Toni Caprioni Geplaatst: 18 maart 2006 Rapport Geplaatst: 18 maart 2006 een vervolg met Tommy Vercetti die alles kwijtraakt. En mooie auto's, graphics, motoren, vrachtwagen, en alle 'GTA 3, Vice City, San Andreas in een spel. Reageren
gta3 Geplaatst: 18 maart 2006 Rapport Geplaatst: 18 maart 2006 ik wens dit: -opvolger van GTA SA -Met beter beeld enz -Meer mogellijk zoals dierenkopen(leuk) of dat je een pc heb en op inter net ken gaan (10 site of zo) en spellen ken spellen (uit de 1980 of oorlog spellen enz -met de meer tekoop simstijl en meer spellen. -met de hooffiguur van vice city(ben zijn naam ff kwijt) -met de hooffiguur van gta(ben zijn naam ook kwijt -en een nieuwe ganster(van hoods enz)en mafia(geld enz) samen werken om hun 3 de vermoorden. -en nog veel meer!!!!!!! Reageren
SummerBase Geplaatst: 18 maart 2006 Rapport Geplaatst: 18 maart 2006 ...Ik verwacht zelf heel veel van de volgende GTA. Een beetje GTA2 en GTA3 style. Ook stukke betere graphics. Haha, wat wil je anders hé Joriz dat het minder wordt. De toekomst neemt veel kenmerken met zich mee. Betere graphics betere textures beter storyline. En ga zo maar verder Ontopic: Een nog realistiseré wereld. Betere geweren. Snellere auto's Een stad waar je overal in kan Tanken, dat je moet tanken. Reageren
ikt Geplaatst: 19 maart 2006 Rapport Geplaatst: 19 maart 2006 (bewerkt) Dat je storyline kan veranderen. En dat het NU is. Voor de verandering dat je ook ''goed'' kan zijn. Huidige Police misions zijn prut: Je pakt een dief, de politie pakt jou Bewerkt: 19 maart 2006 door ikt Reageren
Dead-Dodo Geplaatst: 26 maart 2006 Rapport Geplaatst: 26 maart 2006 (bewerkt) ik zou best wel willen als er sneeuw is en gladde wegen daardoor en dan kunnen driften die police missies meoten beter betere graphics betere auto psicics(of hoe je het maar typt ) mooiere bergen en jumps cruse controll(of is die er al?) rally races Edit: meer tuning mogelijkheden Bewerkt: 26 maart 2006 door mc-vice Reageren
.Syfes Geplaatst: 26 maart 2006 Rapport Geplaatst: 26 maart 2006 Ten eerste: need for speed auto's,dan beter missies,nieuwe wapens ,nieuwe gameplay+een nieuwe persoon maar wel bevriend van CJ. saluu Reageren
nick11123 Geplaatst: 31 maart 2006 Rapport Geplaatst: 31 maart 2006 wat mij vet zou zijn is dat er zijzoenen komt zoals winter zomer herfst en lente en dat er betere graphics komen en dat het nog veel realistiser wordt Reageren
.::FLIPKIP::. Geplaatst: 4 april 2006 Rapport Geplaatst: 4 april 2006 (bewerkt) dit wil ik altijd hebben bij alle gta's dat je tegen je gang een sneeuwballen gevacht kan houden een iglo kan bouwen duz eigenlijk alles wat er zich in de winterperiode afspeeltEDIT: Titel bewerkt aangezien dit helemaal niet zeker is in GTA NEXT maar eerder wensen. Ook zijn hier al meerdere topics over <_< is dat niet een beetje te kinderagtig??? maar trouwens toch een goed idee want dam is er ook geen leeftijdsliemiet maar dan moet rockstar gewoon een hele nieuwe game maken want het heeft niets met gta te maken. ik had in gedachten dat gta gewoon in een heel land afspeelt want dan kan je langer vliegen en dan hoef je tenminste net als je opgestegen bent weer te landen want dat geeft je niet echt een leuke indruk. ik vlieg meestal nog een rondje om gta voordat ik ga landen in het volgende landje. en wat ook leuk is is dat je gewoon een taxi kan aanhouden en dan je bestemming opgeven en wat ik ook weer wil is dat er een of meer overdekte winkelcentra zijn en ook gewoon een airport waar je in kan komen. dat die dingen er niet meer waren in gta sa vond ik ook al niet leuk. en ook is het een iedeetje om een tram rond te laten rijden waar je kan INSTAPPEN want dat kon in sa niet. (kortom ik zou het leuk vinden als gta wat realistischer is qua vervoer en gebouwen) maar niet in de politie want in bijvoorbeeld driver is het zo dat als je iets te hard rijd heb je meteen politie op je dan en ook een paar F1 Circuits met F1 auto`s en op bepaalde dagen word daar een race gehouden. en een overdekte kartbaan en een paintball ruimte waar je kan paintballen en een skatebaan met skateboard hier ff een lijstje: ik zou willen dat: -het ook gaat sneeuwen -dat er een soort f1 grand prix is en dat er een soort olympische spelen in zitten eigenlijk teveel om op te noemen dus ik laat het hierbij. Bewerkt: 4 april 2006 door plippop Reageren
Argon Geplaatst: 4 april 2006 Rapport Geplaatst: 4 april 2006 Ja, dat heb ik lang geleden al is gedacht dat zou echt super cool zijn. En dat als het kerstmis is je kerstmannen ziet rondloppen op de straten Reageren
Legolas Geplaatst: 5 april 2006 Rapport Geplaatst: 5 april 2006 de nieuwe gta moet echt veel mooier dat je meer kan doen en van da tanken vondt ook wel goed idee mij meinig:P Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.