTheCat Geplaatst: 3 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 3 juli 2008 Nog een vraag (sorry ) Wat is Overlay in het nederlands? Alvast bedankt! Reageren
Twankala Geplaatst: 3 juli 2008 Rapport Geplaatst: 3 juli 2008 Kijk eens op deze pagina. Hier staan bijna alle vertalingen van de PS tools. Succes! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.