hommelkip Geplaatst: 4 juli 2008 Rapport Geplaatst: 4 juli 2008 Na ik de 100% save game versie 1 van deze site had gedownload, heb ik dat geopend met winzip. daar stond een bestand in : GTASAsf1.b dat is hetzelfde bestand als in San Andreas user files staat dus heb ik hem daar geplakt en vervangen. Als ik nu gta opstart staat er bij load game de missie: En of the lines. dat is de laaste missie. Als hij dan gaat laden valt hij uit op het laaste moment dan krijg je dat : niet verzenden foutmelding ofzo pls help muuuuhhh Reageren
PiekeTheCat Geplaatst: 4 juli 2008 Rapport Geplaatst: 4 juli 2008 (bewerkt) Je hebt toch V1 van Sa hoop ik? Kijk eens in het menu van SA onderaan: Staat er V2.00 heb je V2 Staat er V1.01 dan heb je V1.01 Staat er niks heb je gewoon V1. Als we dat weten kunnen we je verder helpen! Grtz PiekeTheCat @Hieronder: Bedankt voor de verbetering! Bewerkt: 4 juli 2008 door PiekeTheCat Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 4 juli 2008 Rapport Geplaatst: 4 juli 2008 Weet je zelf ook zeker dat je Versie 1 hebt? Dat kun je zien door SA op te starten en dan rechts onderin te kijken. Als daar niks staat, heb je versie 1, staat er V2.00, heb je versie 2. Dat kun je simpel op lossen door deze patcher te downloaden en SA te patchen. Snap je niet niet hoe je moet Patchen? Hier is een handleiding Veel succes! Reageren
hommelkip Geplaatst: 4 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 4 juli 2008 Je hebt toch V1 van Sa hoop ik?Kijk eens in het menu van SA onderaan: Staat er V2.00 heb je V2 Staat er V1.01 dan heb je V1.01 Staat er niks heb je gewoon V1. Als we dat weten kunnen we je verder helpen! Grtz PiekeTheCat ik heb zeker weten versie 1 ik had versie 2, maar gedowngrade naar versie 1 en er staat ook niks over een versie als ik hem opstart Reageren
.Timothy Geplaatst: 4 juli 2008 Rapport Geplaatst: 4 juli 2008 (bewerkt) Fout... Savegames gaan op een andere manier, laat staan dat de patcher daar überhaupt wat mee te maken heeft. Daarnaast, als je de topicstarter aanraadt zijn versie te veranderen, kan hij z'n anderen niet meer spelen Goede methode is naar je GTA San Andreas-map gaan, vervolgens 'data' » 'script' te openen en daarna naar de grootte van het bestand 'script.img' te kijken: Grootte Versie 568 kB V1 562 kB V2 Uit de gevolgen (je foutmelding) maak ik al op dat je een V1 savegame met een V2 spel probeert te laden, andersom zou het een nieuw spel geven. Gewoon een V2 100% savegame downloaden: klik. @ hieronder: Bewerkt: 4 juli 2008 door VWO-er Reageren
hommelkip Geplaatst: 4 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 4 juli 2008 Fout... Savegames gaan op een andere manier, laat staan dat de patcher daar überhaupt wat mee te maken heeft. Daarnaast, als je de topicstarter aanraadt zijn versie te veranderen, kan hij z'n anderen niet meer spelen Goede methode is naar je GTA San Andreas-map gaan, vervolgens 'data' » 'script' te openen en daarna naar de grootte van het bestand 'script.img' te kijken: Grootte Versie 568 kB V1 562 kB V2 Uit de gevolgen (je foutmelding) maak ik al op dat je een V1 savegame met een V2 spel probeert te laden, andersom zou het een nieuw spel geven. Gewoon een V2 100% savegame downloaden: klik. JE BENT GEWELDIG het heeft gewerkt er stond dat ik 562kb had dat is v2, wel raar want ik had met die patch naar versie 1 gedaan om auto's te kunnen modden. maar hij doet het nu Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 4 juli 2008 Rapport Geplaatst: 4 juli 2008 Maar het is ook zo dat als je V2 'Downgrade' dat je niet V1 hebt. Want nu heb je ervoor gezorgd dat je in V2 kunt modden. Als je de n00bmode installeert heb je ook automatisch V1 (bij mij dan) alleen moet je wel savegames hebben met n00bmode. Hier te vinden: >>>KLIKKIE<<< En hier heb je V1 Saves >>>Savegames V1<<< En hier heb je V2 Saves >>>Savegames V2<<< Hier heb je misschien ook wat aan: >>>Saves beide Versies Spelen<<< Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 4 juli 2008 Rapport Geplaatst: 4 juli 2008 (bewerkt) En hier heb je V1 Saves >>>Savegames V1<<<En hier heb je V2 Saves >>>Savegames V2<<< Leuk dat je deze topics aankaart, maar daarin is het spel niet voor 100% uitgespeeld (en de topicstarter heeft het over een 100% savegame). Sterker nog, daarin is in totaal maar ongeveer 55% uitgespeeld. Alleen de storyline, de Zero missies, de Wang Car missies en de Heist missies. Bewerkt: 4 juli 2008 door _KoE_Mzungu Reageren
mireille123 Geplaatst: 5 juli 2008 Rapport Geplaatst: 5 juli 2008 als ik heb gedownload dan krijg ik steeds het begin van de game en helemaal niet dat hij 100 % is u itgespeeld Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 5 juli 2008 Rapport Geplaatst: 5 juli 2008 (bewerkt) als ik heb gedownload dan krijg ik steeds het begin van de game en helemaal niet dat hij 100 % is u itgespeeldDownload zowel een savegame voor versie 1 als voor versie 2, probeer ze allebei uit. Één van de twee zou het zeker moeten doen met jou versie. En voor al je andere vragen over gedownloadde savegames: PB de maker van die savegame. De maker kan je misschien meer vertellen over zijn/haar savegame. Bewerkt: 5 juli 2008 door _KoE_Mzungu Reageren
.Timothy Geplaatst: 5 juli 2008 Rapport Geplaatst: 5 juli 2008 als ik heb gedownload dan krijg ik steeds het begin van de game en helemaal niet dat hij 100 % is u itgespeeldDownload zowel een savegame voor versie 1 als voor versie 2, probeer ze allebei uit. Één van de twee zou het zeker moeten doen met jou versie. En voor al je andere vragen over gedownloadde savegames: PB de maker van die savegame. De maker kan je misschien meer vertellen over zijn/haar savegame. Ik denk dat je een V2 savegame met een V1 spel doet, gezien de gevolgen (een nieuw spel). Download dus een savegame van V1: Klik. Veel plezier ermee Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.