FerryN Geplaatst: 5 juli 2008 Rapport Geplaatst: 5 juli 2008 (bewerkt) WOOT! BADEENDJE!!!! Binnenkort maar eens SA weer eens installeren. Later, >>> Door DaBeast: Overbodige O's en !'s weg gehaalt .<<< En ik was zo opgewonden erover Bewerkt: 6 juli 2008 door FerryN Reageren
Flashingdemon666 Geplaatst: 6 juli 2008 Rapport Geplaatst: 6 juli 2008 (bewerkt) Ik vind die vis echt geweldig! Visje! Bewerkt: 6 juli 2008 door warrock_123_321 Reageren
joopykoopy Geplaatst: 22 juli 2008 Rapport Geplaatst: 22 juli 2008 hoe bedenk je het xD ik denk dat als hij ff 5 min denkt dat hij weer een mod bedacht heeft en dat wij dan maar een paar dagen hoeven te wachten, ik zal hem verder niet downen (ik gebruik nooit kleine mods dat is veel te veel werk) maar je bent echt toppie je zou alles eens bij elkaar moeten gooien en dan als 1 grote mod nog eens releasen (dan download ik hem als er een installer bij is) hij is echt toppie Reageren
Pmixer Geplaatst: 14 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2008 Goed Gelukt 7.5 Sorry voor zo'n laag cijver maar ik vand het gta verpesten Sorry Mijn Mening.. MAAR VOOR DE REST goed gelukt Pmixer Reageren
Timske Geplaatst: 14 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2008 Goed Gelukt 7.5 Sorry voor zo'n laag cijver maar ik vand het gta verpesten Sorry Mijn Mening.. MAAR VOOR DE REST goed gelukt Pmixer Graag niet bumpen.. Reageren
White Gold Geplaatst: 14 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2008 Goed Gelukt 7.5 Sorry voor zo'n laag cijver maar ik vand het gta verpesten Sorry Mijn Mening.. MAAR VOOR DE REST goed gelukt Pmixer Graag niet bumpen.. Wat is er nu mooier dan dat er een maand na dato nog aandacht is voor je modificatie en dat mensen er nog steeds op willen reageren. Waarom zou een bump dan niet kunnen? Als ik een modificatie ergens zie staan, waar al een jaar niet is in gepost en ik ben er zo van onder de indruk, dan bump ik dat topic gewoon. De maker, Puma in dit geval, kan dat in ieder geval erg waarderen. Een reactie als "Graag niet bumpen.." slaat dan ook helemaal nergens op, hiermee verpest je de sfeer onder de modders en op dit forum. Ook is er zo'n regeltje dat moderator gedrag niet is toegestaan en daar lijkt zo'n niet beargumenteerde post dan ook echt op. Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 14 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2008 ik geef deze mod een 10/10 voor originaliteit maar ik ga hem niet downloaden omdat ik er toch nix aan heb met mijn 100% savegame maar KUTGW Reageren
Timske Geplaatst: 14 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2008 Ik vind ze ook wel leuk Mechien een skelet, als je die pakt ga je dood Ownee dan moet je kunnen scripten he Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 14 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2008 Ik vind ze ook wel leuk Mechien een skelet, als je die pakt ga je dood Ownee dan moet je kunnen scripten he Misschien kan hij dat aan BC7 vragen en dan maakt Puma de Textures en BC7 het script alleen ik neem aan dat het lang gaat duren maar het lijkt me wel grappig als je een Die Pick-up hebt of als je loopt en je word beschoten. een pick-up dat iedereen die je beschiet bij je gang zit Reageren
Timske Geplaatst: 14 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2008 Je kan de Wanted Ster vervangen, die je op straat op kan plukken Mechien kun je daar een zonnetje van maken Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 14 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2008 Je kan de Wanted Ster vervangen, die je op straat op kan plukken Mechien kun je daar een zonnetje van maken opf natuurlijk een: Poster met: NO MORE WANTED KILL THEM ALL Reageren
Basssss Geplaatst: 14 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2008 Je kan de Wanted Ster vervangen, die je op straat op kan plukken Mechien kun je daar een zonnetje van maken Ik dacht eerder aan donuts, handig om de politie mee om te kopen. Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 14 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2008 Je kan de Wanted Ster vervangen, die je op straat op kan plukken Mechien kun je daar een zonnetje van maken Ik dacht eerder aan donuts, handig om de politie mee om te kopen. of een koffer met geld of een mooi pistool kun je ze ook mee omkopen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.