Jump to content

Unlimited Ammo


checkkill

Recommended Posts

Hoi jongens!

Dit is mijn eerste topic die ik maak.

Voor de Unlimited Ammo doe het volgende:

( Je moet een code gebruiken is dat erg?)

Voer eerst de code in voor de Advanced of de Poor wapen set in

Poor: 486-555-0100

Advanced: 486-555-0150 ( hoe moet je de code invoeren? pak je mobiel en klik nog eens omhoog dan verschijnt het toetsen bord.)

Als je de code hebt ingevoerd, sluit je je mobiel en pakt hem opnieuw ga naar cheats en blijf net zo lang op de wapen catogorie (Advanced of Poor) klikken totdat je van de wapen 9999 ladingen hebt.

Test het zelf schiet al je kogels op en als ie gaat laden zie je dat ie op 9999 blijft staan :tu:

Greetz. Checkkill

P.S Ik weet dat het niet thijs hoort in EE

Bewerkt: door checkkill
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 31
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • checkkill

    9

  • Wienish

    5

  • Perron55

    2

  • vercettiboy

    2

Hoi jongens!

Dit is mijn eerste topic die ik maak.

Voor de Unlimited Ammo doe het volgende:

( Je moet een code gebruiken is dat erg?)

Voer eerst de code in voor de Advanced of de Poor wapen set in

Poor: 486-555-0100

Advanced: 486-555-0150 ( hoe moet je de code invoeren? pak je mobiel en klik nog eens omhoog dan verschijnt het toetsen bord.)

Als je de code hebt ingevoerd, sluit je je mobiel en pakt hem opnieuw ga naar cheats en blijf net zo lang op de wapen catogorie (Advanced of Poor) klikken totdat je van de wapen 9999 ladingen hebt.

Test het zelf schiet al je kogels op en als ie gaat laden zie je dat ie op 9999 blijft staan :tu:

Greetz. Checkkill

P.S Ik weet dat het niet thijs hoort in EE

goeie, jmmer van de code. en deze hoort hier wel thuis. als je onder het easter egg titel kijkt, staat er oowk: er is oowk plaats voor tips en trucs.

Link to comment
Delen op andere websites

Hoi jongens!

Dit is mijn eerste topic die ik maak.

Voor de Unlimited Ammo doe het volgende:

( Je moet een code gebruiken is dat erg?)

Voer eerst de code in voor de Advanced of de Poor wapen set in

Poor: 486-555-0100

Advanced: 486-555-0150 ( hoe moet je de code invoeren? pak je mobiel en klik nog eens omhoog dan verschijnt het toetsen bord.)

Als je de code hebt ingevoerd, sluit je je mobiel en pakt hem opnieuw ga naar cheats en blijf net zo lang op de wapen catogorie (Advanced of Poor) klikken totdat je van de wapen 9999 ladingen hebt.

Test het zelf schiet al je kogels op en als ie gaat laden zie je dat ie op 9999 blijft staan :tu:

Greetz. Checkkill

P.S Ik weet dat het niet thijs hoort in EE

Dan mag je me toch eens uitleggen hoe het komt dat bij mij alles blijft steken op maximaal bijna 1200?

Link to comment
Delen op andere websites

Helaas, het is niet zo. Je kunt maar een bepaald aantal kogels dragen, of je nou cheats gebruikt of niet.

Tenzij je 100% hebt gehaald natuurlijk, dan zijn die limieten weg, overigens blijven de kogels ook dan niet als je de game weer laad (dus wel als je saved en doorspeelt zonder te laden)

Link to comment
Delen op andere websites

Huh! Weet je hoe raar!!! Bij mij blijft het wel gewoon, ik zweer het op mijn huis!!!!!

Bij ons werkt 't niet.

Kom maar met dat huis :eten:

haha, sinds wanneer ben jij geïntereseerd in een kartonnen doos? :schater:

Ontopic: Als je maar weet dat cheats je savegames beïnvloeden. Heb ik zelf alle ervaring mee :-(

Link to comment
Delen op andere websites

Huh! Weet je hoe raar!!! Bij mij blijft het wel gewoon, ik zweer het op mijn huis!!!!!

Bij ons werkt 't niet.

Kom maar met dat huis :eten:

haha, sinds wanneer ben jij geïntereseerd in een kartonnen doos? :schater:

Ontopic: Als je maar weet dat cheats je savegames beïnvloeden. Heb ik zelf alle ervaring mee :-(

:cry: Kartonnen doos :cry:

Link to comment
Delen op andere websites

Huh! Weet je hoe raar!!! Bij mij blijft het wel gewoon, ik zweer het op mijn huis!!!!!

Bij ons werkt 't niet.

Kom maar met dat huis :eten:

haha, sinds wanneer ben jij geïntereseerd in een kartonnen doos? :schater:

Ontopic: Als je maar weet dat cheats je savegames beïnvloeden. Heb ik zelf alle ervaring mee :-(

Nee, jij hebt zeker een prachtige villa met een landgoed van 200 hectare? Beetje raar om zomaar te zeggen dat iemand in een kartonnen doos zou wonen. Ook al bedoel je het misschien lollig, het is nogal beledigend voor checkkill lijkt me... :duh:

Bewerkt: door Iscariah
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...