KJF Geplaatst: 3 juli 2008 Rapport Geplaatst: 3 juli 2008 Onderwerp: Duister Soort design: Signature Size design: Maximaal 500x150 mag kleiner Render: Ja Animatie: Nee Premade: Mag Tijd van inlevering: Zo snel mogelijk Opmerking: Ik lever de mijne in na die van jouw, en uh... succes
gammie_ Geplaatst: 3 juli 2008 Rapport Geplaatst: 3 juli 2008 Ik wil graag deze battle met je aan gaan (ben al bijna klaar met een ''duistere'' signature). Alleen één probleem. Er loopt nog een battle tegen Arthis... Vreemd genoeg nog geen enkele stem en het is over een paar uur al 2 dagen na datum dat hij zou gaan sluiten... Dus ik weet niet hoe lang ik nog moet wachten. Maar ik stel me in ieder geval als kandidaat voor.
KJF Geplaatst: 4 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 4 juli 2008 Ik vind het goed, lever je sig maar in na je andere wedstrijd, wel Z.S.M aub.
gammie_ Geplaatst: 4 juli 2008 Rapport Geplaatst: 4 juli 2008 (bewerkt) Ik heb de sig net af. Dus zodra me andere battle afgelopen is. Post ik hem direct Edit: Battle tegen Arthis is afgelopen, dus hierbij ga ik de battle met je aan Ik lever deze in: Succes! Bewerkt: 6 juli 2008 door Global
KJF Geplaatst: 6 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 6 juli 2008 KJF Global Stemmen maar & Succes Global
Gta Ripper Geplaatst: 6 juli 2008 Rapport Geplaatst: 6 juli 2008 Ik stem op KJF omdat bij globals signature niet echt duidelijk is wat de focal is. Wat bij KJF wel het geval is en dat vind ik mooi/
Jesperkaj Geplaatst: 6 juli 2008 Rapport Geplaatst: 6 juli 2008 KJF Ik vind jouw signature ietsjes te licht en had wel iets donkerder gemogen. Render is goed en mooie geplaatst eveneens het lettertyp. Mooie effecten. Global Ik vind jouw signature veels te donker, want je moet goed kijken om echt alles te kunnen zien. Het doet ook zeer aan m´n ogen door dat lichteffect dat veels te licht is. Lettertyp goed geplaatst. Voorderest is het goed. Dus mijn stem gaat naar KJF, omdat mijn gevoel gewoon zegt dat die het moet zijn.
Visser23 Geplaatst: 7 juli 2008 Rapport Geplaatst: 7 juli 2008 KJF: Je hebt hele mooie effecten. Mooie overloop van die man naar de draak. De kleuren heb je super gebruikt en de tekst is uitstekend! Alleen waarom je er '8 mile' in hebt staan snap ik niet Maar verder is het een goede mooie sig! 8.7! Global: Ook mooie effecten. Mooie kleuren gebruikt. Dat stuk daar in het midden is goed verlicht! Perfect! Alleen het lettertype vind ik niet mooi. Probeer dat maar eens aan te passen. 8.1 Stem: KJF.
KJF Geplaatst: 8 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 8 juli 2008 3-0 voor mij. Laatste stemdag trouwens
gammie_ Geplaatst: 8 juli 2008 Rapport Geplaatst: 8 juli 2008 Het lijkt wel een voetbal wedstrijd KJF (punten hou je goed bij ). Volgens mij maak ik toch al geen schijn van kans meer
.Levi. Geplaatst: 9 juli 2008 Rapport Geplaatst: 9 juli 2008 Winnaar KJF +1 punt! Verliezer Global -1 punt helaas. Closed en updated.
Recommended Posts