Jump to content

wat is savegame

Recommended Posts

Geplaatst:

Een savegame is een opgeslagen spel. Als je in het diskette-icoon van één van je safehouses loopt en je slaat op, dan maak je een savegame aan. Je kunt in GTA San Andreas 8 savegames opslaan.

Mits je het spel op de PC bezit, kun je je savegames terug vinden in 'Mijn Documenten' (of in Vista kortweg 'Documenten') » 'GTA San Andreas User Files'. Als je een savegame downloadt, moet je ze daar dus ook opslaan.

Geplaatst: (bewerkt)
Een savegame is een opgeslagen spel. Als je in het diskette-icoon van één van je safehouses loopt en je slaat op, dan maak je een savegame aan. Je kunt in GTA San Andreas 8 savegames opslaan.

Mits je het spel op de PC bezit, kun je je savegames terug vinden in 'Mijn Documenten' (of in Vista kortweg 'Documenten') » 'GTA San Andreas User Files'. Als je een savegame downloadt, moet je ze daar dus ook opslaan.

als ik een savegame aanvraag wat gebeurt er dan?

en kost dat geld ik kom niet verder met circel airstip and land

Bewerkt: door -zuko-
Als ik een savegame aanvraag wat gebeurt er dan? En kost dat geld ik kom niet verder met circel airstip and land.
Als het je lukt om je savegame van je PS2 op de PC te krijgen (m.b.v. armax) kan je >hier< een aanvraag plaatsen. Daarna zal je door mij of ASPHALT geholpen worden en dat kost je niets. ^_^ In dat topic wordt ook uitgelegd hoe je je savegame op je PC krijgt m.b.v. armax, lees dat topic dus eerst goed door.

@ Visser23: Als je had opgelet dan kon je weten dat -zuko- het spel op de PS2 speelt! >klik<

En wat dat inhalen betreft: ik had je niet gezien. :7 M'n nederige excusses.

@ Visser232: Klopt helemaal, maar er zomaar vanuit gaan dat iemand het spel op PC speelt terwijl PS2 en XBOX ook mogelijk zijn ...

Bewerkt: door _KoE_Mzungu

Als je een savegame aanvraagt in het speciaal daarvoor gemaakte savegame forum word de missie die je vraagt voor je gedaan. Je moet dan een savegame uploaden van je eigen computer (Bijlagen --> Bladeren --. Mijn Documenten --> San Andreas User Files --> Kies je slot, en open hem. Klik dan op uploaden.) Dan zet je in je post een lijstje zodat de savegamer meer weet van de savegame. Dit lijstje kan je hier vinden. Geef dus goede informatie. Als de savegamer klaar is upload hij de savegame weer en die moet jij dan downloaden. Zet deze savegame op de selfde plaats terug vanwaar je hem eerst weg haalde.

Je hoeft niet persé je savegame te uploaden. Er zijn ook speciale topics waar alles is gedaan.

Kijk goed welke versie je hebt en welke missie je wilt hebben. Download die dan, en zet hem op de juist plaats: Mijn Documenten --> San Andreas User Files.

@Koe: Mag je mij vertellen waar dat staat dan? En BTW: niet inhalen :puh:

@Koe2: Niet iedereen kijkt eerst in al zijn berichten. Hij had het beter even kunnen vermelden in de hoofdpost van dit topic.

Veel succes!

Bewerkt: door Visser23
Geplaatst:
Als ik een savegame aanvraag wat gebeurt er dan? En kost dat geld ik kom niet verder met circel airstip and land.
Als het je lukt om je savegame van je PS2 op de PC te krijgen (m.b.v. armax) kan je >hier< een aanvraag plaatsen. Daarna zal je door mij of ASPHALT geholpen worden en dat kost je niets. ^_^ In dat topic wordt ook uitgelegd hoe je je savegame op je PC krijgt m.b.v. armax, lees dat topic dus eerst goed door.

@ Visser: Als je had opgelet dan kon je weten dat -zuko- het spel op de PS2 speelt! >klik<

moet je perse dat armax hebben

Ik en ASPHALT kunnen je alleen helpen met armax, ik heb geen Memory-Card Adapter (daarmee schijnt het ook te kunnen). Ik heb overigens met exact hetzelfde probleem gezeten (met de PS2) en dat is in de loop der tijd vanzelf over gegaan: ik heb het uiteindelijk zelf gehaald.

Bewerkt: door _KoE_Mzungu
Geplaatst:

maare dit is een domme vraag

ik kan circel airstip en land niet halen ik haal hem wel in 1 min en 10 sec is dat voldoende

Geplaatst:
maare dit is een domme vraag

ik kan circel airstip en land niet halen ik haal hem wel in 1 min en 10 sec is dat voldoende

Ik begin twijfels te krijgen of jij wel de juiste oefening bedoeld. Zie ook >deze post< van mij. Lijkt me handiger om je vragen over de vliegschool in dát topic te stellen. ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...