Jump to content

Region code incorrect


StropStrikkers

Recommended Posts

Trouwens hea

Kan ik dan wel via Engeland GTA 4 halen of is dat ook niet mogelijk??

Jouw probleem is, dat jij een NTFS spel hebt gekocht, maar je moet een PAL spel hebben.

Het verschil daarin is, dat Amerika en Azië een ander soort TV gebruikt, met een ander soort formaat en frequentie, en die van Europa weer anders is.

Daarom zijn die regiocodes er, omdat conflict te 'verhelpen'.

Ik heb op mijn PS3, 3 accounts, 1 Europese, 1 Amerikaanse en 1 Japanse, ik had een Amerikaanse demo gedownload, en toen ik die afspeelde, kreeg ik zwart- wit beeld.

En bij een Japanse kreeg ik sneeuw door het beeld.

Reden voor die accounts is dat er demo's eerder in Japan en Amerika komen dan in Europa.

Je moet kijken of die Engelse game PAL is, is deze PAL, dan zou hij het gewoon op je Xbox 360 moeten doen.

Later,

Om het even te corrigeren. NTFS is een bestandsysteem voor de partitaties in je computer. Jij hebt het over NTSC. Want een bestandsysteem vind je niet in een TV. :schater:

Uhmmm, ja, die twee gooi ik telkens door elkaar.

En Hayte, dit staat volgens mij ook op de disc, iedergeval bij de X360 spellen wel.

Later,

Link to comment
Delen op andere websites

oh, nou ik kijk nooit op de cd, bij mij ligt ie namelijk vaak in de doos of in me PS3...

mijn tip ging ook over de PS3 doos, weet niet hoe het zit met de XBox 360

Idd, ik weet het ook niet zeker omdat de cd altijd in de ps3 zit, maar kan nu ook niet kijken.

Maar op de cd staat het volgens mij ook.

Wat ik wel weet is, dat rating op 18+ moet staan en van Pegi moet komen, van Amerika is ESBR ofzo met een 17+ jaar rating dacht ik.

Later,

Link to comment
Delen op andere websites

Allemaal fout.

Elke playstation 3 is regiovrij, dus spellen uit andere werelddelen draaien er gewoon op.

(Met de ps2 was dit niet zo)

Is de game die je had niet toevallig een kopie? Dat zou een hoop verklaren

Link to comment
Delen op andere websites

Allemaal fout.

Elke playstation 3 is regiovrij, dus spellen uit andere werelddelen draaien er gewoon op.

(Met de ps2 was dit niet zo)

Is de game die je had niet toevallig een kopie? Dat zou een hoop verklaren

De topicstarter heeft een Xbox 360, die heeft wel dat gedoe met regiocodes.

Maar PS3, heeft PAL en NFTC, dit heeft iedere console, maar de beeld is anders, want je hebt verschillende beeld formaten en frequenties.

Later,

Link to comment
Delen op andere websites

Allemaal fout.

Elke playstation 3 is regiovrij, dus spellen uit andere werelddelen draaien er gewoon op.

(Met de ps2 was dit niet zo)

Is de game die je had niet toevallig een kopie? Dat zou een hoop verklaren

helemaal niet, en een kopie zou het niet kunnen zijn, omdat er geen BluRay branders zijn of lege Bluray's (nou ja, voor ons dan), en dan zou hij een andere melding geven...

als de PlayStation zegt dat de regio niet klopt hoe wil jij dat dan verklaren als hij volgens jou regio vrij is?

EDIT:oh, de topicstarter heeft een XBox 360, wist ik nog niet:P

Bewerkt: door Hayte
Link to comment
Delen op andere websites

Er zijn inderdaad wel lege blu-ray disks verkrijgbaar+branders.

Maar hoe weet jij dat je playstation een andere melding zou geven dan? dan moet je het geprobeerd of ergens gezien hebben.

Maar het betreft dus een Xbox360, die zijn inderdaad niet regiovrij.

zonde van je geld maar zie het zonnige, je heb ervan geleerd :D

Link to comment
Delen op andere websites

Er zijn inderdaad wel lege blu-ray disks verkrijgbaar+branders.

