Hackman Geplaatst: 3 juli 2008 Rapport Geplaatst: 3 juli 2008 (bewerkt) Ik wil dit even tegen iedereen zeggen die mij op MSN heeft. Ik zat achter MSN en GTAForum en toen opeens werden er allemaal schermen geopend en kwam er bij iedereen een berichtje van mij dat ik helemaal niet heb getypt. Ik begrijp dat jullie daarom erg boos zijn en ik snap ook niet hoe het kon gebeuren maar wie weet hoe ik dit weer kwijtraak? Ik heb alles van MSN van de computer gegooid maar ik weet niet wat ik zoal moet doen om dat berichtje kwijt te raken dus willen jullie me helpen? Nogmaals sorry! Zolang niet zeker is wat er aan de hand is blijf ik van MSN af. Ik ben ook van plan om morgen mijn computer op virussen te scannen. Bewerkt: 3 juli 2008 door hackman Reageren
Visser23 Geplaatst: 3 juli 2008 Rapport Geplaatst: 3 juli 2008 Direct virusscan eroverheen gooien. Wat jij hebt, en dat ik heb gemerkt is een virus. Dat virus krijg je door een bepaald script te downloaden. Verwijder alle script en verwijder heel msn. Installeer het opnieuw en meld je eens aan via www.hotmail.com. Niet via de gewone. Verwijder mailtjes die je niet vertrouwt. En probeer dan nog eens aan te melden via MSN zelf. Als je die tekst ziet, gelijk afsluiten. Wat ook handig is, is dat je CCleaner even download. Deze verwijderd alle cookies en browsergeschiedenissen zodat je virusscan dat niet hoeft te controleren. Want dat kost alleen maar tijd. Virusscan om aan te raden: AVG Free Edition. Reageren
Thundercover Geplaatst: 3 juli 2008 Rapport Geplaatst: 3 juli 2008 Ik heb hem ook gehad en dit soort virussen komen regelmatig voor op MSN. Meestal gaat het om een link met de tekst Ben jij dit? of iets dat daar op lijkt. Wees daarvoor altijd waakzaam en vraag aan de verstuurder of diegene dat zelf heeft getypt. Open de link vooral niet, want dan wordt jouw MSN ook besmet. Overigens was dit een link met .exe op het eind, sowieso heel onbetrouwbaar. MSN compleet verwijderen en scannen is in de meeste gevallen inderdaad de oplossing. Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 3 juli 2008 Rapport Geplaatst: 3 juli 2008 Ik heb ietsdergelijks ook gehad. Dan in iets andere opstelling. Maar het komt allemaal op hetzelfde neer. Mijn pc was er bijna kapot van gegaan. Alle programma's deden het niet meer. MSN werdt overgenome door Rivalo (wat dat ook moge zijn) en zelfs het gehele besturingsprogramma werd overgenomen door een (door wikipedia) 'failliet' verklaard bedrijf. Al met al was dit binnen enkele maanden weer weg. Dus wanneer je eendergelijk bericht krijgt. Niet op klikken. Je weet zelf heel goed of- en waar je foto's van jezelf plaatst. Virusscanners vinden het niet. Het gaat vanzelf weer weg, althans dat was bij mij zo. Reageren
FerryN Geplaatst: 3 juli 2008 Rapport Geplaatst: 3 juli 2008 Ik had een .Zip bestand, toen ik dat opende kreeg ik ook een virus die zelf dat virus verstuurde. Ik heb Spyware en Virusscanner laten lopen, en toenw as het weg. Dus doe dit even, en dan heb je kans dat het weg is. Veel suc6. Reageren
ikt Geplaatst: 4 juli 2008 Rapport Geplaatst: 4 juli 2008 Voor de mensen die het kunnen permitteren: Ga gewoon gevaarlijke dingen in een goed beveiligde VM doen. Dan kan er geen reet met je computer gebeuren, je zet gewoon een eerder gemaakte backup terug in enkele seconden. innotek Virtualbox ftw! Reageren
Hackman Geplaatst: 4 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 4 juli 2008 Iedereen bedankt. Ik heb nu zo'n beetje alles van MSN verwijderd maar ik ga toch weer even kijken of nu alles weg is. Daarna ga ik met een virusscanner er over heen en hoop ik dat het voorbij is. Maar even een vraagje, op die andere computer gebeurde het dus kan ik op deze computer wel gewoon MSN'en zonder dat het gebeurd? Dan kan ik anderen namelijk waarschuwen. Reageren
