Dieko Geplaatst: 3 juli 2008 Rapport Geplaatst: 3 juli 2008 (bewerkt) Wie heeft Battlefield Bad Company? Ik heb hem namelijk en het is een toffe speel. Online is gewoon het leukst want je kan alles kapot schieten. En er zijn talloze wapens. Bewerkt: 3 juli 2008 door Dieko Reageren
ElBarto~ Geplaatst: 3 juli 2008 Rapport Geplaatst: 3 juli 2008 ik heb een demo van battlefield bc gedownload, leek leuk, met een verhaallijn! ik koop hem later. battlefield heroes download ik zeker! Reageren
joppie Geplaatst: 3 juli 2008 Rapport Geplaatst: 3 juli 2008 Ik ga hem kopen binnenkort...maar wij hebben dus geen draadloos internet dus er zit voor mij geen potjes schieten of met GTA multiplayer bijvoorbeeld. maar daar zit ik niet zo mee. Binnenkort CoD4 ook kopen en dan met het hele gezin multiplayer! Reageren
Dieko Geplaatst: 3 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 3 juli 2008 ik heb een demo van battlefield bc gedownload, leek leuk, met een verhaallijn!ik koop hem later. battlefield heroes download ik zeker! Ik download heroes ook ziet er ook tof uit. Reageren
Stunna Geplaatst: 3 juli 2008 Rapport Geplaatst: 3 juli 2008 Speel hem ook, eerst demo gespeeld, en nu ook het volledig spel. Online is het een top spel. Ben nu level 18 of 19. Ook wel leuk dat je je stats via de site kan bekijken. Reageren
philip14 Geplaatst: 8 juli 2008 Rapport Geplaatst: 8 juli 2008 Fantastisch spel alleen heeft die online nog wat kleine probleemjes Reageren
Rullez Geplaatst: 8 juli 2008 Rapport Geplaatst: 8 juli 2008 Fantastisch spel alleen heeft die online nog wat kleine probleemjes Die problemen komen bijna alleen voor op de 360 en soms op de PS3, maar de maker van Battlefield heeft al bekend gemaakt dat er zeer snel een patch komt . Reageren
Swiggers Geplaatst: 8 juli 2008 Rapport Geplaatst: 8 juli 2008 Ik denk dat ik deze game ook binnenkort ga halen. Maar als eerste ga ik nog Rainbow Six Vegas 2 halen. Dit lijkt me ook een fantastisch spel. Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 8 juli 2008 Rapport Geplaatst: 8 juli 2008 BF BC ziet er erg vet uit, ook de schade is erg realistisch. Alleen ik wacht toch op deel 3 voor de PC, die moet wel uit komen. Want BF2 kwam ook als eerste uit op de PC. Reageren
Dieko Geplaatst: 8 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 8 juli 2008 BF BC ziet er erg vet uit, ook de schade is erg realistisch. Alleen ik wacht toch op deel 3 voor de PC, die moet wel uit komen. Want BF2 kwam ook als eerste uit op de PC. Bad Company komt denk ik ook op de pc uit of heb ik het fout Reageren
philip14 Geplaatst: 8 juli 2008 Rapport Geplaatst: 8 juli 2008 BF BC ziet er erg vet uit, ook de schade is erg realistisch. Alleen ik wacht toch op deel 3 voor de PC, die moet wel uit komen. Want BF2 kwam ook als eerste uit op de PC. Bad Company komt denk ik ook op de pc uit of heb ik het fout Volgens mij heb je het fout Reageren
PowerPats Geplaatst: 8 juli 2008 Rapport Geplaatst: 8 juli 2008 had de demo gespeelt maar ik ben niet zo onder de indruk van dit spel Reageren
Daan007 Geplaatst: 9 juli 2008 Rapport Geplaatst: 9 juli 2008 Ik heb ook de demo gedownload. Wat een superspel! Ik heb het de hele dag online gespeeld. De online mode die erin zit is goed bedacht en ik vind het veel leuker dan deathmatch. Het enigste nadeel is dat je als aanvallers erg goed je best moet doen. Reageren
Destilios Geplaatst: 10 juli 2008 Rapport Geplaatst: 10 juli 2008 Ik vind dit spel ook echt heeel erg vet heb de demo ook idd gespeeld hele mooie gfx en het geluid is ook echt super.. ga hem over een klein tijdje ook bestellen denk ik (zit op dit moment ff. op me centen te letten wil natuurlijk ook nog fatsoenlijk op vakantie kunnen gaan ) Reageren
Fuffie Geplaatst: 18 juli 2008 Rapport Geplaatst: 18 juli 2008 Ik ga de demo ook downloaden, ben benieuwd Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.