FerryN Geplaatst: 13 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2008 Vandaag is Conquest mode uitgekomen voor de multiplayer van Bad Company voor de ps3 en Xbox 360 Conquest mode zuigt, mijn PS3 drait Battlefield niet meer goed Bij mij draait BF: BC wel goed, alleen ik vind die Conquest niet zo veel aan, vind met die Gold Crates leuker. Reageren
Rene-GTA Geplaatst: 15 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2008 Ik heb het gespeeld, het was echt een gaaf en leuk spel. Ik vindt het heel leuk omdat er veel humor in zit, nog proberen uit te spelen. Reageren
FerryN Geplaatst: 16 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2008 (bewerkt) Ik heb het gespeeld, het was echt een gaaf en leuk spel. Ik vindt het heel leuk omdat er veel humor in zit, nog proberen uit te spelen. Online is ook zeer vet! Heb je dat al een keer gedaan? En met de missies ben je ook vrij lang mee bezig, heb veel gespeeld en pas de 1ste missie gehaald Bewerkt: 16 augustus 2008 door FerryN Reageren
Timske Geplaatst: 17 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2008 Ik heb het gespeeld, het was echt een gaaf en leuk spel. Ik vindt het heel leuk omdat er veel humor in zit, nog proberen uit te spelen. Online is ook zeer vet! Heb je dat al een keer gedaan? En met de missies ben je ook vrij lang mee bezig, heb veel gespeeld en pas de 1ste missie gehaald Volgens mij zijn die missies best moeilijk ofniet? Reageren
Rene-GTA Geplaatst: 18 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2008 Ik heb het gespeeld, het was echt een gaaf en leuk spel. Ik vindt het heel leuk omdat er veel humor in zit, nog proberen uit te spelen. Online is ook zeer vet! Heb je dat al een keer gedaan? En met de missies ben je ook vrij lang mee bezig, heb veel gespeeld en pas de 1ste missie gehaald Nee, Single Player vindt ik ook heel leuk. Dus ik wacht daar nog ff mee, als ik een level wil doen dan maak ik alles kapot. Huizen, tanks, enz. Haggard vindt ik ook zo grappig, met Sweetwater zit hij haast iedere keer te kloten. Reageren
IV trailer Geplaatst: 20 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2008 Als je in de singleplayer niksdoet komen er hele gesprekken op gang. Pas als je alle gesprekken hebt gehoort (van het level) dan krijg je uitspraken als "where you waiting for? pizza delivery?" Reageren
The Distortion Geplaatst: 22 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2008 Dit lijkt me ook zeker inderdaad een vet spel ja! December 2008 voor de pc Reageren
Rene-GTA Geplaatst: 24 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2008 Dit lijkt me ook zeker inderdaad een vet spel ja!December 2008 voor de pc Ik wist niet dat BF: Bad Company voor de PC uit kwam. Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 25 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2008 ik ben een beetje verslaafd aan battlefield:bad company :$ (vooral het slopen ) Reageren
Rene-GTA Geplaatst: 25 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2008 Ik ook, ik maak echt alles kapot wat ik tegen kom. Zo verslavend. Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 26 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2008 Ik heb BF BC gespeeld ( bij Rene-GTA ) en ik vind het maar niks. Ik kan veel beter richten met wapens in Call of Duty, en de radar is compleet onduidelijk in BF BC. Wel leuk is dat alles kapot kan, maarja dat hebben ze ook maar van Black gejat. Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 26 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2008 ik vandaag het moeilijkste deel van het spel gedaan denk ik het stuk waar je helemaal alleen bent met een revolver en je moet je squad gaan zoeken[/font] Reageren
Rene-GTA Geplaatst: 26 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2008 Ach ja, ik moet nog 2 missie's en dan heb ik hem ook al uitgespeeld. Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 26 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2008 Ach ja, ik moet nog 2 missie's en dan heb ik hem ook al uitgespeeld. Je had BF BC toch al uitgespeeld Rene? Of je bent zeker op normal of hard bezig. Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 27 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2008 Ach ja, ik moet nog 2 missie's en dan heb ik hem ook al uitgespeeld. Je had BF BC toch al uitgespeeld Rene? Of je bent zeker op normal of hard bezig. ik speel op easy nog 1 missie moet ik doen en dan is het uit Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.