Jump to content

oysters

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Ik kan het niet downloaden, maar het lijkt me dat het voor de PC is. Als je niet weet welke Oysters je hebt gevonden, kun je San Andreas Mission Analyzer (afgekort tot SAMA) downloaden.

Het is nog ingepakt, dus je dient het pakket eerst met WinRAR uit te pakken. Mocht je dat nog niet in je bezit hebben kun je het op die site downloaden. Als je het (geïnstalleerd) hebt, klik je rechts op het pakket en kies je 'Uitpakken in \SAMA'. Er zal een map verschijnen. Open de map en start 'SAMA.exe' op.

Klik op het map-icoon bovenaan, zoek je savegame op. Ga dan naar het tabblad 'Map' en kies 'Pickup Items' om vervolgens 'Oysters Not Done' aan te vinken. Ga naar de Oysters die op de kaart staan aangegeven en pak ze.

@ hieronder: 't is geen tool, maar alleen wat om die oysters die je niet had aan te geven. Wij zullen 't ook gebruiken. Ikzelf kan 't sowieso even niet doen, ik moet zo gaan. Voor 'n ander dus.

Bewerkt: door VWO-er
Geplaatst:

50 Oysters - Mission Passed!

Beloning: $100.000

- Lung Capacity

De savegame zit onder de bijlage. Heb verder geen mods en/of cheats gebruikt. Veel plezier en succes verder!

Geplaatst:
50 Oysters - Mission Passed!

Beloning: $100.000

- Lung Capacity

De savegame zit onder de bijlage. Heb verder geen mods en/of cheats gebruikt. Veel plezier en succes verder!

Bedankt man :D ik dacht dat niemand het voor me wou doen

_O_

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...