Jump to content

Ruff Rider


HenkiePlenkie

Recommended Posts

Hoi, ik kom niet verder bij de missie Ruff Rider, die gast is me steeds te snel af...

Op de site staat dat het handig is om een drive-by te doen... Mijn vraag is: Wat is dat?

Alvast bedankt!

Link to comment
Delen op andere websites

Een drive-bij doe je doormiddel met de LB op de 360 en L1 op de PS3 geloof ik. Dat is schieten vanuit je auto/motor/scooter.

Als je bij de 2 aangekomen bent, zou ik Cherise niet vermoorden. Hierdoor wordt het alleen maar moeilijker. Stap meteen op de NRG-900 (gewone motor) die daar geparkeerd staat en ga achter hem aan. Ga gewoon recht door tot je bij een brede weg aankomt, die het dichtstebij de pier zit, en dan moet je op hem wachten. Als hij langs je komt ga achter hem aan en pomp hem vol met lood. Zo heb ik het gedaan.

Link to comment
Delen op andere websites

Een drive by is schieten vanuit je auto. in gta IV is dit mogelijk op ps3 door middel van de l1 toets en de rechter analog stick met alle lichte geweren (colts, uzi's, granaten!, smg's...)

voor de x360 weet ik het niet.

veel succes!

Link to comment
Delen op andere websites

Een drive-bij doe je doormiddel met de LB op de 360 en L1 op de PS3 geloof ik. Dat is schieten vanuit je auto/motor/scooter.

Als je bij de 2 aangekomen bent, zou ik Cherise niet vermoorden. Hierdoor wordt het alleen maar moeilijker. Stap meteen op de NRG-900 (gewone motor) die daar geparkeerd staat en ga achter hem aan. Ga gewoon recht door tot je bij een brede weg aankomt, die het dichtstebij de pier zit, en dan moet je op hem wachten. Als hij langs je komt ga achter hem aan en pomp hem vol met lood. Zo heb ik het gedaan.

Bedankt zal het eens proberen!

Link to comment
Delen op andere websites

Hoi, ik kom niet verder bij de missie Ruff Rider, die gast is me steeds te snel af...

Op de site staat dat het handig is om een drive-by te doen... Mijn vraag is: Wat is dat?

Alvast bedankt!

Tips voor de missie:

1. Snelle auto

2. Veel munitie

3. Richten op 'zwakke plekken' van de auto, hier zal ik zometeen

wat meer over uitleggen, nadat ik heb uitgelegd wat een Drive-By is.

Een Drive-by is eigenlijk dat je schiet terwijl je rijdt.

Deze functie is voor het eerst uitgevoerd in GTA SA, maar daarvoor

moet je bij dat spel óf een cheat toepassen, óf in een Multiplayer spel

zitten.

Je kan een Drive by toepassen als je (indien je een PS3 hebt) op L1 duwt

om eerst het ruitje van de auto in te tikken, als die er nog in zit, en vervolgens

L1 in te houden om te schieten. Het mikpunt is altijd het midden van je beeld-

scherm, daarmee moet je dus waggelen om goed te kunnen richten :puh: Door

op je PS3 op het vierkantje te duwen (niet inhouden), krijg je de keuze uit de

wapens, de 3 keuzes zullen zijn: bommen, pistool-achtig wapen, dat snel schietend

wapen :$

Gaat btw alleen als je de wapens bij je draagt :)

Zwakke plekken van de auto zijn vooral de banden: als die lek raken zullen de

banden uiteindelijk kapot knallen, waardoor de bestuurder geen grip meer heeft

(vooral op de achterbanden richten :)). Richt NIET op de achterlichten, zeker

niet als het donker is ingame, want dan zie je de bestuurder niet meer. Ik raad je

aan om gewoon meteen de auto totaal kapot te knallen (gewoon blijven schieten op

de auto totdat ie gaat fikken), op de banden te knallen en de bestuurder neer te

halen als hij uit de bocht vliegt en even stil staat daardoor, of gewoon direct op de

bestuurder mikken als je dicht in zijn buurt komt, maar dan moet je wel goed uitkijken

dat je ('s avonds) de lichten niet raakt!!!

Btw: volgens mij gaat 't bij deze missie niet om auto's, maar om motoren.

Dat maakt het richten op de bestuurder toch al wat makkelijker..

Veel succes!

Mvg,

Alex

Bewerkt: door -_-Alex-_-
Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat je het zult moeten doen met de motor die er staat, als je voor de achtervolging Cherise wilt doden of een auto pakken ben je gegarandeerd te laat en zal Jayvon ontsnappen dus ik zou Cherise laten leven en gewoon de motor pakken die er speciaal voor de achtervolging staat. Ik zou ook geen Drive-By gaan doen want dan ben je minder geconcentreerd op de weg en als je valt tijdens de achtervolging heb je ook haast geen kans van slagen meer. Als je hem even hebt gevolgd dan zie je dat hij wat vrienden bij zich heeft, die volg je ook weer. Dan kom je in een bos en stappen ze van de motors af en proberen je koud te maken. Het enige wat jij hoeft te doen is alle Bikers vol lood te schieten en dan is de missie gehaald. :Y

(...) Deze functie is voor het eerst uitgevoerd in GTA SA, maar daarvoor

moet je bij dat spel óf een cheat toepassen, óf in een Multiplayer spel

zitten. (...)

Je kunt bij Sa ook gewoon zonder Cheats een Drive-By doen. Gewoon L2/R2 (Ps2) doen en dan kan je het ook. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ook een aantal maal over gedaan, omdat ik te lang twijfelde die trut wel of niet te killen.

