Jump to content

BF:Bad Company

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik speel ook altijd op easy in Call of Duty 4, op normal word je veelste veel geraakt. En teveel geraakt worden bekend dat je dood gaat als je niet goed schuilt, niks voor mij dus. ^_^

• Reacties 80
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Dieko

10

• IV trailer

8

• Rene-GTA

7

• DenkaanHenk

4

Geplaatst:
Ik speel ook altijd op easy in Call of Duty 4, op normal word je veelste veel geraakt. En teveel geraakt worden bekend dat je dood gaat als je niet goed schuilt, niks voor mij dus. ^_^

ik word met easy ook al snel afgeknalt moet nog steeds wennen dat je dekking moet zoeke :puh:

Geplaatst:
ik vandaag het moeilijkste deel van het spel gedaan denk ik :Y^_^

het stuk waar je helemaal alleen bent met een revolver en je moet je squad gaan zoeken[/font]

Ik denk dat je het dan wel heel erg moeilijk doet hoor. Wat je moet doen is eigenlijk dit: De eerste de beste neerknallen en dan zijn wapen pakken.[/font]

• 4 weken later...
  • 3 weken later...
Geplaatst:

Ik kan niet wachten tot mijn ps3 weer terug is. De find all five wapen van de pre-order (de sniper) is voor iedereen beschikbaar gesteld. Maar het wachten is nu lange niet zo frustrerend meer als bij gta4 hoor. ;)

Geplaatst:
Ik kan niet wachten tot mijn ps3 weer terug is. De find all five wapen van de pre-order (de sniper) is voor iedereen beschikbaar gesteld. Maar het wachten is nu lange niet zo frustrerend meer als bij gta4 hoor. ;)

Welk sniper krijg je?

Die oranje toch.

Maar ik denk dat ik het best sta in de ranglijst van deze forum.

Ik stond op de 5000ste plek en ik had ongeveer een maand niet gespeeld en toen stond ik op de 7000ste :7

• 2 weken later...
Geplaatst:

Ik heb goed nieuws Bad Company spelers!

Er komt vrijdag een patch.

In de patch komen namelijk 2 nieuwe multiplayer maps.

En je kan makkelijker mensen inviten in een game!

Geplaatst:
Ik heb goed nieuws Bad Company spelers!

Er komt vrijdag een patch.

In de patch komen namelijk 2 nieuwe multiplayer maps.

En je kan makkelijker mensen inviten in een game!

Oh tof welke 2 maps zijn dat dan??

En waar heb je het gevonden (bron)

Greets Ely

Geplaatst:
In juni was het nog een van de meest besproken games, nu hebben we het eigenlijk nooit meer over de game. Op het moment komt er zoveel nieuws, dat Bad Company een beetje in de vergetelheid raakt. Om dit tegen te gaan heeft een insider op het EA forum wat nieuws voor de bezitters van de game geplaatst. Aanstaande vrijdag, 31 oktober, komt er namelijk een patch die wat problemen fixed en nieuwe maps met zich meebrengt. De vraag is nu, wie heeft deze game nog in zijn bezit na de major online problemen en de slechte support? Klik op lees verder voor een lijstje met alle problemen die opgelost zullen worden.

Increased Ticket count for all Conquest maps to make for longer rounds

· Find custom match on Conquest was fixed

· Knife melee no longer instantly kills friendly’s and will take two swipes

· Bullets and knives now go through undergrowth and trees leafs

· Shotgun damage in distance reduced, but is still just as powerful in closer range

· Savior Trophy requirements tweaked, awarded when you kill an enemy that attack a teammate and damaged them by 20% or more

· Drawing weapon time after sprinting is reduced to SP times to improve pace of action

· AA guns have less deviation and more damage to improve balance vs Gunships

Helicopters

- Lowered hand weapons damage against Gunships, but .50 Cal weapons on Vehicles retain their damage against the Gunships.

-Increased missile speeds for the pilot

- Gunner MG’s time to overheat increased with splash damage reduced

-Gunships wont explode when touching one trees and now have a damage multiplier based on the speed of the Gunship. This means if you are flying very slow you can knock over trees and take Zero damage, but if you're at top speed 4-5 trees will destroy your Gunship.

Toch verwachten we niet opnieuw veel drukte op de Battlefield servers, ondanks de nieuwe maps en de opgeloste problemen voldoet Dice nog niet aan de beloftes met betrekking tot een Private Server en Clan opties. Sowieso zullen de PlayStation 3 gamers zich komende weken bezig gaan houden met nieuwe games zoals LittleBigPlanet, Far Cry 2, Resistance 2 en natuurlijk nog veel meer.

bron Klik

• 2 weken later...
Geplaatst:

Jah ik heb het spel ook maar ik vind het ontzettend veel slechter dan BF2:MC op de PS2(online dan wel).

Bad Company:

- Binnen 2 dagen uitgespeeld op 'Normal'.

- Binnen 3 dagen uitgespeeld op 'Hard'.

- Hoogste online rank binnen een week.

- Hoogste aantal punten voor 1 kill: 48(wel een paar keer gedaan).

BF2:MC:

- 1½ week bezig voor SinglePlayer.

- 1½ jaar bezig voor de hoogste rank.

- Hoogste aantal punten in 1 kill: 8(insane).

Conclusie:

BF:BC is gewoon veel te makkelijk gemaakt en dat maakt het ontzettend saai....

Geplaatst:

Battlefield is ook bedoelt als een Multiplayer game niet als een singleplayer game.. in 1942 lopen ze met hun neus omhoog.. en als je op ze schiet denken ze dat god met een sniper op ze staat te aimen.. dus dat zegt me niet veel eerlijk gezegd

Geplaatst: (bewerkt)
Battlefield is ook bedoelt als een Multiplayer game niet als een singleplayer game.. in 1942 lopen ze met hun neus omhoog.. en als je op ze schiet denken ze dat god met een sniper op ze staat te aimen.. dus dat zegt me niet veel eerlijk gezegd

Wat bedoel je nou eigenlijk?

Iets met god en dan over dat het je niet zoveel zegt....

Bewerkt: door lexus123

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...