Jump to content

Wapen "droppen"

Recommended Posts

Geplaatst:

Klein vraagje dat ik niet via de search gevonden heb: ik heb nu een minigun, maar ik wil in plaats daarvan een heat seeking rocket launcher. Hoe kan ik dat doen? Moet ik die minigun droppen ofzo, of kan dat helemaal niet?

Geplaatst: (bewerkt)

Nee. Als je een minigun wilt ruilen voor een Heat Seeking Rocket Launcher dan moet je eerst de Heat Seeking Rocket Launcher zien te vinden. Als je hem hebt gevonden dan ga je erop staan, of in het cirkeltje staan. Dan staat er wel een toets die je moet gebruiken om de Heat Seeking Rocket Launcher op te pakken en de minigun weg te doen. Door middel van 1 keer klikken gebeurt dit.

Veel succes.

Bewerkt: door Visser23
Geplaatst:

Dat staat er niet. :s Ik zie helemaal niets over een toets die ik in kan drukken...ook niet bij een ander wapen als de flamethrower.

Voor de PC: Ga eens in het wapen staan en druk eens op TAB. Werkt dat?

Bewerkt: door Unmountable Tijmen

Dan zal je het wapen al eens eerder vervangen hebben door een ander. De uitleg zal volgens mij een paar keer verschijnen, daarna dacht ik niet meer.

PC PS2 XBox
Tab L1 L

Handige links:

Controls (GTA San Andreas)

Bewerkt: door VWO-er
Geplaatst:

Argh, ja, dankje! :) Ik dacht dat ik alle toetsen wel uit had geprobeerd maar die niet dus... Vreemd dat dat ook niet aangegeven staat zoals visser23 zei. Maargoed, 't is gelukt.

Argh, ja, dankje! :) Ik dacht dat ik alle toetsen wel uit had geprobeerd maar die niet dus... Vreemd dat dat ook niet aangegeven staat zoals visser23 zei. Maargoed, 't is gelukt.
In het begin van het spel wordt het een aantal maal (soms tot vervelens toe) aangegeven. Daarna gaan ze er bij R* er wel van uit dat het duidelijk zou moeten zijn en zal die melding daarna niet meer verschijnen, tenzij je een nieuw spel start. Dus je hebt in het begin of niet goed opgelet of met je ogen dicht gespeeld. ^_^

@ hieronder: Ja dat kan ook, de luie methode. :puh:

Bewerkt: door _KoE_Mzungu
Geplaatst:

of ik heb dit spel uit verveling weer eens uit de kast getrokken na een jaar lang niet spelen, een 100% savegame gedownload en ben ik nu zomaar een beetje aan het kloten ;)

Geplaatst:
Dan zal je het wapen al eens eerder vervangen hebben door een ander. De uitleg zal volgens mij een paar keer verschijnen, daarna dacht ik niet meer.

PC PS2 XBox
Tab L1 L

Handige links:

Je kan alleen maar die toetsen indrukken als je wapen van hetzelfde soort is.

Meestal hebben die wapens in de hud dan dezelfde kleur.

Geplaatst:

PC PS2 XBox
Tab L1 L

Handige links:

Je kan alleen maar die toetsen indrukken als je wapen van hetzelfde soort is.

Meestal hebben die wapens in de hud dan dezelfde kleur.

Dat was in GTA Vice City zo, Sniper44. In GTA San Andreas kun je ze daaraan niet meer herkennen, je moet gewoon weten welk slot ze gebruiken. Op WikiGTA kun je zien welk slot de wapens gebruiken.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...