Jump to content

cheaters online


HoutwormNL

Recommended Posts

ik deed net team deathmatch en er zaten 3 gasjes in 1 groep en ik kon ze alle 3 niet neerschieten de rest van de groepen wel

zo is het gegaan

ik had een ak stond achter een muur schiet op hem heb er meer dan 200 kogels ingeschoten hij komt gewoon rustig op mij aflopen zet een pistol op mijn kop en schiet ik dood de rest kan ik wel afmaken maar hem niet

dus mijn vraag hebben jullie dit meegemaakt?

Link to comment
Delen op andere websites

ik deed net team deathmatch en er zaten 3 gasjes in 1 groep en ik kon ze alle 3 niet neerschieten de rest van de groepen wel

zo is het gegaan

ik had een ak stond achter een muur schiet op hem heb er meer dan 200 kogels ingeschoten hij komt gewoon rustig op mij aflopen zet een pistol op mijn kop en schiet ik dood de rest kan ik wel afmaken maar hem niet

dus mijn vraag hebben jullie dit meegemaakt?

Zou ook gewoon een on-line bug kunnen zijn. Zo speelde ik gisteren TDM op een server en daar spawnde het rode team overal en nergens. (Rode teamlid zit in een auto en komt op me afrijden, ik vuur mijn complete AK leeg dan ineens op het scherm dat hetzelfde rode teamlid ergenst anders op de kaart een paars teamlid afmaakt ???)

Het paarseteam spawnde ook overal en nergens.

Ze zweefde in een noodvaart over de weg.....

Andere server ingelogd en daar reed ik in een TDM met een auto achterop een speler die midden op de weg stond (voor de duidelijkheid reed ik hem dus aan in z'n rug) hierdoor vloog de speler weg... En heeft mij vermoord ???

Hij kan me niet neerschieten aangezien hij de andere kant op kijkt... En ik rij hem omver maar hij dood mij ????

Dus ik denk dat er gewoon iets mis was met de servers. Echter kan ik alleen maar een schatting geven aangezien ik er niet bij ben geweest... Het klinkt in ieder geval wel raar!!! :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

ik deed net team deathmatch en er zaten 3 gasjes in 1 groep en ik kon ze alle 3 niet neerschieten de rest van de groepen wel

zo is het gegaan

ik had een ak stond achter een muur schiet op hem heb er meer dan 200 kogels ingeschoten hij komt gewoon rustig op mij aflopen zet een pistol op mijn kop en schiet ik dood de rest kan ik wel afmaken maar hem niet

dus mijn vraag hebben jullie dit meegemaakt?

Zou ook gewoon een on-line bug kunnen zijn. Zo speelde ik gisteren TDM op een server en daar spawnde het rode team overal en nergens. (Rode teamlid zit in een auto en komt op me afrijden, ik vuur mijn complete AK leeg dan ineens op het scherm dat hetzelfde rode teamlid ergenst anders op de kaart een paars teamlid afmaakt ???)

Het paarseteam spawnde ook overal en nergens.

Ze zweefde in een noodvaart over de weg.....

Andere server ingelogd en daar reed ik in een TDM met een auto achterop een speler die midden op de weg stond (voor de duidelijkheid reed ik hem dus aan in z'n rug) hierdoor vloog de speler weg... En heeft mij vermoord ???

Hij kan me niet neerschieten aangezien hij de andere kant op kijkt... En ik rij hem omver maar hij dood mij ????

Dus ik denk dat er gewoon iets mis was met de servers. Echter kan ik alleen maar een schatting geven aangezien ik er niet bij ben geweest... Het klinkt in ieder geval wel raar!!! :duh:

Ik zag dat jullie allebei een playstation hebben zou het niet iets te maken hebben met die nieuwe update

Bewerkt: door delano08
Link to comment
Delen op andere websites

Playstation zeker? Het PS netwerk is (nog) niet echt goed beveiligd.

Sorry hoor, kijk maar naar CoD 4: totaal gehackt!

Aan die vrijheid van savegames uitwisselen etc. zit dus ook een slechte kant.

Bewerkt: door Dvt
Link to comment
Delen op andere websites

Ik zoe dat jullie allebei een playstation hebben zou het niet iets te maken met die nieuwe update?

Ik heb geen idee of het met de nieuwe update te maken heeft maar dan zijn de problemen hiervan gewoon willekeurig.

Want gisteravond op een andere server heb ik wel gewoon kunnen spelen dus ik vraag me af of het hiermee te maken heeft.

Tevens had het probleem met 2.40 met onderstaande temaken en niet met de multiplayer.

Door een aantal PS3 gebruikers werd gerapporteerd dat de XMB (XrossMediaBar) niet meer wordt getoond na het

updaten van het PS3 systeemsoftware versie 2.40.

Playstation zeker? Het PS netwerk is (nog) niet echt goed beveiligd.