Maar hoe weet jij dat je playstation een andere melding zou geven dan? dan moet je het geprobeerd of ergens gezien hebben.

Maar het betreft dus een Xbox360, die zijn inderdaad niet regiovrij.

zonde van je geld maar zie het zonnige, je heb ervan geleerd :D

Daarom kan je Ebay dus ook beter links laten liggen. Probeer er gewoon altijd even via een prijsvergelijksite te kijken waar je het goedkoopst je product kan krijgen en kijk in de comments. In die comments kan je bijna altijd zien of de winkel wel deugt of niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Er zijn inderdaad wel lege blu-ray disks verkrijgbaar+branders.

Maar hoe weet jij dat je playstation een andere melding zou geven dan? dan moet je het geprobeerd of ergens gezien hebben.

Maar het betreft dus een Xbox360, die zijn inderdaad niet regiovrij.

zonde van je geld maar zie het zonnige, je heb ervan geleerd :D

Ghehe jaa dat wel, zal me zeker niet vaker overkomen

Gelukkig is het bedrijf waar ik het heb gekocht 100% verantwoordelijk ervoor, dus

in dat opzicht is het ook geen probleem, maarja je moet wel lang wachten op je geld :N

En tot ik het eindelijk kan spelen

Link to comment
Delen op andere websites

Trouwens hea

Kan ik dan wel via Engeland GTA 4 halen of is dat ook niet mogelijk??

Jouw probleem is, dat jij een NTFC spel hebt gekocht, maar je moet een PAL spel hebben.

Het verschil daarin is, dat Amerika en Azië een ander soort TV gebruikt, met een ander soort formaat en frequentie, en die van Europa weer anders is.

Daarom zijn die regiocodes er, omdat conflict te 'verhelpen'.

Ik heb op mijn PS3, 3 accounts, 1 Europese, 1 Amerikaanse en 1 Japanse, ik had een Amerikaanse demo gedownload, en toen ik die afspeelde, kreeg ik zwart- wit beeld.

En bij een Japanse kreeg ik sneeuw door het beeld.

Reden voor die accounts is dat er demo's eerder in Japan en Amerika komen dan in Europa.

Je moet kijken of die Engelse game PAL is, is deze PAL, dan zou hij het gewoon op je Xbox 360 moeten doen.

Later,

Engelse games zijn idd PAL, ik heb nl. de SE van GTA IV gekocht bij zavvi.co.uk, een Engelse webshop, en die doet t gewoon.

Link to comment
Delen op andere websites

Trouwens hea

Kan ik dan wel via Engeland GTA 4 halen of is dat ook niet mogelijk??

Jouw probleem is, dat jij een NTFC spel hebt gekocht, maar je moet een PAL spel hebben.

Het verschil daarin is, dat Amerika en Azië een ander soort TV gebruikt, met een ander soort formaat en frequentie, en die van Europa weer anders is.

Daarom zijn die regiocodes er, omdat conflict te 'verhelpen'.

Ik heb op mijn PS3, 3 accounts, 1 Europese, 1 Amerikaanse en 1 Japanse, ik had een Amerikaanse demo gedownload, en toen ik die afspeelde, kreeg ik zwart- wit beeld.

En bij een Japanse kreeg ik sneeuw door het beeld.

Reden voor die accounts is dat er demo's eerder in Japan en Amerika komen dan in Europa.

Je moet kijken of die Engelse game PAL is, is deze PAL, dan zou hij het gewoon op je Xbox 360 moeten doen.

Later,

Engelse games zijn idd PAL, ik heb nl. de SE van GTA IV gekocht bij zavvi.co.uk, een Engelse webshop, en die doet t gewoon.

Waarop?

Xbox 360 of PS3?

Want ps3 heeft niet die regiocodes gedoe, maar ze raden wel gewoon aan om de spellen te kopen waar je de console hebt gekocht, dus dat ze zeggen, koop liever Europese spellen voor een Europese console, dat werkt altijd het beste.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...