Puma Geplaatst: 3 juli 2008 Rapport Geplaatst: 3 juli 2008 (bewerkt) Stupid Pickups ---------------------------------- Stupid Fish Vervangt: Oyster Status: Gaar Special: Zwemt in cirkels ingame, daarom is'ie ook stupid. ---------------------------------- Hello Kitty Armour Vervangt: Armour Status: Halfgaar Special: Hello Kitty pwnz. ---------------------------------- Deadly Food Vervangt: Health Status: Gaar Special: Lakkah maar vet ---------------------------------- w33dpedia.com Vervangt: Info Status: Gaar Special: D'r zit een gat in ---------------------------------- RubberDucks Vervangt: Horse Shoe Status: Gaar Special: Ze kunnen achteruitwaarts zwemmen ---------------------------------- Nog geen downloads, leef je uit op de screens ! Bewerkt: 5 juli 2008 door Puma Reageren
Galiorix Geplaatst: 3 juli 2008 Rapport Geplaatst: 3 juli 2008 Masterlijk Puma Echt geweldig! Is de body armor van je eigen design of gewoon die van SA met een andere texture en mapping? Reageren
Timske Geplaatst: 3 juli 2008 Rapport Geplaatst: 3 juli 2008 Galiorix, ik denk dat dat de body armour van GTA is met een andere texture Puma, ik vind die vis kei grappig en leuk gemaakt En jammer dat je die Hello Kitty armour niet over je kleren kan dragen Want die is kei vet Reageren
ikt Geplaatst: 4 juli 2008 Rapport Geplaatst: 4 juli 2008 Hilarisch _O- GTA San AnPuma! Ik vraag me af wat er gebeurt als Puma een heel jaar niets te doen had en eeen computer met GTA SA en tools bij zich had :') Reageren
Puma Geplaatst: 4 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 4 juli 2008 Euh, vijf TC's, driehonderdzevenentachtig nieuwe voertuigen, zes playerskins ennuh.. ---------------------------------- Deadly Food Vervangt: Health Status: Gaar Special: Lakkah maar vet ---------------------------------- Reageren
Siriouz Geplaatst: 4 juli 2008 Rapport Geplaatst: 4 juli 2008 whaha hoe verzint hij het toch?!?! anyway... komt me bekend voor die pizza. zal t die ene zijn die ik morgen moet bezorgen? Reageren
Mythbuster Geplaatst: 4 juli 2008 Rapport Geplaatst: 4 juli 2008 (bewerkt) En Puma does it again.. xD Het ziet er allemaal weer verschrikkelijk goed, alleen, ik weet niet of het mogelijk is, maar op sommige dingen zou je specular highlight moeten gebruiken denk ik: b.v. die vis, het colablikje en misschien het ijs zelf van het ijshoorntje. Je donut ziet er een beetje.. te veel uit als een standaard torus(of hoe Sketchup die ook noemt?). Je cheeseburger ziet er ook ietwat "nep" uit. Maar dat brengt me bij misschien een idee voor je. Waarschijnlijk ken je met je droge humor de site icanhascheezburger.com wel, zo niet: ik denk dat je daar wel inspiratie kan vinden voor een projectje (vooral iets met "ceiling cat" en "basement cat" bijvoorbeeld xD). Op die site staan plaatjes van dieren(meestal katten) met allemaal een bijschrift die het zo mogelijk nog grappiger maakt . (b.v. een kat die zo onder een boom ligt met z'n poten alsof hij nog steeds op de tak van de boom ligt dat het lijkt alsof hij eraf is gevallen, met bijschrift "monorail catz.... haz derailed" enz.) Ik denk dat je er vast wel iets grappigs mee kan verzinnen voor een mod @Puma: Hmm, klote, maar ik dacht al ooit gehoord te hebben dat dat op gebouwen ook niet werkt.. dusja.. xD @Dutchy hieronder: Ja ik weet dat een donut er zo uit ziet, maar het lijkt alsof er geen detail in diepte is zeg maar, b.v. bij die korreltjes kan je het een beetje hobbelig maken alsof die korreltjes in 3d zijn enz. Bewerkt: 5 juli 2008 door Mythbuster Reageren
Puma Geplaatst: 4 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 4 juli 2008 Dat heb ik gedaan (die specular highlight) alleen werkt dat op een of andere manier niet.. Die site zal ik zeker onthouden ! Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 4 juli 2008 Rapport Geplaatst: 4 juli 2008 Je donut ziet er een beetje.. te veel uit als een standaard torus(of hoe Sketchup die ook noemt?). Je cheeseburger ziet er ook ietwat "nep" uit. Zo ziet een donut er nou eenmaal uit, Myth. En ik vind die cheeseburger er juist wel mooi uitzien... Fantastisch Puma, je hebt me voor de zoveelste keer weten te verbazen met wat je maakt. Reageren
Puma Geplaatst: 4 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 4 juli 2008 (bewerkt) Je wil niet weten wat ik in m'n hoofd heb voor dat info-icoon.. w33dpedia.com, anyone? Edit: Zoo, even in elkaar geflanst (op de een of andere manier werkt die specular highlight niet): Edit: Rubber eendje RubberDucks Vervangt: Horse Shoe Status: Gaar Special: Ze kunnen achteruitwaarts zwemmen Bewerkt: 5 juli 2008 door Puma Reageren
Jarno Geplaatst: 5 juli 2008 Rapport Geplaatst: 5 juli 2008 Hoe kom je er toch op . Je blijft me verbazen Puma . Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 5 juli 2008 Rapport Geplaatst: 5 juli 2008 Jij moet gaan solliciteren bij rockstargames voor modder. Jij barst van de ideën Maar ik vind die van weetpedia niet zo geweldig. Je kan beter weetpedia op het puzelblokje neerzetten dan het erboven te plaatsen. Dan is het namelijk mooier denk ik. Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 5 juli 2008 Rapport Geplaatst: 5 juli 2008 Ik snap niet waarom hij niet bij zijn postcount rang 'Master-Modder' of 'Rockstar-Modder' heeft staan. Reageren
Puma Geplaatst: 5 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 5 juli 2008 (bewerkt) Geweldig, al dat positieve commentaar Nu iets van mij naar jullie, de release! DOWNLOAD Enjoy, er is een voertuigmod op komst.. Bewerkt: 5 juli 2008 door Puma Reageren
Timske Geplaatst: 5 juli 2008 Rapport Geplaatst: 5 juli 2008 Welke mod komt er nu weer aan :O:P Alles ziet er tip top uit Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.