Sorry hoor, kijk maar naar CoD 4: totaal gehackt!

Aan die vrijheid van savegames uitwisselen etc. zit dus ook een slechte kant.

Tja of er gehackt is weet ik niet. in principe zou je niet kunnen cheaten in MP maar hacken.. Tja dat zou misschien kunnen.... Maar ik verwacht idd dat ze eerder zouden hacken bij een game als CoD4 als GTA IV....

Tuurlijk het is mogelijk maar hoeft niet per definitie zo te zijn omdat een game als CoD4 gehackt is.

Link to comment
Delen op andere websites

Als dit vaker gebeurd met dezelfde persoon zou ik gewoon niet meer met diegene spelen. Als je gaat Cheaten/Hacken snap ik de lol eigenlijks ook niet meer van het hele multiplayer, dat is dan toch geen uitdaging meer als anderen geen kans maken tegen jou. Gewoon niet meer met diegene spelen en spelen met mensen die dit niet doen en wel leuk willen spelen. Het kan trouwens ook een Bug/Glitch zijn dus ga wel kijken of dit zich vaker voordoet bij die persoon! Hier moet je topic maken van multiplayer, niet hier. Maar ik denk dat er wel een mod komt die dit topic verplaatst. ;)

@hieronder: Ik heb niet eens PSN. :puh:

Bewerkt: door hackman
Link to comment
Delen op andere websites

Als dit vaker gebeurd met dezelfde persoon zou ik gewoon niet meer met diegene spelen. Als je gaat Cheaten/Hacken snap ik de lol eigenlijks ook niet meer van het hele multiplayer, dat is dan toch geen uitdaging meer als anderen geen kans maken tegen jou. Gewoon niet meer met diegene spelen en spelen met mensen die dit niet doen en wel leuk willen spelen. Het kan trouwens ook een Bug/Glitch zijn dus ga wel kijken of dit zich vaker voordoet bij die persoon! Hier moet je topic maken van multiplayer, niet hier. Maar ik denk dat er wel een mod komt die dit topic verplaatst. ;)

Weet je, vriend.

Ik vind 't best grappig dat uitgerekend jij,

Hackman hier een reactie post :puh:

Ik wil hier niets mee zeggen ofzo, maar 't

is gewoon best wel lol :$

Link to comment
Delen op andere websites

Playstation zeker? Het PS netwerk is (nog) niet echt goed beveiligd.

Sorry hoor, kijk maar naar CoD 4: totaal gehackt!

Aan die vrijheid van savegames uitwisselen etc. zit dus ook een slechte kant.

alsof de XBox dat wel is?

GTA IV was al iets van 2 weken van tevoren al illegaal verhandelt op het internet!

On Topic:

het kan ook iets te maken hebben met de internet verbinding van een van jullie 2 spelers...

Link to comment
Delen op andere websites

Is gewoon LAG inderdaad.. (eventeel de download in huis uit doen)

Als het dan nog is na een paar seconden dan kan je beter een andere server zoeken voortan :tu:

Idd, ik had dat ook een keer, ik schoot op een ventje, maar bleef gewoon leven, en opeens waren ze aan de andere kant van de map.

Denk dat het LAG is.

Link to comment
Delen op andere websites

het was zeker geen lag als ze op je af komen lopen je schiet er 200 kogels in en hij staat een halve meter van je af dan pakt hij heel rustig zijn wapen zet hem op mijn kop en wacht 10 seconden en schiet bam ik dood

dat is geen lag zijn gewoon hacks heb ff gezocht naar die dingen en ze bestaan weldegelijk ik heb de site doorgestuurd naar sony en rockstar en ze zien maar wat ze ermee doen

ik plaats de bron niet vanwege mensen die dan gaan hacken

niet dat ik jullie niet vertrouw maar iedereen kan op het forum komen

en nog 1 ding emulatie is uit voor de ps3 ze hebben een super nintendo en een genesis

Link to comment
Delen op andere websites

Playstation zeker? Het PS netwerk is (nog) niet echt goed beveiligd.

Sorry hoor, kijk maar naar CoD 4: totaal gehackt!

Aan die vrijheid van savegames uitwisselen etc. zit dus ook een slechte kant.

alsof de XBox dat wel is?

GTA IV was al iets van 2 weken van tevoren al illegaal verhandelt op het internet!

On Topic:

het kan ook iets te maken hebben met de internet verbinding van een van jullie 2 spelers...

Daar heb ik het toch niet over... :duh:

Ik heb het over de beveiliging van het netwerk, niet van het spel. Het is het eerste jaar voor Sony en dat kun je soms wel zien. Maar ze hebben wel gepresteerd om een heel netwerk op te zetten.. Daar niet van.

Maar nogmaals: de vrijheid om savegames uit te kunnen uitwisselen is wel handig, maar er zit een minpunt aan.

Bewerkt: door Dvt
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...