Jump to content

BF:Bad Company

Recommended Posts

• Reacties 80
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Dieko

10

• IV trailer

8

• Rene-GTA

7

• DenkaanHenk

4

Geplaatst:

Heb ook al de unlocks, enkel die sniper die je krijgt bij pre-order niet. Maar ik gebruik toch altijd die M95, zoveel beter kan de andere niet zijn.

Geplaatst:

Ik ben lekker zoon flikker geweest om gold edition te kopen. Ik kom meestal toch nooit tot de hoogste rank met dit soort spellen. Ik ben alleen bang dat het me voor het eerst wel gaat lukken. ^_^ Het is echt zo verslafend. Ik heb alleen wel een enkele keren een freeze gehad. Maar dat gebeurt echt zelden hoor.

Geplaatst:

Ik heb de demo gespeeld bij me oom, het zag er wel gaaf uit. En de humor vindt ik ook ze leuk in deze game... :7

Geplaatst:
Ik ben lekker zoon flikker geweest om gold edition te kopen. Ik kom meestal toch nooit tot de hoogste rank met dit soort spellen. Ik ben alleen bang dat het me voor het eerst wel gaat lukken. ^_^ Het is echt zo verslafend. Ik heb alleen wel een enkele keren een freeze gehad. Maar dat gebeurt echt zelden hoor.

Waarvoor had je freeze?

Geplaatst: (bewerkt)

Niet voor de xbox360 hoor. ;) Ik heb het soms wel eens online. (met de playstation3 dus) Echter kan dan ook komen door een verbindingsprobleempje bij mij thuis. Soms krijg ik namelijk wel eens conexxion lost. Misschien dat hij door mijn verbinding ook wel eens freest. Ik kan je alleen niet vertellen of ik dit ook wel eens in de singlepglayer heb omdat ik eigenlijk alleen maar online speel.

Bewerkt: door IV trailer
Geplaatst:

Hey ik heb nog wel ff. een vraag over dit spel.. Is het het waard om de gold edition te halen.

dus wat zijn de extra's tegen over de gewone editie

en is het waard om daarom de gold editie te halen

Geplaatst:

"De opgeleukte versie zal je vanaf het begin al doen beschikken over de additionele wapens, die normaliter eerst vrijgespeeld moeten worden. Daarnaast bevat de dikkere schijf een aantal exclusieve strategie video's die jou tot het allerslechtste gezelschap zullen opleiden." Bron

Bij de Gold Edition krijg je dus vanaf het begin al wapens die je normaal eerst vrij moet spelen. Het is dus aan jou de keus of je meer wilt betalen en gelijk wapens hebt, of gewoon een normale prijs wilt betalen en dan eerst de wapens vrij proberen te spelen.

Geplaatst:

Ik heb de demo gespeeld en vind wel leuk maar ik weet niet hoe lang de speelduur. Als te kort dan ga ik afwachten.

Geplaatst:

Het is echt een leuk spel en ook veel echter als Call of Duty 4. Ik heb de singleplayer nog niet uitgespeeld maar ik denk dat je daar ongeveer 10 uurtjes mee bezig bent. En ik heb nog een vraagje: krijg je in de multiplayer automatisch nieuwe wapens naarmate je meer kills hebt? En hoe moet je ze dan kiezen?

Geplaatst:
"De opgeleukte versie zal je vanaf het begin al doen beschikken over de additionele wapens, die normaliter eerst vrijgespeeld moeten worden. Daarnaast bevat de dikkere schijf een aantal exclusieve strategie video's die jou tot het allerslechtste gezelschap zullen opleiden." Bron

Bij de Gold Edition krijg je dus vanaf het begin al wapens die je normaal eerst vrij moet spelen. Het is dus aan jou de keus of je meer wilt betalen en gelijk wapens hebt, of gewoon een normale prijs wilt betalen en dan eerst de wapens vrij proberen te spelen.

okey thx voor info.. maar ik betaal voor de gold version ongeveer even veel als voor de normale dus denk dat ik hem binnenkort wel ff. bestel ^_^

Geplaatst:
Het is echt een leuk spel en ook veel echter als Call of Duty 4. Ik heb de singleplayer nog niet uitgespeeld maar ik denk dat je daar ongeveer 10 uurtjes mee bezig bent. En ik heb nog een vraagje: krijg je in de multiplayer automatisch nieuwe wapens naarmate je meer kills hebt? En hoe moet je ze dan kiezen?

Als je stijgt in rank. Krijg je credits, en met die credits kun je wapens unlocken. :)

Geplaatst:

wel jammer dat je geen gold editie hebt ofso iets dat je al die wapens al is vrijgespeelt

maja mij maakt het niks uit

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...