Wienish Geplaatst: 7 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 7 juli 2008 Huh! Weet je hoe raar!!! Bij mij blijft het wel gewoon, ik zweer het op mijn huis!!!!! Bij ons werkt 't niet. Kom maar met dat huis haha, sinds wanneer ben jij geïntereseerd in een kartonnen doos? Ontopic: Als je maar weet dat cheats je savegames beïnvloeden. Heb ik zelf alle ervaring mee Zeg eens, hoe weet jij zo specifiek hoe hij woont? En ja, dozen, altijd handig, voor lastige broertjes bijvoorbeeld Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GreyFox-Smurf Geplaatst: 10 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 10 juli 2008 (bewerkt) Huh! Weet je hoe raar!!! Bij mij blijft het wel gewoon, ik zweer het op mijn huis!!!!! Bij ons werkt 't niet. Kom maar met dat huis haha, sinds wanneer ben jij geïntereseerd in een kartonnen doos? Ontopic: Als je maar weet dat cheats je savegames beïnvloeden. Heb ik zelf alle ervaring mee Nee, jij hebt zeker een prachtige villa met een landgoed van 200 hectare? Beetje raar om zomaar te zeggen dat iemand in een kartonnen doos zou wonen. Ook al bedoel je het misschien lollig, het is nogal beledigend voor checkkill lijkt me... Mag ik dan bij jou intrekken met zo n groot huis Bewerkt: 10 juli 2008 door GreyFox-Smurf Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FerryN Geplaatst: 10 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 10 juli 2008 (bewerkt) Huh! Weet je hoe raar!!! Bij mij blijft het wel gewoon, ik zweer het op mijn huis!!!!! Bij ons werkt 't niet. Kom maar met dat huis haha, sinds wanneer ben jij geïntereseerd in een kartonnen doos? Ontopic: Als je maar weet dat cheats je savegames beïnvloeden. Heb ik zelf alle ervaring mee Nee, jij hebt zeker een prachtige villa met een landgoed van 200 hectare? Beetje raar om zomaar te zeggen dat iemand in een kartonnen doos zou wonen. Ook al bedoel je het misschien lollig, het is nogal beledigend voor checkkill lijkt me... Mag ik dan bij jou intrekken met zo n groot huis Hoezo daar intrekken? Hij zweerde het op zijn huis, aangezien bij sommige niet werkt, krijgen zij zijn huis. En kom op mensen, Alex bedoelde dat sarcastisch, mensenhemel, waarom nemen mensen alles zo serieus op! Bewerkt: 10 juli 2008 door FerryN Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
checkkill Geplaatst: 10 juli 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 10 juli 2008 sarcastich = FOK Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wienish Geplaatst: 10 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 10 juli 2008 Nah, ik vind 't wel grappig om zo nu en dan sarcastisch te zijn :$ Of soms ben ik ook wel sarcastisch, maar dan op een serieuze manier (niet nu), of serieus op een sarcastische manier. Maar ik heb jullie nu genoeg verward, doeidoei! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wienish Geplaatst: 19 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 19 juli 2008 Huh! Weet je hoe raar!!! Bij mij blijft het wel gewoon, ik zweer het op mijn huis!!!!! Bij ons werkt 't niet. Kom maar met dat huis haha, sinds wanneer ben jij geïntereseerd in een kartonnen doos? Ontopic: Als je maar weet dat cheats je savegames beïnvloeden. Heb ik zelf alle ervaring mee Nee, jij hebt zeker een prachtige villa met een landgoed van 200 hectare? Beetje raar om zomaar te zeggen dat iemand in een kartonnen doos zou wonen. Ook al bedoel je het misschien lollig, het is nogal beledigend voor checkkill lijkt me... Mag ik dan bij jou intrekken met zo n groot huis Hoezo daar intrekken? Hij zweerde het op zijn huis, aangezien bij sommige niet werkt, krijgen zij zijn huis. En kom op mensen, Alex bedoelde dat sarcastisch, mensenhemel, waarom nemen mensen alles zo serieus op! Volgens mij bedoelde je "Sniper bedoelde dat sarcastisch", als het ging om het dikgedrukte. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta-san-andreas-lover1000 Geplaatst: 19 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 19 juli 2008 leukl ga hem uitproberen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
hc4l Geplaatst: 21 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst: 21 oktober 2008 Maar volgens mij zijn ze niet oneindig maar kan de teller niet hoger dan 9999. Dus als je heel lang blijft schieten gaat het wel een keer op. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Perron55 Geplaatst: 22 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst: 22 oktober 2008 zoals eerder gezecht in deze topic: de cheat werkt niet. Ik heb hem ook geprobeert (voor het eerst gecheated in GTA IV, damn wat een zonde...) en hij doet het niet... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
checkkill Geplaatst: 23 oktober 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 23 oktober 2008 zoals eerder gezecht in deze topic: de cheat werkt niet. Ik heb hem ook geprobeert (voor het eerst gecheated in GTA IV, damn wat een zonde...) en hij doet het niet... WoW Zonde dat je dit topic weer opvist zeg! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Perron55 Geplaatst: 24 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst: 24 oktober 2008 @ hierboven: flauwe opmerking. Ontopic: is het misschien geen goed idee om deze topic te locken aan gezien het niet meer over het onderwerp gaat? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
maus1994 Geplaatst: 24 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst: 24 oktober 2008 ja goed idee Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
lexus123 Geplaatst: 24 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst: 24 oktober 2008 Huh! Weet je hoe raar!!! Bij mij blijft het wel gewoon, ik zweer het op mijn huis!!!!! Bij ons werkt 't niet. Kom maar met dat huis haha, sinds wanneer ben jij geïntereseerd in een kartonnen doos? Ontopic: Als je maar weet dat cheats je savegames beïnvloeden. Heb ik zelf alle ervaring mee Nee, jij hebt zeker een prachtige villa met een landgoed van 200 hectare? Beetje raar om zomaar te zeggen dat iemand in een kartonnen doos zou wonen. Ook al bedoel je het misschien lollig, het is nogal beledigend voor checkkill lijkt me... Persoonlijk zou ik ook liever een villa hebben. Hoewel... een kartonnen doos zou nog goed van pas komen om mijn xbox360 in op te sturen naar microsoft want dat moet!!!! Gdvrdmm!!!! Mag niet in de orginele xbox box. btw mijn lolbox heeft bye bye gezegt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
checkkill Geplaatst: 25 oktober 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 25 oktober 2008 zoals eerder gezecht in deze topic: de cheat werkt niet. Ik heb hem ook geprobeert (voor het eerst gecheated in GTA IV, damn wat een zonde...) en hij doet het niet... WoW Zonde dat je dit topic weer opvist zeg! Maakt mij niet uit ik heb het toch geschreven Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommy-Vercetti Geplaatst: 3 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 november 2008 Bij mij werkt het ook niet. Wel jmmr want dan kan je de politie lekker afknallen. Wanneer kan ik in je huis intrekken? Heb m,n spullen al gereed Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.