Nissan Geplaatst: 3 juli 2008 Rapport Geplaatst: 3 juli 2008 In pokemon Pearl wil ik graag mijn Porygon in Proygon2 laten evolueren. Hoe moet dat? Mvg CG Reageren
FerryN Geplaatst: 3 juli 2008 Rapport Geplaatst: 3 juli 2008 (bewerkt) In pokemon Pearl wil ik graag mijn Porygon in Proygon2 laten evolueren.Hoe moet dat? Mvg CG Uhmm, bij welke deel van Pokemon? Ik wist dat je hem een item moest geven, en dan traden. Dat item is Up-Grade. Zal zo even kijken. Later, Bewerkt: 3 juli 2008 door FerryN Reageren
Rullez Geplaatst: 4 juli 2008 Rapport Geplaatst: 4 juli 2008 Omdat ik niet weet welke versie je heb van Pokemon zal ik je vraag zomaar even beantwoorden. Ga naar Google.nl en typ daar 'Porygon in Porygon2'. Dan krijg je verschillende pagina's met uitleg voor diverse versie van Pokemon. Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 7 juli 2008 Rapport Geplaatst: 7 juli 2008 Ik heb het even voor je opgezocht en hier staat alles beschreven. http://serebii.net/pokedex-dp/137.shtml Reageren
Nissan Geplaatst: 10 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 10 juli 2008 Voor de eerste 2 blinde kippen (ikm kan het niet laten), ik citeer In pokemon Pearl (...) Blizzard wordt bedankt voor de site En dan nog iets, voor Porygon Z moet je ook een item hebben. Een soort Up grade maar dan in het paars. Waar vind je die?? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.