De derde keer lukte het.

Bij mij werkte het vooral om hem eerst een tijdje te volgen (met een motor, die klaarstaat) totdat hij op de snelweg is. Toen ben ik achter hem gaan rijden en heb em verrot geschoten. Vanachter schieten vind ik makkelijker dan van de zijkant. Hij zal snel van zijn motor vallen en daarna kun je hem definitief mollen.

Zo heb ik het gedaan. :tu:

Succes!

Bewerkt: door ThomasDiaz
Link to comment
Delen op andere websites

Je kunt bij Sa ook gewoon zonder Cheats een Drive-By doen. Gewoon L2/R2 (Ps2) doen en dan kan je het ook. :)

ja maar dat is klote want dan kan je niet voor je kijken :duh:

Bewerkt: door GTAIVMASTAH
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...
Misschien iemand nog andere ideeën? Ik heb het nou al 10x geprobeerd ofzo, de ene keer wordt je door een taxi van je motor geknald, de andere keer is ie voordat je de motor hebt al ontsnapt :-(

Ik weet niet of het veel extra tijd kost als je besluit Cherise te doden. Kost dit wel extra tijd, doe dit dan maar gewoon niet. Dit is meer een missie waar je controle over de NRG moet kunnen hebben en toch enigszins geluk moet hebben dat je niet door een auto geschept wordt. Spring in ieder geval meteen op de motor als je weer controle over Niko hebt en aarzel niet te lang over een helm, dat kost ook weer extra tijd. Volg Jayvon en schiet of zijn banden lek, of richt op de bestuurder (Jayvon) zijn hoofd of rug. Hem van de weg rammen zou ik niet eens proberen aangezien hij niet alleen te snel is, maar je ook geen bezit hebt over een auto. Gewoon volgen en wanneer je de kans hebt schieten. Doe dit niet als je net de hoek om moet maar meer als je weet dat je lang rechtdoor moet rijden en/of er weinig auto's in de desbetreffende straat aan het rijden zijn.

Ik garandeer je, als je eenmaal zijn band(en) hebt neergeknald zal de missie een stuk makkelijker gaan. Verder is het handig om eerst goed te leren hoe je met de NRG overweg moet. Velen vinden het een lastige motor en dit kan toch wel een lange en moeilijke achtervolging worden in de loop van tijd. Daarnaast is het vooral voor een beginner erg handig om het spel af en toe op pauze te zetten. Kijk even rustig hoe ver Jayvon van je af rijd, tussen welke straten je moet en je kan ook nog inschatten wanneer je een bocht moet nemen. Voor een verdere beschrijving van de missie kun je eventueel hier kijken.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat je het zult moeten doen met de motor die er staat, als je voor de achtervolging Cherise wilt doden of een auto pakken ben je gegarandeerd te laat en zal Jayvon ontsnappen dus ik zou Cherise laten leven en gewoon de motor pakken die er speciaal voor de achtervolging staat. Ik zou ook geen Drive-By gaan doen want dan ben je minder geconcentreerd op de weg en als je valt tijdens de achtervolging heb je ook haast geen kans van slagen meer. Als je hem even hebt gevolgd dan zie je dat hij wat vrienden bij zich heeft, die volg je ook weer. Dan kom je in een bos en stappen ze van de motors af en proberen je koud te maken. Het enige wat jij hoeft te doen is alle Bikers vol lood te schieten en dan is de missie gehaald. :Y
(...) Deze functie is voor het eerst uitgevoerd in GTA SA, maar daarvoor

moet je bij dat spel óf een cheat toepassen, óf in een Multiplayer spel

zitten. (...)

Je kunt bij Sa ook gewoon zonder Cheats een Drive-By doen. Gewoon L2/R2 (Ps2) doen en dan kan je het ook. :)

post-100730-1222369999.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat je het zult moeten doen met de motor die er staat, als je voor de achtervolging Cherise wilt doden of een auto pakken ben je gegarandeerd te laat en zal Jayvon ontsnappen dus ik zou Cherise laten leven en gewoon de motor pakken die er speciaal voor de achtervolging staat. Ik zou ook geen Drive-By gaan doen want dan ben je minder geconcentreerd op de weg en als je valt tijdens de achtervolging heb je ook haast geen kans van slagen meer. Als je hem even hebt gevolgd dan zie je dat hij wat vrienden bij zich heeft, die volg je ook weer. Dan kom je in een bos en stappen ze van de motors af en proberen je koud te maken. Het enige wat jij hoeft te doen is alle Bikers vol lood te schieten en dan is de missie gehaald. :Y
(...) Deze functie is voor het eerst uitgevoerd in GTA SA, maar daarvoor

moet je bij dat spel óf een cheat toepassen, óf in een Multiplayer spel

zitten. (...)

Je kunt bij Sa ook gewoon zonder Cheats een Drive-By doen. Gewoon L2/R2 (Ps2) doen en dan kan je het ook. :)

Drive-by shooting kon al vanaf GTA III :puh:

maar als het echt niet lukt zou je nog je savegame up kunnen loaden (PS3 only)

Link to comment
Delen op andere websites

Als ik iemand moet achtervolgen pak ik altijd een redelijk snelle auto maar die het lang volhoud. Een politie auto bijvoorbeeld.

Neem veel wapens mee en richt op de banden, als je denkt dat ze plat zijn richt op het achterhoofd van de bestuurder.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Na het posten heb ik het nog een keer geprobeerd en in één keer gefixt. Ik crashte zo hard tegen een auto dat die auto tegen de motor van die gast knalde dat hij er ook onder uit ging. Toen een paar schoten en dood was ie.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...