Hackman Geplaatst: 3 juli 2008 Rapport Geplaatst: 3 juli 2008 (bewerkt) Hoi GTAForummers, Ik wil graag Scripten onder de knie krijgen. Ik heb op internet gezocht en toen kwam ik er achter dat er meerdere manieren van scripten zijn dus daarom vraag ik aan jullie of er ook een tutorial is voor dit soort scripten: function OnEvent_Initialize(MessengerStart) { } function OnEvent_Uninitialize(MessengerExit) { } Ik wil namelijk een script maken voor Msn hoe gek het ook klinkt. Bvd Hackman @hieronder: Dat weet ik nou juist niet. Bewerkt: 3 juli 2008 door hackman Reageren
-Omar- Geplaatst: 3 juli 2008 Rapport Geplaatst: 3 juli 2008 Hallo Misschien kun je ons vertellen welke scripting taal dat is? Omar Reageren
Woetsha Geplaatst: 4 juli 2008 Rapport Geplaatst: 4 juli 2008 Misschien kun je ons vertellen welke scripting taal dat is?PHP Reageren
marcootje Geplaatst: 4 juli 2008 Rapport Geplaatst: 4 juli 2008 (bewerkt) Aan het script te zien is het voor Messegner Plus! Live, en die script-taal heet JScript. Deze script-taal is familie van JavaScript en ActionScript, en ze zijn alle 3 gebaseerd op het ECMA-Script. Hier vindt je een naslagwerk over JScript. Succes Marco Bewerkt: 4 juli 2008 door marcootje Reageren
Hackman Geplaatst: 4 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 4 juli 2008 Bedankt maar weet je ook een manier om het te vertalen naar het Nederlands? Dat is namelijk wat makkelijker voor mij want mijn Engels is echt bagger. Als ik het met dit ga vertalen dan denk ik dat de codes die worden genoemd ook worden vertaalt en dat is niet echt de bedoeling. Reageren
-Omar- Geplaatst: 5 juli 2008 Rapport Geplaatst: 5 juli 2008 Misschien kun je ons vertellen welke scripting taal dat is?PHP Een beetje offtopic maar in Visual Basic heb ik dat ook wel eens gezien... Reageren
Argon Geplaatst: 13 juli 2008 Rapport Geplaatst: 13 juli 2008 Ik zelf dacht eigenlijk ook aan visual basic. Aangezien scripting talen soms erg op elkaar lijken kan dit evengoed wel in 5-talen werken dus misschien is het handig als je ons een iets uitgebreider stukje code geeft. En waar heb je deze code vandaan gehaald, ik neem aan niet uit je mouw? Edit: whoops beetje oud topic maarja mijn mening mag niet ontbreken he Reageren
marcootje Geplaatst: 13 juli 2008 Rapport Geplaatst: 13 juli 2008 Het was al ongeveer zeker dat het over JScript ging, alleen wilt hij een nederlandse tutorial daarover waar ik niets van weet, dus moet hij zelf maar zoeken. Of natuurlijk uit het engels wijs worden Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.