tom-missotten Geplaatst: 6 maart 2005 Rapport Geplaatst: 6 maart 2005 (bewerkt) dit wil ik altijd hebben bij alle gta's dat je tegen je gang een sneeuwballen gevacht kan houden een iglo kan bouwen duz eigenlijk alles wat er zich in de winterperiode afspeelt EDIT: Titel bewerkt aangezien dit helemaal niet zeker is in GTA NEXT maar eerder wensen. Ook zijn hier al meerdere topics over <_< Bewerkt: 6 maart 2005 door Joriz Reageren
Tha Real G. Geplaatst: 6 maart 2005 Rapport Geplaatst: 6 maart 2005 was daar nu aan liever een massale legeroorlog :lol: Reageren
tom-missotten Geplaatst: 6 maart 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 6 maart 2005 ik zou ook wel willen dat je een huis kom huren en dat je huur moest betallen als je nix geen geld hebt dat je een zwerver word en geld gaat stellen Reageren
Mathiz Geplaatst: 6 maart 2005 Rapport Geplaatst: 6 maart 2005 en als je nou in een gebied terecht komt waar het nooit zo koud kan worden dan een waterpistolen gevecht ofzo :huh: Reageren
tom-missotten Geplaatst: 6 maart 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 6 maart 2005 (bewerkt) of water-ballonnen en dat je misschien naar een tovenaarschool kunt gaan om te leren tover ik ben aan het overdrijven (lijkt me tovh wel vet!) Bewerkt: 6 maart 2005 door tom-missotten Reageren
X-Zero Geplaatst: 6 maart 2005 Rapport Geplaatst: 6 maart 2005 dit wordt vast en zeker een spel boven de 18, dan gaan ze zeker geen water pistool of iglos of sneeuwballen er inzetten .... Reageren
Joriz Geplaatst: 6 maart 2005 Rapport Geplaatst: 6 maart 2005 of water-ballonnen en dat je misschien naar een tovenaarschool kunt gaan om te leren toverik ben aan het overdrijven (lijkt me tovh wel vet!) Een tovenaarsschool?!??! Over wat voor spel hebben we het hier nou? GTA is toch de Grote Auto Diefstal. Dus Groot. Auto's en criminaliteit Ik denk echt dat je echt bij de verkeerde game zit als je wilt toveren. Dan kan je beter Harry Potter leert toveren 14 gaan spelen. <_< Ik verwacht zelf heel veel van de volgende GTA. Een beetje GTA2 en GTA3 style. Ook stukke betere graphics. Reageren
hey dude Geplaatst: 6 maart 2005 Rapport Geplaatst: 6 maart 2005 mensen kos spreken en spelen als een soldaat een brief en de commandant van een andere stad en dan voeren ze oorlog (dat zal wel heel vet zijn geweest als je dat kon) Reageren
Darts Geplaatst: 14 maart 2005 Rapport Geplaatst: 14 maart 2005 (bewerkt) Hebben we het over GTA of over Medal of Honor? :rolleyes: Dit heeft echt neits met GTA te maken. Mijn Enige wens is blijf zo lang mogelijk weg GTA of kom zo snel mogelijk op de PlayStation 2 Want ik heb geen zin om een PlayStation 3 van 700 euro en 100 euro per spel en nog eens een paar honderd euro aan acessoires te gaan dokken, heb net voor het eerst in mijn leven een spelconsole. ( die nieuwe PSTwo) en heb er ongeveer 600 euro in geinvesteerd.( PlayStation 2 Prijs inbegrepen) Bewerkt: 14 maart 2005 door Darts Reageren
bjorn13 Geplaatst: 14 maart 2005 Rapport Geplaatst: 14 maart 2005 ik wil wel da er vete echte auto zijn zaols de bmw en honda.enz... ale auto merken van autos en veel meer wapens en da je kon racen op de weg zo en da er tuning autos rijden op de weg Reageren
Baffie Geplaatst: 14 maart 2005 Rapport Geplaatst: 14 maart 2005 Misschien een mogelijkheid om Liberty City, Vice City en San Andreas bij elkaar te doen, maar wel helemaal anders, alleen personages nog wel hetzelfde. Maar naast die drie steden nóg een nieuwe ertussen zetten met de naam Sin City ofzoiets. Personages uit voorgaande GTA's niet anders, missies natuurlijk wel. En dat je met vliegtuigen bommen kunt werpen en dat dat ook écht moet in missies. Natuurlijk geen atoombommen, maar gewoon kleine. Reageren
zupadomien Geplaatst: 29 maart 2005 Rapport Geplaatst: 29 maart 2005 khoop dat de nieuwe gta gewoon heel realistisch word dat vind ik veel cooler Reageren
Royce Da 5'9'' Geplaatst: 29 maart 2005 Rapport Geplaatst: 29 maart 2005 of water-ballonnen en dat je misschien naar een tovenaarschool kunt gaan om te leren toverik ben aan het overdrijven (lijkt me tovh wel vet!) Een tovenaarsschool?!??! Over wat voor spel hebben we het hier nou? GTA is toch de Grote Auto Diefstal. Dus Groot. Auto's en criminaliteit Ik denk echt dat je echt bij de verkeerde game zit als je wilt toveren. Dan kan je beter Harry Potter leert toveren 14 gaan spelen. <_< Ik verwacht zelf heel veel van de volgende GTA. Een beetje GTA2 en GTA3 style. Ook stukke betere graphics. hij heeft wel gelijk hoor Reageren
nasdreas Geplaatst: 9 maart 2006 Rapport Geplaatst: 9 maart 2006 Het moet wel gta blijven, geen toverschool kan net zo goed Harry Potter kopen. Reageren
Dago58x Geplaatst: 18 maart 2006 Rapport Geplaatst: 18 maart 2006 Ik zou willen dat cj'smoeder niet zou doodgaan.. want in GTA Liberty City Stories heeft hij een opdracht van hem moeder.. En dat zou ook leuk worden in GTA San andreas Maar ja CJ's Moeder is dood.. JAMMER Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.