Jump to content

BF:Bad Company

Recommended Posts

• Reacties 80
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Dieko

10

• IV trailer

8

• Rene-GTA

7

• DenkaanHenk

4

Geplaatst:
Echt een heel leuk spel, maar ze hebben MP support voor de demo plat gelegt :cry:

Dus je kan niet meer online bij de Demo?

Geplaatst:
Echt een heel leuk spel, maar ze hebben MP support voor de demo plat gelegt :cry:

Ze laten er een paar servers online voor, maar niet zolang meer ;)

Geplaatst:

Ze laten er een paar servers online voor, maar niet zolang meer ;)

Nou, ik krijg altijd There ins't a server at this moment, try again later.

Geplaatst: (bewerkt)

Heeft iemand hier al rank 25 bij multiplayer? Zo ja, krijg je genoeg credits om alle wapens te unlocken? Ik zit namelijk al bij rank 19 en heb nog vijf credits te weinig. Aangezien de credits erg verspreid zitten over de rangen heb ik het idee dat ik er een paar tekort ga komen of komen ze allemaal nog op het laatst achter elkaar?

Bewerkt: door IV trailer
Geplaatst:
Heeft iemand hier al rank 25 bij multiplayer? Zo ja, krijg je genoeg credits om alle wapens te unlocken? Ik zit namelijk al bij rank 19 en heb nog vijf credits te weinig. Aangezien de credits erg verspreid zitten over de rangen heb ik het idee dat ik er een paar tekort ga komen of komen ze allemaal nog op het laatst achter elkaar?

Je gaat er geen tekort komen. ;)

Geplaatst:

Maar bedenk wel dat er 5 bij zitten, die je met de 'Find all five' krijgt he.

Ik heb daarvan al 2, de M60 en die shotgun.

Tevens heb ik de gold edition, en dus nog eens 5 wapens extra.

Maar de 'Find all five' krijg je door op de site te registreren, Newletter op te geven, Veteran te worden, in de demo rank 4 te worden, en hem te bestellen bij een aantal bepaalde bedrijven.

Weet iemand of deze afwisselen?

Want ik wil graag ook die sniper, en momenteel moet je die bij een bedrijf kopen, wat ik dus niet heb gedaan.

Want ik las op het internet dat iemand voor de newletter had aangemeld, en een SMG kreeg, en ik kreeg daarvoor de M60.

En ik ben nog maar op rank 1 of 2, speel het pas sinds vandaag.

Later,

Geplaatst:

Ik ben level 25 en heb géén gold edition.

Als je rank 25 bereikt, heb je genoeg credit's om alle wapens te unlocken. En je krijgt er vijf wapens bij.

Uit mijn hoofd de mg3 machinegeweer en nog 4 .

Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geholpen. ;)

Groeten,

Geplaatst:
Vandaag is Conquest mode uitgekomen voor de multiplayer van Bad Company voor de ps3 en Xbox 360

Conquest mode zuigt, mijn PS3 drait Battlefield niet meer goed :duh:

Geplaatst:
Vandaag is Conquest mode uitgekomen voor de multiplayer van Bad Company voor de ps3 en Xbox 360

Conquest mode zuigt, mijn PS3 drait Battlefield niet meer goed :duh:

ai dat is niet goed

Geplaatst:

Leuk dat ik op vakantie ben als conqeust komt. :7 Anyway: Die vind all five en "gold wapens" wist ik al. Ik hoefde alleen te weten of ik niet tekort kwam. Toch bedankt.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...