protection Geplaatst: 4 juli 2008 Rapport Geplaatst: 4 juli 2008 Eey allemaal ik heb een probleem met auto modding. Ik heb nu 2 auto's in me spel gezet. Maar asl ik een derde auto erbij wil doen geeft die een gta exe fout mar dat gebeurt aleen als ik in de auto wil gaan zitten ? Weet iemand of ik iets fout doe ? Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 4 juli 2008 Rapport Geplaatst: 4 juli 2008 (bewerkt) Dan heb je waarschijnlijk een foute mod of de mod verkeerde geinstaleerd. Verwijder hem en instaleer hem dan opnieuw volgens de readme. Als hij het dna nog neit doet kun je hem het beste verwijderen, want dan is het een foute mod. Bewerkt: 4 juli 2008 door ..::GhostRider::.. Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 4 juli 2008 Rapport Geplaatst: 4 juli 2008 Zit er bij de mod ook een kladblok bestand bij? Zoja, kijk er eens in. Misschien staat er een hele lange regel. Bijvoorbeeld: 000.888.222.345.987.001.445. Zo'n regel, als die erbij zit, moet je de ReadME goed doorlezen. Daar staat vaak in waar je die regel moet plaatsen. Veel succes! Reageren
protection Geplaatst: 4 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 4 juli 2008 (bewerkt) Kan het zijn als er in de readme uitgelegt is met IMG tool DAt het dan niet kan Met SAMI want dan weet ik het probleem waarschijnlijk ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ Ik heb net ff het een en ander uitegprobeerd... als ik een mod die het al dee unistall en daarna een mod die het niet dee instaleer doet die het wel Zou ik dan niet meer auto's kunnen dan twee ? Bewerkt: 4 juli 2008 door protection Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 4 juli 2008 Rapport Geplaatst: 4 juli 2008 Ik weet zeker dat je meer dan 2 auto's in je SA kunt hebben. Uninstall SA eens Helpt dat? Reageren
protection Geplaatst: 4 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 4 juli 2008 (bewerkt) Ik weet zeker dat je meer dan 2 auto's in je SA kunt hebben. Uninstall SA eens Helpt dat? Weet nit zal ik even doen ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Neej wekt niet en nu dat die audi het ook niet meer xD die andere twee wel :\ mischien heb ik wel verkeerde gewonload zoals ghostrider zei Heb jij misschien nog een auto die bij jou het wel dee en die je geinstaleerd hebt met SAMI? Bewerkt: 4 juli 2008 door protection Reageren
protection Geplaatst: 4 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 4 juli 2008 Eajh idereen ik ben er uit bedankt vor jullie help Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.