hey dude Geplaatst: 6 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 maart 2005 wat doen julllie als je de misie's hebt uitgespeeld ik verveel me dan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Spacecraft Geplaatst: 6 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 maart 2005 Hier waren al topics over Maargoed, wat dacht je van 100 % gaan halen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
hey dude Geplaatst: 6 maart 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 6 maart 2005 sorry ik wow het in general zetten maar... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tmzom Geplaatst: 6 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 maart 2005 Het heeft toch met missie's te maken Je kan de Truck missies doen, Je kan de paramedic missies doen, Je kan de verborgen dingen zoeken, Etc, etc Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mathiz Geplaatst: 6 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 maart 2005 en lol trappen mensen over hoop schieten heel veel politie achter je aan krijgen en kijken hoe lang je het vol houd da kan ook nog :ph34r: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jojogta3 Geplaatst: 7 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 maart 2005 ik speel ook vaak burgertje of politie agent met pakje van barbara Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tmzom Geplaatst: 7 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 maart 2005 en lol trappen mensen over hoop schieten heel veel politie achter je aan krijgen en kijken hoe lang je het vol houd da kan ook nog :ph34r: Jaah das een goeie tip Lekker Killen en Chillen... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mark B. Geplaatst: 7 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 maart 2005 of natuurlijk auto's tunen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Darts Geplaatst: 7 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 maart 2005 ik speel ook vaak burgertje of politie agent met pakje van barbara Wel raaqr dat je met een politiepak zelfs in het bureau geen wapen mag dragen of in politiegarages mag. oke niet in legerbasis kan ik nog mee leven , maar dit is wel raar. PS": Ze zouden ook een legervriendin moeten maken waardoor je een legerpak krijgt en waardoor je in het legerkamp mag. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta boy Geplaatst: 7 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 maart 2005 ja dat lijkt me wel chil maar wat krijg je eigelijk van de katie die op de golfbaan staat te trainen zij rijt die witten lijken bak Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Darts Geplaatst: 7 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 maart 2005 Medical uniform en je houdt je wapens als je wasted ben als je gewoon 1 keer met haar date.(medical suite = 100% dating bij Katie nodig) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.