js007 Geplaatst: 16 november 2008 Rapport Geplaatst: 16 november 2008 het is wel een makkelijke single player in 2dagen uit op hard ik moe tnog 4 trofeen gaan voor platina, mijn eerste game met al zoveel trofeen Reageren
IV trailer Geplaatst: 16 november 2008 Rapport Geplaatst: 16 november 2008 Inplaats dat mensen nou zeggen in hoeveel uur ze iets bereiken... Niet iedereen speelt ten slotte even lang op een dag. Ik bijvoorbeeld speel gemiddeld maar 2,5uur op een dag. Reageren
lexus123 Geplaatst: 17 november 2008 Rapport Geplaatst: 17 november 2008 Inplaats dat mensen nou zeggen in hoeveel uur ze iets bereiken... Niet iedereen speelt ten slotte even lang op een dag. Ik bijvoorbeeld speel gemiddeld maar 2,5uur op een dag. Ik speelde in de zomer vakantie, toen ik het spel gekocht had, ongeveer 3 uur per dag op BF:BC. Reageren
Dieko Geplaatst: 17 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 17 november 2008 Inplaats dat mensen nou zeggen in hoeveel uur ze iets bereiken... Niet iedereen speelt ten slotte even lang op een dag. Ik bijvoorbeeld speel gemiddeld maar 2,5uur op een dag. Ik speelde in de zomer vakantie, toen ik het spel gekocht had, ongeveer 3 uur per dag op BF:BC. Ik had hem ook in de zomervakantie. Maar toen speelde ik hem de hele dag Reageren
lexus123 Geplaatst: 18 november 2008 Rapport Geplaatst: 18 november 2008 Inplaats dat mensen nou zeggen in hoeveel uur ze iets bereiken... Niet iedereen speelt ten slotte even lang op een dag. Ik bijvoorbeeld speel gemiddeld maar 2,5uur op een dag. Ik speelde in de zomer vakantie, toen ik het spel gekocht had, ongeveer 3 uur per dag op BF:BC. Ik had hem ook in de zomervakantie. Maar toen speelde ik hem de hele dag Ik wist dat er levenloze mensen bestonden... Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 19 november 2008 Rapport Geplaatst: 19 november 2008 die levels dat je met die helicopter moet zijn egt stom vind ik .dat is het enige minpuntje.maar dat is mijn mening Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.