Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:
Het word echt steeds rustiger op GTAF, nog geen ene rate :O

Ik denk niet dat het alleen aan de rust ligt hoor. Als je elke dag één of twee topics opent hebben mensen na een tijdje geen zin meer om je te raten, wat nu dus het geval is. Je signatures zijn op zich altijd wel mooi maar ik zou gewoon meer tijd besteden aan één signature of alleen de mooiste posten.

Maar nu ik toch aan het posten ben geef ik je ook gelijk een rate. Op zich een hele mooie signature waar het een en ander in zit. De achtergrond is het opvallendst in deze sig, op het eerste gezicht lijkt hij mooi maar als je goed kijkt ziet hij er erg amateuristisch uit. Dit had je kunnen voorkomen door er verschillende effecten in te gooien en niet alleen hetzelfde blijven doen. Ik geloof dat je gesmudged hebt, dat is mooi geworden maar probeer er ook meer diepte in te geven met behulp van andere effecten en eventueel wat knoeien met lichteffecten. De render is prima ingeblend maar ik vind de signature sowieso in het algemeen al te groot. Je had hem wat kleiner kunnen maken zodat de render er echt uitsteekt en er niet steeds gelet wordt op de niet altijd goed gesmurgde achtergrond. Voor de rest is de plaatsing van tekst en border prima. Ga zo door!

Geplaatst:

Idd jammer dat er zo weinig actieve mensen zijn..

Maar Pic vind k super..

Ben zelf net 5 a 6 dagen bezig dus vind het egt super..

8,5/10

Geplaatst:

Mooie pic, ik blijf me zelf altijd verbazen over die achtergronden hoe die tot stand komen :puh:

(Ik gooi meestal willekeurig 4 filters in de Filter gallery over een paar brushes heen, geen zin in dat gepruts :dans: )

5937241f.png

59ef473d.png

Binnen 1 minuut klaar ^^ (En als je wilt gebruik je ze van mijn part)

Geplaatst:
Mijn nieuwste ;)

TheDarkness.png

Ikzelf vind hem wel goed gelukt.

enne 8 Mile is mijn naam op een ander forum ;)

De text kan wel beter, en je achtergrond wel wat...

7/10

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...