delano08 Geplaatst: 4 juli 2008 Rapport Geplaatst: 4 juli 2008 (bewerkt) wat is jou hoogste score met bowlen. het hoogste wat ik gehaald heb is 139 het gaat hierom een full game Bewerkt: 4 juli 2008 door delano08 Reageren
LangeDraak Geplaatst: 4 juli 2008 Rapport Geplaatst: 4 juli 2008 wat is jou hoogste score met bowlen.het hoogste wat ik gehaald heb is 139 Pfff daar ben ik ook maar net overheen. Ik heb twee pins meer omgegooid. Mijn hoogste score was 141. (Dit wel met een fullgame want ik ga er vanuit dat jou score geen half game was maar gewoon 10 beurten ) Reageren
rjravi1 Geplaatst: 4 juli 2008 Rapport Geplaatst: 4 juli 2008 wat is jou hoogste score met bowlen.het hoogste wat ik gehaald heb is 139 Pfff daar ben ik ook maar net overheen. Ik heb twee pins meer omgegooid. Mijn hoogste score was 141. (Dit wel met een fullgame want ik ga er vanuit dat jou score geen half game was maar gewoon 10 beurten ) ik heb een trukje dat je steed strikes kan maken 2 steppen naar links en dan goed gooien er was een film op youtube ervan Reageren
delano08 Geplaatst: 4 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 4 juli 2008 wat is jou hoogste score met bowlen.het hoogste wat ik gehaald heb is 139 Pfff daar ben ik ook maar net overheen. Ik heb twee pins meer omgegooid. Mijn hoogste score was 141. (Dit wel met een fullgame want ik ga er vanuit dat jou score geen half game was maar gewoon 10 beurten ) ja het gaat inderdaad om een full game Reageren
LangeDraak Geplaatst: 4 juli 2008 Rapport Geplaatst: 4 juli 2008 ik heb een trukje dat je steed strikes kan maken2 steppen naar links en dan[/font] goed gooien er was een film op youtube ervan[/font] Cool... Dat moet ik ook eens gaan proberen Reageren
freestyla Geplaatst: 4 juli 2008 Rapport Geplaatst: 4 juli 2008 ik heb een trukje dat je steed strikes kan maken2 steppen naar links en dan[/font] goed gooien er was een film op youtube ervan[/font] Cool... Dat moet ik ook eens gaan proberen ik had dit ook al gemerkt maar dit werkt enkel als je in de 2 de lane staat want je start positie is iets verschillende naargelang de lane Reageren
mem0 Geplaatst: 4 juli 2008 Rapport Geplaatst: 4 juli 2008 mij score is 210 dit score kan je zo overheen komen door alleen strike te gooien Reageren
delano08 Geplaatst: 4 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 4 juli 2008 mij score is 210 dit score kan je zo overheen komen door alleen strike te gooien ik kan nog geen eens 2 strikes achter elkaar gooi dus laat staan tien want bij mij blijft er haast altijd 1 of twee kegels staan Reageren
Noxxor Geplaatst: 6 juli 2008 Rapport Geplaatst: 6 juli 2008 Alleen strikes (dat is iets van 300 punten dacht ik) (zoek maar op youtube hoe je strikes gooit) Reageren
Rickcen Geplaatst: 7 juli 2008 Rapport Geplaatst: 7 juli 2008 Ik vind het zo zonde om op youtube te gaan zoeken hoe het moet. Dat haalt al mijn vreugde weg. Nu ben ik een heel weekend met bowlen bezig geweest en trots ook dat ik hoog gooide. Als je gaat uitzoeken hoe je strikes moet gooien, dan zie je dat, start je spel op, probeert het uit en ziet, ja het werkt. En daarna is de lol er van af en stop je ermee. Ik vraag me ook af of dat dan de mensen zijn die dan op het forum zeggen: Dat bowlen is saai! Een aantal wel denk ik. Reageren
Wienish Geplaatst: 7 juli 2008 Rapport Geplaatst: 7 juli 2008 Ik vind het zo zonde om op youtube te gaan zoeken hoe het moet. Dat haalt al mijn vreugde weg. Nu ben ik een heel weekend met bowlen bezig geweest en trots ook dat ik hoog gooide.Als je gaat uitzoeken hoe je strikes moet gooien, dan zie je dat, start je spel op, probeert het uit en ziet, ja het werkt. En daarna is de lol er van af en stop je ermee. Ik vraag me ook af of dat dan de mensen zijn die dan op het forum zeggen: Dat bowlen is saai! Een aantal wel denk ik. Hmmm, ik vind 't ook dom dat mensen op youtube gaan kijken hoe ze hoge punten halen, in plaats van dat ze 't zelf uitvogelen... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.