Hackman Geplaatst: 4 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 4 juli 2008 (bewerkt) Sorry voor de dubbelpost maar ik heb net een scan er over gegooid en alle Cookies verwijderd (er waren geen virussen) maar ik ben nu bezig om alles wat met MSN te maken heeft er van af te gooien alleen steeds als ik "MSN Gaming Zone" wil verwijderen dan wil dat niet. Dan doe ik dubbelklik, dan zie ik een map staan met de naam "Windows" en als ik die wil verwijderen lukt dat ook niet. Dan ga ik in die map kijken en daar zie ik allemaal bestanden. Ik selecteer ze allemaal en verwijder ze (wat met die wel wou). Dan ga ik weer terug om "MSN Gaming Zone" te verwijderen en dan wil het weer niet. Ik dus weer in de map kijken, "MSN Gaming Zone"-->"Windows" en dan staan alle bestanden er weer. Ik dus verwijderen en dan blijven er 2 bestanden over, ik die dus verwijderen en dan komen ze weer allemaal terug weet iemand hoe ik die *** troep weg krijg? >>> Door Thundercover: Schelden is niet nodig.<<< Sorry, maar ik kan er gewoon niet tegen dat die rommel er nog steeds niet vanaf is. Bewerkt: 4 juli 2008 door hackman Reageren
GTA Monster Geplaatst: 5 juli 2008 Rapport Geplaatst: 5 juli 2008 Sorry voor de dubbelpost maar ik heb net een scan er over gegooid en alle Cookies verwijderd (er waren geen virussen) maar ik ben nu bezig om alles wat met MSN te maken heeft er van af te gooien alleen steeds als ik "MSN Gaming Zone" wil verwijderen dan wil dat niet. Dan doe ik dubbelklik, dan zie ik een map staan met de naam "Windows" en als ik die wil verwijderen lukt dat ook niet. Dan ga ik in die map kijken en daar zie ik allemaal bestanden. Ik selecteer ze allemaal en verwijder ze (wat met die wel wou). Dan ga ik weer terug om "MSN Gaming Zone" te verwijderen en dan wil het weer niet. Ik dus weer in de map kijken, "MSN Gaming Zone"-->"Windows" en dan staan alle bestanden er weer. Ik dus verwijderen en dan blijven er 2 bestanden over, ik die dus verwijderen en dan komen ze weer allemaal terug weet iemand hoe ik die *** troep weg krijg?>>> Door Thundercover: Schelden is niet nodig.<<< Sorry, maar ik kan er gewoon niet tegen dat die rommel er nog steeds niet vanaf is. Gebruik KillBox. Die kan alles verwijderen. Zelfs de system32-map wanneer het systeem aanstaat. Maar dat moet je nietb doen. lolz Reageren
::: Tha Hawk ::: Geplaatst: 5 juli 2008 Rapport Geplaatst: 5 juli 2008 Ik had laatst ook last van dat OMG jij naakt? virus,, heel makkelijk afgekomen door deze geweldige site: http://www.makiek.nl/index.php Hoogst waarschijnlijk staatn die van vele anderen hier ook wel tussen Reageren
Hackman Geplaatst: 5 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 5 juli 2008 Ik heb gisteren weer geprobeerd om weer op MSN te komen alleen weer kwam het dus ik denk dat het wel degelijk in die map ligt. Als ik weer op de andere computer ga zal ik wel wat proberen en wanneer het lukt zal ik dat natuurlijk meteen laten weten! Reageren
Fiegel5 Geplaatst: 5 juli 2008 Rapport Geplaatst: 5 juli 2008 Ik heb laatst ook last gehad van zoiets. xxx Dat ineens alle schermen open gaan, of dat iemand ineens iedereen in je lijst blockt. Dat heb ik ook gehad. Ik moest heel simpel een mapje verwijderen en iets bij MSNscripts doen. Daarna heb ik Viruscannen gedraaid en wat andere schit wat op Mn pc stond. Daarna heb ik er geen last meer van gehad, alleen je moet diegene vinden die het je verstuurt heeft. Die zal dan weten hoe je het moet verwijderen…. >>> Door Thundercover: We gaan geen anderen beschuldigen, dat wil je zelf ook niet. <<< Reageren
Timske Geplaatst: 9 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2008 (bewerkt) Ik had zoiets ook, toen stuurde ik om het kwartier een sekssite naar iedereen Ben toen een paar dagen op E-Buddy geweest en toen was het weg.. En mijn neef had dit eerst ook, hij kreeg het toen die zijn virusscanner weggooide Ow bump Bewerkt: 9 augustus 2008 door Timske Reageren
Thabit Geplaatst: 9 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2008 (bewerkt) Misschien is het handig om deze post ff door te lezen. Succes met het verwijderen van het virus . Oeps :O Had niet op de datum van de post van Fiegel gekeken excusez moi. Bewerkt: 9 augustus 2008 door Thabit Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.