Jump to content

Kleinman


strandpop

Recommended Posts

hallo

Ik weet niet zeker of het dan een EE is, maar ik zal het toch effe vertellen.

In Broker is er een theater waarin ene Kleinman altijd optreed. nou dacht ik dat hij misschien gebaseert is op weeman (het betekend ook kleinman)van jackass, want als je kleinman(gta4) ziet dan doet hij wel erg jackass achtig. Zou dit een EE zijn, want ik weet het niet zeker.

Link to comment
Delen op andere websites

hallo

Ik weet niet zeker of het dan een EE is, maar ik zal het toch effe vertellen.

In Broker is er een theater waarin ene Kleinman altijd optreed. nou dacht ik dat hij misschien gebaseert is op weeman (het betekend ook kleinman)van jackass, want als je kleinman(gta4) ziet dan doet hij wel erg jackass achtig. Zou dit een EE zijn, want ik weet het niet zeker.

Die doet dus niet Jackass achtig... Jeez. :duh: Het is een goochelaar met een assistente en die twee mogen elkaar niet zo. Vandaar dat de trucs altijd pijnlijk verlopen, terwijl dit op een ongelukje moet lijken. De gasten van Jackass doen dus echt totaal andere dingen zoals een vuurpijl in een reet stoppen en dan afsteken of een speelgoedauto anaal inbrengen en dan een röntgenfoto laten maken. Dat soort dingen. Wel grappig, maar dat heeft niks met goocheltrucs en/of Mr. Kleinman te maken en vice versa... ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...